victoria importantíssima avui a la NCA. amb un camp amb uns 2300 aficionats ( entrada més bona del q esperava, suposo q perq tampoc a fet tan fred com pensava jo) l'equip d Moya a sigut capaç d doblegar al Vilanova sense tampoc fer un partit brillant.
El partit a començat malament per nosaltres ja q un error molt ***** ens a costat el 0-1 q a tots ens feia tremolar molt les cames, a la primera part em jugat més o menys bé i el Vilanova vulguis o no tmb a stat molt ben posicionat en el terreny d joc, sobretot el seu central num 4 q a tret algunes pilotes molt perilloses d la seva àrea, nosaltres n'hem fallat una dsp d'un excelent xut q crec q a nat al traveser però q dsp a porta buida em tirat als núvols, i abans del descans em aconseguit l'empat a 1 amb un bona jugada q a rematat Ollés.
A la segona meitat el partit a perdut força intensitat, nosaltres em aconseguit sobre el min 55 si no recordo malament el 2-1 dsp d'una gran jugada q a acabat marcant Roberto Morales hi ha partir d llavors ém intentat aconseguir el 3-1 d forma molt inocent, mica en mica el Vilanova ens a tirat cap enrrere i em acabat "patint" una miqueta sobretot en les jugades a pilota parada córners i faltes ( en alguna ocasió fins i tot Carulla a anat a rematar!) pero weno 3 puntets al sac i colíders....
FORÇA SABADELL , 8 victóries a casa i 1 empat = 25 punts d 27 possibles a casa, IMPRESSIONANT!!