Autor Tema: horari contra el vilanova  (Llegit 3269 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re: horari contra el vilanova
« Respondre #20 el: 12 de Desembre de 2006, 09:36:00 am »
Bueno doncs ja veureu com serem 4 gats. Que la gent vagi al mercadillo i tot aixó demostra que al mati está més oberta a fer coses i sortir de casa i al vespre es queda a casa. Diumenge fará molt fred, més que dimecres pasat
I penso també en els avis que amb el bon temps venen i que quan fa fred no poden arriscarse a agafar una galipandria. i els pares amb fills petits igual.
Ho dic pensant en la manera d´ atreure més gent al estadi i no en els meus gustos personals o si dormo més o menys
Segueixo pensant que ho hauriem de provar un parell de partits pq veig que molts equips ho fan i els hi va prou bé

Tu no deuries sortir per la Rambla aquest mateix diumenge, oi :icon_question:
Feia temps que no la veia tant plena de gent i el fred, pels vols de les 8 del vespre, com que segur que és el mateix (o més) que a l'estadi a les 6 de la tarda... si la gent no puja a l'estadi és perquè estem a tercera divisió. Ja veuràs com al Camp Nou també hi ha gent els dies que fan partits a quarts de 10 del vespre. :snore:
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #21 el: 12 de Desembre de 2006, 10:27:59 am »
Primer que malauradament no estem a primera sinó a tercera i hem de posar les coses fàcils i no difícils pq vingui gent. Semblava que ultimament hi havia bones entrades i no voldria perdre tota aquesta gent. Clar que no omplirem el estadi ni al migdia ni a la tarda però si som 3000 millor que 1000 crec jo, vaja
Ja ho sé que ver veure el Barça o el Espanyol-Madrid del mateix diumenge que també crec que ens treurà gent pq juguen a les 7 la gent va a pasar fred. Però es que no es pot  comparar la nostra realitat amb la seva. Per atreure als no habituals i enganxar-los al Sabadell jo crec que s´han de provar coses noves i crec que el canvi d´horari al hivern ajudaria a que vingués més públic
Segón aquest diumenge farà més fred que el pasat que acaben de dir per la tele que s´acosta una onada de fred a partir de dijous.
Tercer no és el mateix pasejar de compres que estar dues hores al estadi.
Però, sense mal rotllo, només era una sugerència. Però en fi continuem com sempre i ja estaré content si som més de 1000 i ja està. Jo només ho deia per intentar que fosim més. Ja et dic, Manelinho, m´ho dius diumenge al vespre quan espero que tinguem 3 punt més que és el important
« Darrera modificació: 12 de Desembre de 2006, 10:47:02 am per hicks »

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #22 el: 12 de Desembre de 2006, 11:52:19 am »
Evidentment company hicks, tots els comentaris jo també els faig sense mal rotllo, només faltaria :icon_exclaim:

Per la meva part, no crec que canviant horaris solucionem res, com molt bé dius, malauradament estem a tercera divisió i poc s'hi pot fer amb això. :'(
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #23 el: 12 de Desembre de 2006, 12:03:47 pm »
Ja però jo crec que provar coses noves per veure si es pot atreure més públic s´ha de provar. Ja dic si en lloc de 900 som 2000 crec que es un pas endavant i posant les coses el més facils posible és com podem aconseguir més gent i sobretot que s´enganxin al nostre centre d´esports. em dóna l´impressió que vivim d´esquenes a la ciutat i amb la situació que vivim crec que hem de fer tot el posible per obrir-nos més i facilitar les coses i crec que jugar a una hora que no fés tan fred ajudaria.
Crec que a vegades hi ha coses que no aprofitem. Dieu que obrin els comerços ens treu públic quan amb la proximitat del corte ingles podria ser al reves i que molta gent anés a comprar i si fa solet després o abans pot anar al estadi o anar-hi el home amb els nens mentre la dona compra.
Clar que ha de fer bon temps per això. Si amb cada compra els del corte regalesin una entrada per exemple....

ferni20

• Visitant
« Respondre #24 el: 12 de Desembre de 2006, 12:44:19 pm »
Bueno doncs ja veureu com serem 4 gats. Que la gent vagi al mercadillo i tot aixó demostra que al mati está més oberta a fer coses i sortir de casa i al vespre es queda a casa. Diumenge fará molt fred, més que dimecres pasat
I penso també en els avis que amb el bon temps venen i que quan fa fred no poden arriscarse a agafar una galipandria. i els pares amb fills petits igual.
Ho dic pensant en la manera d´ atreure més gent al estadi i no en els meus gustos personals o si dormo més o menys
Segueixo pensant que ho hauriem de provar un parell de partits pq veig que molts equips ho fan i els hi va prou bé

Tu no deuries sortir per la Rambla aquest mateix diumenge, oi :icon_question:
Feia temps que no la veia tant plena de gent i el fred, pels vols de les 8 del vespre, com que segur que és el mateix (o més) que a l'estadi a les 6 de la tarda... si la gent no puja a l'estadi és perquè estem a tercera divisió. Ja veuràs com al Camp Nou també hi ha gent els dies que fan partits a quarts de 10 del vespre. :snore:

ostres manel no pots comparar el passejar per la rambla comprant q el fet d'anar a la NCA, a la NCA estàs 2 hores quiet sense moure un peu, no vas passejan... apart a la NCA fa molt fred, tots o sabem q és un camp fred perq enganyar-nos...apart d'això q tmp saps l'estona q estaven passejant pel carrer la gent d la rambla ni si dsp s'anaven a una cafeteria o a casa o naven entrant i sortint a les tendes, poca gent crec q estiguin allà asssentats al mig d la rambla 2 hores.. passejant i entrant a tendes val però quiets en un banc assentats dubto q fossin molts....

d totes maneres i vist  q no es farà res per atraure a la gent al camp doncs optaré per venir amb un pasamontanyes d'aquells a l'estil "terrorista", la meva bufanda D'ITALIA i caminant amunt i aball pel camp durant tot el partit donant voltes per la grada :P ja em veureu ja!!! això si no faig una foguera a peu de camp jejejeje

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #25 el: 12 de Desembre de 2006, 13:05:18 pm »
aqui como en los toros horarios innamovibles usease que a las 17.00 asi se ve a la aficion del sabadell
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #26 el: 12 de Desembre de 2006, 13:26:06 pm »
doncs si els de sempre estarem allà però com més anem millor

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #27 el: 12 de Desembre de 2006, 23:14:42 pm »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

ferni20

• Visitant
« Respondre #28 el: 13 de Desembre de 2006, 20:41:10 pm »
ja està confirmat el partit és a les 17 h el diumenge jeje, no hi ha vuelta atrás!!  :**** ja tenim excusa si es perd el diumenge: l'afició no a respós com s'esperava en aquest partit tan important.......

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #29 el: 13 de Desembre de 2006, 23:35:26 pm »
Jo cada dia flipo més, en què quedem "SOM EL SABADELL" o "SOM COM EL MASNOU"??? Respecte al Masnou, sí però com a equip municipal (van els típics que poden anar a veure qualsevol equip de Regional, ja ho vau veure que eren uns 100).
A jugar a l'hora que sempre ho hem fet. No podem crear precedents com canviar horaris perquè així sí que farem el pena de debó.

Jo, per exemple, el partit que he estat més a prop de faltar ha sigut el del Masnou i ha sigut per l'horari. El de Castelldefels perquè vaig empalmar la nit a Port Ginesta on hi ha discoteques.
Honor al Sabadell

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #30 el: 14 de Desembre de 2006, 16:23:22 pm »
ja està confirmat el partit és a les 17 h el diumenge jeje, no hi ha vuelta atrás!!  :**** ja tenim excusa si es perd el diumenge: l'afició no a respós com s'esperava en aquest partit tan important.......

Crec que no tothom està d'acord amb el teu comentari company... :ejem

http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=8114.0
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #31 el: 14 de Desembre de 2006, 16:50:48 pm »
L´enquesta no especifica si es estiu o hivern.
hi ha opinions per tots els gustos. El que si es veritat que al forum no predominen els avis que deixan d´anar al hivern per el fred que conec a varis que no poden anar per això que no tots són joves com nosaltres.
El que si es veritat es que si aquest diumenge haguesim jugat al migdia hauriem coincidit amb la final del Barça i ens hagués tret públic
El que no entenc pq no voleu ni que es provi un parell de diumenges per veure que tal funciona. Ja et dic que jo he vist partits del sabadell a segona A pel migdia i hi havia més ambient que els partits que jugava a la tarda.
Ningu diu que s´hagi de canviar per sempre. Només 2 o 3 partits quan apreta més el fred.
Si sabem que al hivern baixa l´asistència podriem provar d´intentar que no fós així provant coses noves.

ferni20

• Visitant
« Respondre #32 el: 14 de Desembre de 2006, 18:03:40 pm »
company manel si llegeixes el post veuràs q gairebé la meitat d persones q contesten estarien d'acord en jugar abans d les 5 a l'hivern!!!! q quedi clar q a l'hivern, jo evidentment durant la resta d temporada vull jugar a les 5 q és l'hora d futbol realment.
Tal com diu el hicks la cosa estaria en un parell o 3 d partits d'ara de desembre i gener q teóricament és quan més fred fa ( si q pot ser q algun febrer o març tmb fagi molt fred pero weno en aquells mesos ja estem més acostumats jeje) les dates estarien clares:

SABADELL- VILANOVA (17/12)
SABADELL-CASTELLDEFELS (21 DE GENER)
SABADELL-PALAMÓS ( 4 DE FEBRER)

i si tan complicat o veieu casi q o faria aquest diumenge i el dia q rebem el Manresa (18 de febrer) q són els dos partits q tindrem més dificultat per a guanyar i en el q necessitem a més afici´´o...
per això q dieu de q juga el Barça doncs precisament estaria bé jugar a les 4 d la tarda, a ningú li ve d'una hora no fotem... si molts dels q us queixeu esteu desd les 3 d la tarda als bars q envolten el camp prenent algo no fotem!!! si total jo no ho dic pels meus interessos o dic pels interessos de l'equip i perq vingui MÉS gent és q sembla q ho estiguem dient per tocar els nassos i tot el contrari, és perq gent gran, nens petits i personatges q es refreden aviat com jo puguem anar amb tranquilitat al camp diumenge i no amb 4 jerseis 1 abric 1 bufanda i 3 mitjons..... avui mateix a les 12 del migdia feia una temperatura genial per a estar a la NCA veient un partit d futbol pero weno.... com diem els catalans JA S'HO FARAN!!!! jeje si han decidit jugar ales 17 h doncs a les 17 anirem cap allà quin remei.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #33 el: 14 de Desembre de 2006, 22:17:30 pm »
Els que venim de fora ens va millor a les 17.00 perquè si no ja m'explicaràs a quina hora dinem, de vegades ens ompliu la boca que som un equip molt gran i una gran aficiò i només pensem amb uns quants. tal com ho escrit seona una mica dur però només volia fer el comentari sense ànim de que ningú es senti atacat

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #34 el: 15 de Desembre de 2006, 00:46:14 am »
No només això que diu el vic@rlekinat (jo sóc de Cerdanyola, més a prop) sinó que no entren igual unes mitjanes a les 11 del matí que a les 4 de la tarda. Menys negoci pels bars que llueixen els colors arlequinats davant tribuna.
Honor al Sabadell

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #35 el: 15 de Desembre de 2006, 05:05:12 am »
El que es preten es provar d´atreure el públic que no és habitual i el que deixa d´anar amb el fred no el que ens va millor als que ja hi anem I s´està dient de provar-ho un parell de diumenges.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #36 el: 15 de Desembre de 2006, 09:38:21 am »
pro que n oveieu que un diumenge a las 4 la gent dina tard i la meitat de la gent habitual no podria venir??

no diguem tonteries va

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #37 el: 15 de Desembre de 2006, 11:45:05 am »
No penso que digui tonteries de provar de jugar a les 12 un parell de dies. Només penso com atreuremés públic. I no parlo de comoditats personals ni si tens més temps de dinar o el altre que surt de marxa o el que no li vé de gust pendre una cervessa al amti. Jo ho dic per tota la gent que al hivern es queda a casa. La baixada de taquilla és una ralitat una altra cosa és que us dongui igual. A mi el que m´agrada és veure un bon ambient de futbol amb força gent a les grades sigui al mati o al nit. I ja et dic que he vist partits del sabadell a segona A al migdia amb el camp plé

ferni20

• Visitant
« Respondre #38 el: 15 de Desembre de 2006, 14:44:08 pm »
Militu a mi el q em sembla una tonteria es q busqueu la excusa del dinar tard i d viure fora d Sabadell per a q un partit no es pugui jugar a les 4 d la tarda.
Quantes vegades pel motiu q sigui alguns d nosaltres em hagut d dinar mitja horeta o una horeta abans.... fins i tot el q viu més lluny pot dinar a la 13:30 H i a les 4 d la tarda ser a la NCA no fotem home!!  el q em fa gracia és q alguns q es queixen són dels q s'anirien un dia a veure un partit del Barça a les 9 del vespre ( hora teóricament d sopar) o a un concert q  i la única cosa q farien és lo normal i q per un dia no passa res: o dinar una miqueta abans q no és la mort d ningú per 1 diumenge ! ( no diem q o fem cada diumenge) o ve dinar un entrepà abans d venir... és q o volem tot d vritat.... em sembla increible q la gent em possi l'excusa del dinar tard o d'haber d dormir per haber anat d festa tot perq un partit no es jugui a les 12 del migdia o a les 16 h d la tarda en q evitaríem molt més el fred, en fin.... és increible els motius q possa la gent perq un partit no s'avanci alguna horeta...el q s'ha  d veure en aquesta vida!!!!!!  :ko :ko

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #39 el: 15 de Desembre de 2006, 17:22:48 pm »
El que aconsegueixes portant gent menys habitual a les 12 del migdia t'ho carregues fent que no hi pugui anar molta de la q ja és habitual, i akesta és la real p...ada ;)