Autor Tema: Igor Cuesta indignat  (Llegit 3869 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
Igor Cuesta indignat
« el: 17 de Juny de 2005, 16:43:27 pm »
        Igor Cuesta deixa el Centre d'Esports Sabadell indignat pel tracte rebut per part del club arlequinat

Ivan Martin / El defensa basc del Centre d'Esports Sabadell, Igor Cuesta s'ha mostrat molest pel tracte rebut per part del Consell d'Administració del conjunt arlequinat. L'ex jugador del Jaén ha rebut la baixa en un moment complicat ja que ara fa uns dies ha estat operat d'unes molèsties al menisc que el mantindran un mes de baixa. Cuesta fins i tot ha anat més enllà i ha admès que el conjunt sabadellenc l'ha deixat tirat, després d'haver començat els contactes per la seva renovació ara fa uns dos mesos.

Igor Cuesta va arribar al mercat d'hivern al Centre d'Esports i després de diferents lesions va començar una peça clau als esquemes del tècnic Pere Valentí Mora, en el tram final de la temporada. Fa dos mesos el Sabadell va voler renovar-lo i ara ni tan sols s’han dirigit a ell per comunicar-li que no compten amb els seus serveis. El defensa basc espera que la lesió que arrossega no li passi factura en el futur més pròxim alhora de buscar un equip en aquest mercat d'estiu.

Cuesta deixa el Centre d’Esports Sabadell indignat.D'altra banda el capità del conjunt sabadellenc s’ha mostrat molt content per continuar un any més al club de la seva ciutat i espera que la pròxima temporada l’equip doni satisfaccions a l’afició. El capità assegura que la llista de baixes és un fet normal en tots els equips, i sobretot, quan arriben aquestes alçades de temporada. Tot i que també ha reconegut que hi ha algunes baixes que l'han sobtat fins i tot a ell mateix.

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
Re: Igor Cuesta indignat
« Respondre #1 el: 17 de Juny de 2005, 16:46:18 pm »
A mi personalment l'Igor cuesta em sembla un bon central, però si creuen oportú que per les lesions constants q té no val la pena renovar-lo, no m'importa.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #2 el: 17 de Juny de 2005, 18:09:53 pm »
es 1 gran central, pero es trenca molt sovint. I per tenir un tiu sense poder jugar mig any i cobrant...
A més, crec q s'han de respectar aquestes decisions, ja que ningu esta obligat a renovar a ningu. I si no agrada... el futbol es aixi. Un 10 per Dot, que també s'ha quedat a l'atur, i ho ha assumit força bé, i tenia més raons per renovar q no pas igor. Portava 4 anys al club, no es lessiona normalment, ha estat el jugador mes utilitzat aquest any...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #3 el: 17 de Juny de 2005, 18:31:46 pm »
Si hagués signat fa 2 mesos la renovació ara no hi hauria cap problema ;)

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #4 el: 17 de Juny de 2005, 18:47:51 pm »
 :P yo que tenia entes que no va voler renovar ell per poder operar-se trankilament...
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #5 el: 17 de Juny de 2005, 18:49:18 pm »
A mi m'agradaba i crec que era un gran central. Airxò de les lesions, pot ser l'any que ve no en tingui cap. (Yo vaig tenir 2 lleus i una molt greu en dues setmanes i ara porto dos anys sense res  ;))
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #6 el: 17 de Juny de 2005, 19:23:03 pm »
La cosa sta clara!! Akest tio no volia arriscar-se a jugar a Tercera i no va firmar fa dos mesos , doncs ara ke es foti !!Només faltaria ke el Sabadell no pogués fer el ke vulgui , si haguessim baixat , akest tio no l'haguessim vist més el pel!!

IGOR CUESTA , BON VENT I BARCA NOVA!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 17 de Juny de 2005, 20:02:09 pm »
En el seu moment no va firmar, per no arriscar-se a jugar en un equip de Tercera.
Ara el  :scut no vol que firmi, per no arriscar-se a tenir un jugador amb lesions.

Just, em sembla.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
« Respondre #8 el: 17 de Juny de 2005, 20:12:29 pm »
Recordo i insisteixo que quan el vem fitxar va entrar un seguidor del Jaén en l'antic forum i ens va avisar que era bon central pero es pasava els 50% lesionat.
Ara ja u hem coprovat nosaltres...
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #9 el: 17 de Juny de 2005, 21:15:55 pm »
El que diu el Jordi Playlife es veritat.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #10 el: 17 de Juny de 2005, 21:16:25 pm »
Diria que això ho va dir el randel no? ;)

friend

• Visitant
« Respondre #11 el: 17 de Juny de 2005, 21:21:59 pm »
no no birri, jo tb m'enrecordo, nosaltres estavem molt ilusionats amb akest fixatge i un bon home de jaen ens va dir aixo q diu en jordiplaylife! i te rao...perq si ercordem primer van ser problemes a l'eskena, ara el genoll... sa perdut bastants partits!!
pero tot i aixo a mi no em desagrada es un bon central!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #12 el: 17 de Juny de 2005, 21:26:07 pm »
Igor por si entras en el forum te lo escribo en castellano lo siento chico has querido ir de listo y te ha salido mal la la jugada ahora buscate un equipo nuevo tu y tus lesiones y sino te tomas unas  :beer

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #13 el: 17 de Juny de 2005, 21:32:47 pm »
no no birri, jo tb m'enrecordo, nosaltres estavem molt ilusionats amb akest fixatge i un bon home de jaen ens va dir aixo q diu en jordiplaylife! i te rao...perq si ercordem primer van ser problemes a l'eskena, ara el genoll... sa perdut bastants partits!!
pero tot i aixo a mi no em desagrada es un bon central!!
Es veritat, el q va dir el randel es q li havien dit q el juanlu era una mica "pardillu" i dit i fet, ja va demostrar a radiosabadell que no s'havia enterat de q havien expulsat a un jugador de l'ekip contrari, jajaj!

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #14 el: 17 de Juny de 2005, 21:56:55 pm »
Home com a jugador no em desagrada pero si va de llest doncs que es busqui equip on li vulguin pagar la meitat del sou sense fotre res perque es trenca ben rapid.
Ja en trobarem de millors!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #15 el: 17 de Juny de 2005, 22:30:34 pm »
El que podriem haver fet es renovar-lo pero amb una clausula de descomptar-li del sou un % depenen del temps que es tiri cascat...
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #16 el: 17 de Juny de 2005, 22:36:12 pm »
jo vaig contactar amb uns seguidors del Jaén a través del foro de futbolme i vaig traslladar aki el q em van explicar, no va entrar ningú, sino jo vaig fer una 'citació' literal de les seves paraules.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #17 el: 17 de Juny de 2005, 22:53:22 pm »
jo vaig contactar amb uns seguidors del Jaén a través del foro de futbolme i vaig traslladar aki el q em van explicar, no va entrar ningú, sino jo vaig fer una 'citació' literal de les seves paraules.
Nadie me creía y hasta me han hecho dudar  :bigcry: :beer

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #18 el: 17 de Juny de 2005, 23:26:58 pm »
Nadie me creía y hasta me han hecho dudar  :bigcry: :beer

Jo si que et creia perquè vaig llegir les paraules dels seguidors del Jaén sobre Juanlu. :police:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #19 el: 18 de Juny de 2005, 00:24:43 am »
Crec que Igor no es mereix aquest tracte, ja que no sabem del tot segur si ell no va voler, si es van aturar per les dues bandes... No se qui del forum va dir que ell volia marxar o algo així i es va equivocar. Millor esperar a tenir algo segur, i despres opinar  ;)

Per cert, que es bon central ho tinc clarissim, que es molt valid, també. Les lesions son un tema del que parleu com si ell volgues lesionar-se, i ell es el primer que li deu indignar haver de descansar asiduament.
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!