m**** de portàtilsssssssssss
. Acabo d'escriure quasi 1 tesi doctoral i se m'ha borrat totttttt. Intentaré repetir-ho...
Deia que jo acabo d'arribar d'un bar de veure amb la samarreta "red" i amb un amic el partit. He estat tot el dia amb la samarreta del Liverpool i la veritat, és una experiència, si més no, curiosa. A aquest país s'ha de ser del Bar$a per no ser mal vist. He estat avui al taulí, al centre, a la concòrdia, a Cifuentes, als Merinals i a Can Feu de Sabadell, i després a la Uni, i a tot arreu he rebut mirades assassines per dur aquesta samarreta.
![Shocked :o](http://www.cesabadell.org/forum/Smileys/default/shocked.gif)
Sort que no duia cap que possés p*** bar$A ni res d'això...
El cert és que estic molt content i orgullós del Liverpool al partit d'avui. És un equip que em cau molt bé, tinc la samarreta i la bufanda, he estat a Anfield, és el meu equip internacional favorit i el solc seguir als seus partits, i la veritat és que em va alegrar veure una eliminatòria tant maca. Volia anar al Camp Nou avui, però no he trobat res a un preu decent, i ara buscaré alguna cosa per veure si puc anar a Anfield.
A més d'això, tinc un plus de satisfacció per aquest sentiment de "superioritat" que tenien els culés, i sobretot a tots aquells que després del 3-6 de l'Arsenal a Anfield amb 4 de baptista, van profetitzar que el partit a Can Bar$a acabaria 10-0.
Del partit d'avui, dir que el Liverpool s'ha merescut al menys puntuar. Segons la meva opinió, ha fet un molt bon partit, al menys el troç que he vist (tot menys els primers 20 minuts), mentres que molts cracks blaugranes es tocaven les
![Pilota :bola](http://www.cesabadell.org/forum/Smileys/default/ball.gif)
(jugava Ronaldinho?). A més, els reds tenen porter, cosa que el Bar$a, com vinc dient fa molt temps, no en té, i si no fos per la resta de l'equip... Sincerament, considero que Reina és molt millor que Valdés, i tot i reconeixer que ha fet un parell de sortides en fals avui...
Del Liverpool no només m'ha agradat Gerrard, com diu el company Mutio, sino que Kuyt ha fet una bona feina fosca, Bellamy ha estat molt bé en jugades puntuals com en el segon gol amb la passada enrere a Riise...
I per últim, i per matitzar el que diu el MUTIO... sincerament, no sé quina ha estat la teva experiència, suposo no gaire bona, però cal dir que no tots els aficionats del Liverpool, ni tots els que han anat avui a Barcelona, son Hools. Molts són simples supporters que animen però no es comporten violentament com els hooligans. A tot arreu hi ha gent de tota mena, i a Can Bar$a, igual que a Sabadell, a Liverpool o a Pernanbuc, no és cap excepció.
I epppppp, abans de res, que us conec, és una opinió meva, no és cap provocació no coses rares que podeu veure...
JA per últim, m'agradaria destacar el paper del València al Giuseppe Meazza, empatant a 2 (gran resultat!!) al camp del virtual campió del Calcio. Enhorabona