Autor Tema: Altes, baixes i renovacions  (Llegit 23488 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Antoni_Sa

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 10
Altes, baixes i renovacions
« el: 30 de Maig de 2005, 13:32:02 pm »
David Prats del Girona seria un excepcional fichaje para la proxima temporada.

Del Espanyol-B podemos pescar mas de un jugador...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
  • Gènere: Masculí
Re: FICHAJES TEMPORADA 2005/2006
« Respondre #1 el: 30 de Maig de 2005, 13:42:14 pm »
jo seria dels que renovaria a bona part de la plantilla, fotent fora els que no poden estar en aquesta categoria i fitxant 4 o 5 jugadors contrastats, d'aquells que et fan pujar.

Ni Aaron bueno -els nostres jugadors ja fan mes gols-, ni jugadors que venen fum.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #2 el: 30 de Maig de 2005, 16:31:00 pm »
A Ramón i a Sergio Morán jo els renovaria, i a Carulla també, i el cediria a algun equip perquè es formés.
De la defensa, renovaria a Genís, es clar, a Igor, un gran central, a Dot, a Txiki i a Peque. Ho sento molt, però no renovaria a Salmerón ni a Rial. I fitxaria a dos jugadors contrastats, o un contrastat, i un de jove i segur. Un tipus Socias quan va arribar aquí.
Al centre del camp... Juanma per suposat, tan de bo es quedi, Xavi, Iván, Marcos, Juanlu (no m'agradava però ahir va fer un bon partit) i Marc Pérez, tot i que ho veig negre si continua mora. I fitxaria... a un Sergio Lara i poc més. Potser un extrem dret, perque fes competència a Marcos. I a unes dolentes, el posariem de lateral.
I en punta, mantindria al Tariq, al Cañadas i a l'Alberto, i fitxaria a un killer, un tipus Molist.
I a la banqueta... MORa no m'agrada com juga, pero sens dubte, es efectiu ;)

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #3 el: 30 de Maig de 2005, 17:51:08 pm »
Jo el Carulla el cediria al Terrassa...  >:D :bandera >:D

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #4 el: 30 de Maig de 2005, 18:01:42 pm »
Ho sento molt, però no renovaria a Salmerón ni a Rial. I fitxaria a dos jugadors contrastats, o un contrastat, i un de jove i segur. Un tipus Socias quan va arribar aquí.

No home nooooooooo, el Socías del primer any era un patata, millor el Socías del segon! ;)

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1303
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #5 el: 30 de Maig de 2005, 18:10:23 pm »
 :scut ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ SI US PLAU EL TARIQ ES EL DAVANTER MES DOLENT QUE HA PASSAT MAI PER LA NOVA CREU ALTA ESPERO QUE NO EL RENOVIN SINO CAGADA!!!!!!!!!!!!!!
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #6 el: 30 de Maig de 2005, 18:32:48 pm »
:scut ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ SI US PLAU EL TARIQ ES EL DAVANTER MES DOLENT QUE HA PASSAT MAI PER LA NOVA CREU ALTA ESPERO QUE NO EL RENOVIN SINO CAGADA!!!!!!!!!!!!!!

Irazusta, Cuyami, Antonio, Vinuesa... la llista, malauradament, pot ser molt llarga :snore:, però està clar que el què necessitem és un "killer" d'area :yes:.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #7 el: 30 de Maig de 2005, 18:53:27 pm »
Pobret Irazusta, akest era molt bó però es va lesionar a la 2a o 3a jornada i ja no va jugar més  :laugh:

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
« Respondre #8 el: 30 de Maig de 2005, 20:15:50 pm »
 :laugh:PODRIEM FITXAR AL KEKO DEL TENERIFE.ESTA CLAR QUE SI NO FITXEM A UN PUNTA CONTRASTAT L´ANY QUE BE NO HI HAURA POSSIBILITAT DE PLAY-OFF D´ASCENS.TAMBÉ NECESSITEM DEFENSES CONTRASTATS,JA QUE DOT I GENIS MALAURADAMENT NO SON EL QUE EREN.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #9 el: 30 de Maig de 2005, 20:37:44 pm »
Irazusta a mi tb m'agradava

Jo fixaria algún del EspanyolB, repescaria a Camacho o m'interesaria per l'Albert Yagüe.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #10 el: 30 de Maig de 2005, 20:42:22 pm »
Jo el primer que fitxaria seria l'Oscar.
No sé si donaria bon rendiment o no, però és un nom molt important per la 2a B i més d'un carnet es faria de nou!!

De noms n'hi ha molts, pero s'ha de treballar des de ja!!

Salutacions
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #11 el: 31 de Maig de 2005, 00:52:13 am »
La meva llista de baixes per l'any que be seria la següent: Tariq, Guerra, Salmeron, Polanco, Verde, Igor Cuesta, Rial, Carulla, Sergio Moran, Albert Martínez, Dot i Alberto Edjogo.
Renovaria a Ramon, Txiqui, Genís, Iván Hammouch, Juanlu, Marcos, Marc Pérez, Xavi Muñoz, Peque, Cañadas, Juanma Cruz si es volgués quedar, i em quedaria l'Orife que ja que l'hem de pagar el contracte que li queda almenys que jugui aquí.
Crec que s'han de fitxar dos jugadors per línea de "qualitat", capaços de marcar diferències, i un porter amb garanties per suplir a Ramon.

El Mora no és del meu agrat.

Visca el Sabadell !!! :bandera

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #12 el: 31 de Maig de 2005, 01:26:42 am »

La meua llista de baixes per l'any que vé: Tariq, Guerra, Salmeron,   Igor Cuesta, Rial i Carulla.
Renovaria a Polanco, Verde, Ramon, Txiqui, Genís, Iván Hammouch, Juanlu, Marcos, Marc Pérez, Xavi Muñoz, Peque, Cañadas, Juanma Cruz, Sergio Moran, Albert Martínez, Dot i Alberto Edjogo em quedaria l'Orife de nou.

Desprès, necessitem un 9 de qualitat, un central de garanties, i un par de mitjos.

L'equip estarà més conjuntat així.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #13 el: 31 de Maig de 2005, 12:21:59 pm »
La meva planificació seria:
Porteria. Carulla (baixa), Sergio Moran (c) i en Ramon (baixa). Yo fitxaria un porter nou, per rivalitzar amb en Sergio Moran que a mi en donar molta confiança.
Defensa: Tant en Dot, en Rial i en Salmerón tots baixa. Continuaria amb en Genís, Txiki, Peque (seria com si fos un gran fitxatge per el proxim any) i el Igor Cuesta. I fitxaria un central de categoria, i un lateral esquerra i un central normalets.
Al mig camp: Baixa només en Polanco. Continuarian en Ivan H., Xavi Muñoz, Juanlu, Cañadas, Marcos i Marc Perez. En el cas de Juanma Cruz, com lo més probable es que s'en vagir, yo fitxaria un jugador jove de qualitat per banda (potser de algun filial), pero si es pogues renovar seria lo millor. També reforçaria amb un jugador de experiencia al mig centre.
Delanters: Baixa per en Verde, en Guerra i l'Albert Martinez. Mantindria en Tariq i el Albert Edjogo. I fitxaria dos davanters golejadors de la categoria.     

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
« Respondre #14 el: 31 de Maig de 2005, 12:50:27 pm »
 :Hecho_polvo:¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ MANTENIR EL TARIQ,PERO QUE DIUS ESTAS BEGUT O QUE!!!!!!!! :smoking:

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #15 el: 31 de Maig de 2005, 13:15:06 pm »
Potser no es cap crack, ni un gran golejador, pero seria un magnific recamvi per les segones parts si els davanters titulars no estan inspirats. I aquest any ha sigut de llarg el millor davanter del Sabadell. I te unes caracteristiques futbolistiques que jo trobo que tot equip te que tenir: un davanter gran, fort, que lluita molt, que aguantar la pilota, que rep aquestes llarges, que donar continuitat el joc del equip, molt bo en el joc aeri, etc... I amb més qualitat que altres jugadors com Irazusta, Loinaz o Vinuesa (que dolent que era). Si al club no li agrada potser es podria recuperar a Orife. Es una opció.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #16 el: 31 de Maig de 2005, 14:11:02 pm »
:Hecho_polvo:¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ MANTENIR EL TARIQ,PERO QUE DIUS ESTAS BEGUT O QUE!!!!!!!! :smoking:

tens alguna cosa contra el tariq o que? >:(
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #17 el: 31 de Maig de 2005, 14:42:33 pm »
Jo tampoc renovaria el Tariq lluita molt però deixa molt de desitjar com a davanter
La meva planificació seria:
Porteria. Carulla (baixa), Sergio Moran (c) i en Ramon (baixa). Yo fitxaria un porter nou, per rivalitzar amb en Sergio Moran que a mi en donar molta confiança.
Jo el Ramon seria el primer que renovaria
.
Delanters: Baixa per en Verde, en Guerra i l'Albert Martinez. Mantindria en Tariq i el Albert Edjogo. I fitxaria dos davanters golejadors de la categoria.
Jo donaria la baixa a tots
« Darrera modificació: 31 de Maig de 2005, 14:47:46 pm per SABADELL »

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #18 el: 31 de Maig de 2005, 15:08:11 pm »
fitxeu-me a mi, us sirtire baratu !!  jajaja
jo em faria amb aquell de la bandera gegant que fuma porrets a general a baix!! I al mister que sempre l'acompanya, vaja parell de cracs !!

menys mal que en aquestes dates ens podem permetre fotre conya tranquils.

força sabadell !!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #19 el: 31 de Maig de 2005, 17:03:54 pm »
Doncs si Kitanovsky, ja era hora de poder fotra conya tranquils, ho necessitavem, i ara tots al camp del Terrassa, oi sr. Chemanez ??
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd