ara baixant a la terra i mirant les coses amb serietat parlarem una mica dels partits:
Primerament del partit a Anfield q és l'únic q he pogut veure. Només dir q ESPECTACULAR, tot plegat espectacular, espectacular la presió del Liverpool, espectacular el joc directe, espectaculars jugades, espectacular velocitat dels 2 ekips en moure la pilota, espectacular afició i en general tot espectacular.
Em d reconeixer q el Barça no a fet el millor partit d la seva vida, i q en queda ben poquet del Barça q es va imposar la temporada a la Champions, li falta una xispa en atac, no té gol, fa gracia dir-ho veient els jugadors amb instint ofensiu q té: Messi, Etoo, Ronaldinho, Iniesta, Decco, Xavi, Gudjonsen, qualsevol d'ells et pot marcar un gol en un partit decisiu, almenys l'any passat o feien pero aquest doncs sembla q no els i hagi sortit bé, potser perq perden massa temps tocant i tocant quan la eliminatoria està perduda? no ho se, la qüestió i les coses clares, el Barça a fracasat avui a Anfield, perq per molt q sigui el Liverpool quedar fora en uns Buitens d Champions es un fracàs.
Pel q fa al Liverpool doncs la veritat és q a acabat patint més del necessari veient la primera part q a fet, sta clar q no han especulat amb el resultat ni s'han tancat de la manera q potser farien altres ekips anglesos, pero weno haguès pogut matar al Barça molt abans el Liverpool amb les ocasions d la primera meitat pero no ho a fet, llavors l'ha tocat seguir 100% concentrat fins al min 93, d fet al descompte encara haurien pogut empatar els reds amb un xut de Crouch q acababa d'entrar. En fi, q crec q a passat el més o mereixia, o sento per alguns arlequinats q també són culés pero jo tinc q reconeixer q m'alegra el saber q d'aquí 2 mesos no m'estaran destroçant la plaça del costat d casa meva per un trofeo fútbolístic aconseguit per l'equip d'una ciutat q no és Sabadell.
Dels altres partits doncs comentar que INCREIBLE el fet de que el Valencia hagi pogut mantenir el 0-0 amb el tot poderós Inter d Milà, no se com haurà anat el partit, pero un equip amb instint guanyador com és l'Inter q podia ser perfectament un favorit a guanyar aquesta Champions, doncs avui a quedat fora d la competició en mans d'un equip plegat d jugadors espanyols i de la selecció espanyola, dsp direm q no tenim grans jugadors al país... AMUNT CHE!!!!!!!!!!!!!! a veure si aquest any fan alguna cosa gran els valencianistes, q s'ho mereixen fa temps.
El Chelsea apesar d'anar perdent 0-1 a la mitja part a capgirat l'eliminatoria per orgull propi hi ha deixat fora a un dels últims campions d la copa d'Europa com és el Oporto, personalment un equip molt fluixet actualment q no té res a veure amb el q va guanyar la Copa fa 3 anyets si no recordo malament.
I per últim destacar la victoria de la Romaa camp del Lyon, qui ho havia d dir? el Lyon un altre teòric candidat a guanyar el títol, un ekip q porta 2 anys menjant-se amb patates al Madrid i q avui a caigut en mans de l'Imperi Romà, una Roma per la qual ningú ( el primer jo) no donava ni un duro, ni tan sols pensàvem q passaria com a segn en el grup del Valencia, doncs ara mateix està entre els 8 primers d'Europa, IMPRESSIONANT!!!!
en fi, q gran és el futbol.