Autor Tema: CHAMPIONS LEAGUE (fase final)  (Llegit 33954 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: CHAMPIONS LEAGUE (fase final)
« Respondre #40 el: 22 de Febrer de 2007, 00:22:48 am »
m**** de portàtilsssssssssss . Acabo d'escriure quasi 1 tesi doctoral i se m'ha borrat totttttt. Intentaré repetir-ho...

Deia que jo acabo d'arribar d'un bar de veure amb la samarreta "red" i amb un amic el partit. He estat tot el dia amb la samarreta del Liverpool i la veritat, és una experiència, si més no, curiosa. A aquest país s'ha de ser del Bar$a per no ser mal vist. He estat avui al taulí, al centre, a la concòrdia, a Cifuentes, als Merinals i a Can Feu de Sabadell, i després a la Uni, i a tot arreu he rebut mirades assassines per dur aquesta samarreta.  :o  :o Sort que no duia cap que possés p*** bar$A ni res d'això...

El cert és que estic molt content i orgullós del Liverpool al partit d'avui. És un equip que em cau molt bé, tinc la samarreta i la bufanda, he estat a Anfield, és el meu equip internacional favorit i el solc seguir als seus partits, i la veritat és que em va alegrar veure una eliminatòria tant maca. Volia anar al Camp Nou avui, però no he trobat res a un preu decent, i ara buscaré alguna cosa per veure si puc anar a Anfield.

A més d'això, tinc un plus de satisfacció per aquest sentiment de "superioritat" que tenien els culés, i sobretot a tots aquells que després del 3-6 de l'Arsenal a Anfield amb 4 de baptista, van profetitzar que el partit a Can Bar$a acabaria 10-0.

Del partit d'avui, dir que el Liverpool s'ha merescut al menys puntuar. Segons la meva opinió, ha fet un molt bon partit, al menys el troç que he vist (tot menys els primers 20 minuts), mentres que molts cracks blaugranes es tocaven les  :bola :bola (jugava Ronaldinho?). A més, els reds tenen porter, cosa que el Bar$a, com vinc dient fa molt temps, no en té, i si no fos per la resta de l'equip... Sincerament, considero que Reina és molt millor que Valdés, i tot i reconeixer que ha fet un parell de sortides en fals avui...

Del Liverpool no només m'ha agradat Gerrard, com diu el company Mutio, sino que Kuyt ha fet una bona feina fosca, Bellamy ha estat molt bé en jugades puntuals com en el segon gol amb  la passada enrere a Riise...

I per últim, i per matitzar el que diu el MUTIO... sincerament, no sé quina ha estat la teva experiència, suposo no gaire bona, però cal dir que no tots els aficionats del Liverpool, ni tots els que han anat avui a Barcelona, son Hools. Molts són simples supporters que animen però no es comporten violentament com els hooligans. A tot arreu hi ha gent de tota mena, i a Can Bar$a, igual que a Sabadell, a Liverpool o a Pernanbuc, no és cap excepció.

I epppppp, abans de res, que us conec, és una opinió meva, no és cap provocació no coses rares que podeu veure...

JA per últim, m'agradaria destacar el paper del València al Giuseppe Meazza, empatant a 2 (gran resultat!!) al camp del virtual campió del Calcio. Enhorabona

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #41 el: 22 de Febrer de 2007, 00:28:01 am »
Arribo ara del camp.... i ha sigut LAMENTABLE.
El Barça, MOLT superior, en teoria, al Liverpool, no pot ser que surti a caminar. No és tolerable que un equip perdi amb un rival inferior, perque l'altre hi posi més ganes.
Del Liverpool dir, que es defensa bé i res més. Gerrard i 10 comparsses més.
Crec que el Liverpool eliminarà al Barça, i si hi posa més ganes a la tornada, doncs haurà merescut passar. Res a dir.

Un 0 als hooligans del Liverpool. Autèntica BASURA, amb majúscules.  :ko

Pues si amigo MUTIO, últimamente el Barça realiza grandes primeras partes y luego desaparece todo su juego en la continuación, todo a base de empuje pero sin calidad y brillo en su juego, que bien sabía el Mr. Robsons cuando en unas declaraciones manifestó que el equipo inglés jugaría igual que el Valencia el domingo pasado, el mal endémico del Barça es más que las ausencias de Etóo y Messi, el cual va entrando poco a poco en el engranaje del equipo pero no está todavía en su mejor forma, ahora toca esperar los partidos de vuelta en las competiciones coperas, que difícilmente creo que el Barça superará pero como se dice no hay mal que por bien no venga, fuera de estas competiciones se podría dedicar por entero a la Liga la cual todavía la tiene de cara y con máximas aspiraciones para revalidarla, total que pasado el tiempo cada uno estará en el lugar que le corresponde.
                                                        :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #42 el: 22 de Febrer de 2007, 02:52:34 am »
When you walk through a storm hold your head up high
And don't be afraid of the dark.
At the end of a storm is a golden sky
And the sweet silver song of a lark.
Walk on through the wind,
Walk on through the rain,
Tho' your dreams be tossed and blown.
Walk on, walk on with hope in your heart
And you'll never walk alone,
You'll never, ever walk alone.

Walk on, walk on with hope in your heart
And you'll never walk alone,
You'll never, ever walk alone.

En sembla a mi que l'Anticrist ha arribat a Can Fanga :laugh: :laugh: Que es quedi que es quedi :paret
:reverencia2 :oooooo: :reverencia2 :oooooo: :reverencia2
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5787
  • A way of life
« Respondre #43 el: 22 de Febrer de 2007, 11:36:59 am »
La vritat es k axo els hi va força b als culers k anaven molt crescudets ells! :paret Ale els k ho havien d guanyar tot em sembla k nomes guanyaran el gamper... :ejem
YOU'LL NEVER WALK ALONE!!
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat stankovic 25

• Infantil
  • Missatges: 192
« Respondre #44 el: 22 de Febrer de 2007, 13:33:36 pm »
recuerdo uno aqui ara cosa de un mes que el barça pasaria facil i que el liverpoll era una banda cuando perdio contra el arsenal , yo le dije que cada partido es una cosa distinta no se uqe pensara weno. felicitar al liverpool gran bloque i a ronaldinho que siempre esta en los momentos importantes jeje i a belleti por su tarea defensiva , SEGUIR ASI BARÇA

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1786
« Respondre #45 el: 22 de Febrer de 2007, 19:02:21 pm »
je je je no sigais criticando el resultado del fcb porque os llamaran merenges  :visca :visca
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12559
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #46 el: 22 de Febrer de 2007, 19:45:35 pm »
El Barça es pensava amb l'1-0 que en ficaria 3 o 4... i al final han caigut els culés.
'Endarrera aquesta gent, tantu ufana i tant superba' diu el meu himne... que s'ho apliquin a Cal Laporta.

je je je no sigais criticando el resultado del fcb porque os llamaran merenges  :visca :visca

Si, clar, sobretot jo...  :laugh:

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

ferni20

• Visitant
« Respondre #47 el: 22 de Febrer de 2007, 21:29:58 pm »
recuerdo uno aqui ara cosa de un mes que el barça pasaria facil i que el liverpoll era una banda cuando perdio contra el arsenal , yo le dije que cada partido es una cosa distinta no se uqe pensara weno. felicitar al liverpool gran bloque i a ronaldinho que siempre esta en los momentos importantes jeje i a belleti por su tarea defensiva , SEGUIR ASI BARÇA

no se si ho dius per mi pero jo no vaig dir q el liverpool fos una banda eh.
Jo simplement vaig dir q al Barça i al Madrid els havien tocat els equips més fluixets ( Liverpool i Bayern) dels q els podien tocar a ells 2, i això o continuo dient.
Dsp de l'anada crec q tots em pogut veure el patétic i mal moment amb el q sta el Bayern d Munich q haguès pogut caure golejat el dimarts si el Madrid fos un equip, perq ara no ho es, i el Liverpool igual, si el Barça haguès fet les coses mínimament bé el Liverpool no hagués pogut pas treure res d profit del Nou Camp, el Mutio mateix ho diu q no a vist cap jugador del Liverpool q fos res d l'altre món, així q si Barça i Madrid perden aquestes eliminatories es perq els 2 estan ara per ara en un dels seus pitjors moments d temporada, q si estiguessin minimament bé el Barça podria guanyar a Anfield i el Madrid a Munich ( cosa q no descarto pas, ni una cosa ni l'altre).

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #48 el: 22 de Febrer de 2007, 23:35:07 pm »
Defensar el TRISTÍSIM joc del Liverpool o de qualsevol equip que NOMÉS surt a defenssar-se, ho respecto, però no ho comparteixo. És un joc destructiu i molt lleig. Ens queixem dels equips que venen a tancar-se a la Nova Creu Alta......

Home, jo si fos el Benitez, segurament faria el mateix, però no és el tipus de joc-espectacle que agrada veure.

El Barça va existir els primers 10 minuts, fins al gol. Després, RES de RES. I crec, que aquesta eliminatòria l'haurà perdut el Barça, no pas guanyada el Liverpool. Si el Barça surt a pressionar, i córrer, al Liverpool, que és una banda, n'hi cauen 3 o 4. El problema és la falta d'actitud de TOTS els jugadors que ahir van saltar al Camp Nou. Així, no ens mereixem res de res.

I per concloure, dir i tornar a repetir la BASURA de gentussa -del Liverpool-, siguin supporters o hools o el que siguin. Evidentment no tots es poden posar en una mateix sac, però la MAJORIA haurien merescut veure el partit, dins de gàbies. Vaja, que no saben comportar-se com persones civilitzades.
I he de dir que el Liverpool, és un equip que em cau molt bé. Però la seva afició, que crec que animant és de les millors, com a comportament un 0 .
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #49 el: 23 de Febrer de 2007, 00:43:58 am »
Tengo la misma idea que los compañeros  Mutio y ferni20, el mal momento actual de los equipos grandes de españa, es el motivo de los resultados obtenidos en esta eliminatoria en los partidos de ida, sus rivales en condiciones normales no serían equipos que les hicieran sombra, aún así si me pongo a recordar jugadas de peligro del Liverpool no recuerdo ninguna, ya que los goles vinieron tras fallos de la defensa cule, eso si recuerdo el antifútbol practicado durante todo el partido por el Liverpool que puso el bus de dos pisos ante su puerta.
                                                           :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #50 el: 23 de Febrer de 2007, 02:11:04 am »
Desde que llegó Benitez que juegan asi, en su liga se han hartado estos años de ver partidos empatados a cero, lo que no entiendo aun a dia de hoy es que este equipo ganara una champions y encima remontando un 3-0 en la final  :botador
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

ferni20

• Visitant
« Respondre #51 el: 05 de de 2007, 21:53:05 pm »
tiki taka tiki taka tiki taka tiki taka tiki takaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaa queda 1 dia para q empiece la vuelta de los OCTAVOS D FINAL DE LA CHAMPIONS...

mañana puede ser un dia muy distinto, el del luto culé o el de tragar Barça con fatatasssssssssssss s durante 1 mes, yo opto por lo primero pero muy mas claro lo segundo, el barça dsp d perder el sábado no perderá mañana, es mas ganará 0-2 y a tomar por saco, yo quiero pensar eso, q si dsp quedan eliminados pues mas alegria tendremos.
También tenemos el partidazo en MESTALLA,    VALENCIA- INTER , ojalà los CHE hagan su mejor partido d la temporada y sean la representación de fútbol español d Cuartos d Final ( esperando q quede fuera el Mandril el miércoles jiji), el Chelsea- Porto q puede acabar con sorpresa dsp del empate d la ida ( yo del Porto ya tengo un mal recuerdo d cuandó empató el Depor en O DRAGAO hace unos años a 0 y quedó fuera en Riazor dsp), el otro partido q para mi es el menos interesante es el LYON- ROMA ,partido q puede ser muy abierto dsp del 0-0 d la ida y q podria decantarse para los italianos en caso d empate a 1 gol o mas  o victoria visitante.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #52 el: 05 de de 2007, 23:05:01 pm »
El valencia pasará, el barça no :paret
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat dume

• Infantil
  • Missatges: 223
« Respondre #53 el: 05 de de 2007, 23:23:25 pm »
el barsa guanyara 0-2 gols de ronadinho i etoó

Desconnectat dume

• Infantil
« Respondre #54 el: 06 de de 2007, 20:39:06 pm »
a falta d 10 minuts per komensar el partit numes em kda dir  :
FORÇA BARÇA!!!!!!  i força VALENCIA I X DMA FORÇA BAYERN !!!!!

Desconnectat dume

• Infantil
« Respondre #55 el: 06 de de 2007, 22:46:07 pm »
el barsa  no a pasat kina llastima i el valencia si ... eu vis al final al jugador del valencia k anava amb xandall el puñetaso k a deixat anar i lan perseguit 5 jugadors del inter

ferni20

• Visitant
« Respondre #56 el: 06 de de 2007, 22:50:26 pm »
YOU'LL NEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEVER WALK ALOOOOONEEEEEEEEEEE EEEEE :pilotasso :pilotasso :pilotasso :pilotasso

jijijijijijiji CAN FANGA Q T'HA PASSATTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!   ;D ;D ;D

que vacía está la Pza Cataluña de Sabadell  :surprised: se  reservan pa la final?  :laugh: :laugh: :laugh:

FINAL EN LA JORNADA D MARTES D CHAMPIONS CON RESULTADOS MUY PERO Q MUY POSITIVOS PARA EL MUNDO DEL FUTBOL:

VALENCIA 0 - 0 INTER ( VALENCIAAAA A CUARTOSSSSSSSSSSSSS SSSSSSSS!!!!!!!!!!)

que pasa q no saben perder los "grandes del Calcio"? q se ve q se han zurrao q no veas, aún les queda bastante para ser tan grandes como el Milan a estos *******.

ENDAVANT CHE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

CHELSEA 2 - 1 OPORTO ( los g*****s portugueses a la p. calle)

LYON 0 - 2 ROMA  ( la Roma pega la campanada de la Champions venciendo en Francia al todopoderoso Lyon............ será la caida de los grandes d Europa? INTER, BARÇA Y LYON FUERAAAAAAAAAAAAAAA AAAAA

MAÑANA ESPEREMOS Q PASE EL MILAN, el MANCHESTER y EL BAYERN!!!!!!!!!!!!! 

:ok :ok :ok :ok :ok
« Darrera modificació: 06 de de 2007, 22:52:49 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #57 el: 06 de de 2007, 22:51:34 pm »
Roma, Liverpool, Chelsea i València han passat a quarts.

Sorprenent la victòria de la Roma a domicili 0-2 contra l'Olympique de Lió!

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #58 el: 06 de de 2007, 23:02:25 pm »
El valencia pasará, el barça no :paret
Estava clar :disappointed:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #59 el: 06 de de 2007, 23:05:09 pm »
Doncs el Barça avui, ha donat la cara. Ha posat el que havia de posar i si hagués jugar al Camp Nou de la mateixa manera que avui... potser no estarien eliminats.

Gran Carraguer i gran Sisoko.