Autor Tema: mes rumors de moviment d'equips  (Llegit 2688 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
mes rumors de moviment d'equips
« el: 21 de Maig de 2007, 20:17:02 pm »
ja fa un temps es va dir que el miapuesta figueres podria marxar de la ciutat gironina...acaben de dir ara mateix a RAC-1........que el barça esta negociant la compra del miapuesta figueres per mantenir un equip a segona divisio B......continuen els rumors

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
Re: mes rumors de moviment d'equips
« Respondre #1 el: 21 de Maig de 2007, 20:21:28 pm »
 :o :o :o
No m'ho crec, vaja tela  :paret
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

ferni20

• Visitant
« Respondre #2 el: 21 de Maig de 2007, 20:27:43 pm »
si ho fan els culés està mal fet i si o fem nosaltres no? per aquí no hi passo o tots moros o tots cristians, osigui q no alucineu tan alguns...

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #3 el: 21 de Maig de 2007, 20:35:27 pm »
acaben d'entrevistar al president del miapuesta figueres i.................. ......no tanca les portes,diu que es volen quedar a l'emporda pero no tenen recolçament de les institucions i no el troben,i que si el barça els truca parlaran del tema............... ...

per cert ultim partit de lliga barça B-miapuesta figueres,el figueres necessita puntuar per no caure a la promoçio.......veur em que passa

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 21 de Maig de 2007, 20:37:38 pm »
Doncs la millor solució:

Que el Barça cedeixi (i pagui les fitxes) a 22 jugadors en el Figueres.
Figueres té equip i el Barça té filial...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #5 el: 21 de Maig de 2007, 20:44:30 pm »
Bueno,  sobre el tema es mi opinión claro esta, es que desde que existen las SAD., se puede esperar cualquier cosa, a mí no me disgusta la compra  de una plaza de cualquier equipo por cualquier otro.
Piensen que ahora llega a Sabadell un millonario de estos del fútbol y quieren comprar la plaza del Ciudad de Murcia, 24 millones de €, y la compra y nuestro equipo está de repente en 2ª división con un buen proyecto deportivo y con aspiraciones de subir a primera división, quién diría que no, ¿por qué hay que esperar cinco o diez años más?.
Hoy han dicho que el R. Oviedo ha roto las negociaciones con el Pina para la compra de la plaza del Ciudad de Murcia, ya que esa cantidad es enorme para el Oviedo.
Es más, imaginar que llega un americano de estos y compran la plaza y luego se va a vivir a Arteixo por ejemplo, ¿Qué pasaría? pues que en esa localidad tendrán equipo de 2ª División aunque no sea el actual Club de esa localidad.
Estos lodos son lo que bajan los dineros de las SAD. nos gusten o no nos gusten.
La noticia se tendría que producir cuando se haga en efectivo una de estas plazas y que cada uno haga con su dinero lo que quiera.
                                                        :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #6 el: 21 de Maig de 2007, 20:49:05 pm »
Doncs la millor solució:

Que el Barça cedeixi (i pagui les fitxes) a 22 jugadors en el Figueres.
Figueres té equip i el Barça té filial...

Amigo birrero, pero si en Figueres a parte de la tramontana nadie va al fútbol, sería una buena solución ya que con ese dinero se pagaría la deuda de la UE Figueres y su segundo equipo pasaría a ser el primero y los otros seguirían con el filial en 2ª "B" y así, si por desgracia no subimos este año, nos quitaríamos a un rival directo la próxima temporada.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 21 de Maig de 2007, 20:59:39 pm »
Amigo birrero, pero si en Figueres a parte de la tramontana nadie va al fútbol, sería una buena solución ya que con ese dinero se pagaría la deuda de la UE Figueres y su segundo equipo pasaría a ser el primero y los otros seguirían con el filial en 2ª "B" y así, si por desgracia no subimos este año, nos quitaríamos a un rival directo la próxima temporada.

Hombre, el Barça 'B', jugar en el Mini o en el camp del Figueres... el mateix públic tindrà!

I si, mira, no havia pensat això de que l'any que bé un rival menys si no pugem! Doncs a veure si algun lumbreres del Barça pensa el mateix que jo!  :xin-xin
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #8 el: 21 de Maig de 2007, 21:01:18 pm »
si ho fan els culés està mal fet i si o fem nosaltres no? per aquí no hi passo o tots moros o tots cristians, osigui q no alucineu tan alguns...

asombrado ferni por tus declaraciones :clap :clap toma te mereces una ciberbirra  :beer :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

ferni20

• Visitant
« Respondre #9 el: 21 de Maig de 2007, 21:19:43 pm »

asombrado ferni por tus declaraciones :clap :clap toma te mereces una ciberbirra  :beer :beer2

es verdad 100 % sabadell es q vaya tela....  :**** estas cosas me superan d verdad....

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #10 el: 21 de Maig de 2007, 21:34:02 pm »
Jo d'aquí poc veure al Lemona jugant al pati de casa meva :ejem :ejem Vaya tela això acabarà sent Amèrica pel que fa al futbol
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #11 el: 21 de Maig de 2007, 22:43:07 pm »

es verdad 100 % sabadell es q vaya tela....  :**** estas cosas me superan d verdad....

Es que jo he dit algo de que ho fem nosaltres? He dit en algun moment que ho veia bé?????? Mireu be a qui critiqueu abans de fer-ho, que ja comença a cansar, i molt

ferni20

• Visitant
« Respondre #12 el: 21 de Maig de 2007, 22:44:38 pm »

Es que jo he dit algo de que ho fem nosaltres? He dit en algun moment que ho veia bé?????? Mireu be a qui critiqueu abans de fer-ho, que ja comença a cansar, i molt

no és a títol personal sabadellfreak, això ho he dit abans q saltés altre gent... no ho dic per tu home... aix  :plora

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #13 el: 21 de Maig de 2007, 22:45:43 pm »
Ah vale vale, perdona! Es que he vist la cita al meu missatge i ja he vist un "atac" al meu missatge  :(   

Diculpeeees!

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #14 el: 24 de Maig de 2007, 22:01:46 pm »
No trobeu que som una mica rastrerus? (sense ofendre, aixo es un forum lliure) pero es la veritat, nosaltres, bé, el nostre filial que potser juga a 1aCatalana COMPRANT-LI la plaça al BCN C ens semla bé... però que ho faci unaltre...
Esteu d'acord o nO?

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #15 el: 24 de Maig de 2007, 22:13:33 pm »
No trobeu que som una mica rastrerus? (sense ofendre, aixo es un forum lliure) pero es la veritat, nosaltres, bé, el nostre filial que potser juga a 1aCatalana COMPRANT-LI la plaça al BCN C ens semla bé... però que ho faci unaltre...
Esteu d'acord o nO?

:clap :clap :clap :clap molt d'acord.

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #16 el: 24 de Maig de 2007, 22:17:00 pm »
Esteu d'acord o nO?

jo veig dos casos totalment diferents,el nostre cas es tracta d'un equip que desapareix,per tant qualsevol equip que ocupi aquesta plaça no sera per merits esportius,en l'altre cas es parla directament de la compra d'un club,vaja que no te res a veure un cas amb l'altre,almenys per mi

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #17 el: 24 de Maig de 2007, 23:42:46 pm »
La noticia viene ahora desde Mérida, allí el Fouto está interesado en comprar la plaza del Ciudad de Murcia, para volver al fútbol profesional, está en negociación con los empresarios de la construcción de la zona para que pongan el dinero suficiente para convencer al presidente del C.Murcia.

PD no me explico lo de estos "señores" de Mérida, la plaza del Ciudad de Murcia está en el mercado por unos 18 millones de €,  :o  negociables, me pregunto ¿cómo ahora hay dinero para este vodrío y por 800 millones de pesetas dejaron que desapareciera el antiguo equipo el CP Mérida.