Enquesta

Amb quina puntuació pensaveu q arrivaria a Nadal el CES?

+ de 45 punts i líder solitari
5 (10%)
uns 40 punts i dels 2-3 primers
23 (46%)
de 33 a 40 pts i dins el play off
20 (40%)
de 20 a 30 pts a mitja-alta taula
2 (4%)
menys d 20 punts
0 (0%)

Total de vots: 45

Autor Tema: QUE ESPERAVEU D'AQUEST EQUIP?  (Llegit 2118 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
QUE ESPERAVEU D'AQUEST EQUIP?
« el: 15 de Desembre de 2006, 18:19:13 pm »
Volia preguntar com esperaveu q estaria classificat aquest CE Sabadell ara al acabar l'any i dsp d 18 jornades amb la d diumenge, tmb m'agradaria q em diguessiu si esperaveu més o menys de l'equip i si creieu q seria més fàcil o més difícil el pas del nostre equip per la Tercera Divisió.

Ara mateix l'equip té 34 punts, per arrivar a mitja temporada cumplint la mitja anglesa tenim q sumar 38 punts osigui 4 punts més a falta d 2 partits per acabar la primera volta, o vec possible.
Cert és q jo m'esperava una altre cosa d'aquesta Tercera Divisió. M'explico, esperava q per a un equip com el CE Sabadell seria tot una mica més assequible i no ens trobariem amb 4 equips amb un nivell tan fort com Reus, Vilanova, Girona i Gavà.
Calculava acabar la primera volta  amb només una derrota i potser 5 empats el q sumaria un total de 44 punts ( 6 més dels q calculo q sumarem dsp d jugar amb Vilanova i Premià i q ens permetrien ser líders en solitari a 2-3 puntets del segon), és a dir em pensava q podríem fer més o menys el q sta fent el Terrassa a Segona B.
També esperava q els partits d casa l'equip els podria resoldre amb molta més facilitat i no patint tant i amb resultats tan justets, cert és tmb q no esperava q els equips d Tercera juguessin d la manera q stan jugant, la majoria renunciant totalment a l'atac i tancant-se molt esperant-nos, així tmb és difícil marcar gols la veritat....
Apesar d tot sóc concient q d moment les coses s'estan fent bé i sempre i quan anem cumplint la famosa mitja anglesa l'equip estarà dins el play off q és el realment important per a tots, ara ve reconec q em sorprén haber perdut abans d'acabar la primera volta ja 3 partits.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Re: QUE ESPERAVEU D'AQUEST EQUIP?
« Respondre #1 el: 15 de Desembre de 2006, 18:31:55 pm »
La veritat m'esperava uns 40 punts i star el 2n o el 3r! Hi ha aspectes a millorar pro es pot fer una valoració bastant bona, d'un 8 axi! :beer2
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat alex21

• Aleví
  • Missatges: 36
« Respondre #2 el: 15 de Desembre de 2006, 19:10:23 pm »
jo espero un ekip ke es mantingui adalt!!!! hi ha cinc ekips lluitan per 4 places, el mes segur es ke el sabadell es fiqui a dins :scut :beer2

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #3 el: 15 de Desembre de 2006, 20:37:37 pm »
Ferni, un consejo tio, yo creo que estas un pelín obsesionado, no?  Esta muy bien que des tu opinion siempre que creas, porque ayudas a mantener en activo el foro, ya que apareces en tooodos los posts. Pero en este tema, creo que caaada semana es lo mismo. Que si ahora nos faltan 3 puntos para conseguir la media, que si ahora no llegamos, que si no remontamos, que si ganamos somos los mejores y estamos en una buena dinamica, que si perdemos estamos en la mala, etc...

Solo digo lo que ya dije hace unas semanas. Que no se puede hacer una valoración global caaada semana. Y dependiendo de si en esa semana hemos ganado o hemos perdido, es positiva o negativa.  Venga compañero, unas   :beer y tranquilidad. Hay que dejar trabajar, que pase el tiempo, y todo llega, ok?    ;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

ferni20

• Visitant
« Respondre #4 el: 15 de Desembre de 2006, 22:11:57 pm »
Ferni, un consejo tio, yo creo que estas un pelín obsesionado, no?  Esta muy bien que des tu opinion siempre que creas, porque ayudas a mantener en activo el foro, ya que apareces en tooodos los posts. Pero en este tema, creo que caaada semana es lo mismo. Que si ahora nos faltan 3 puntos para conseguir la media, que si ahora no llegamos, que si no remontamos, que si ganamos somos los mejores y estamos en una buena dinamica, que si perdemos estamos en la mala, etc...

Solo digo lo que ya dije hace unas semanas. Que no se puede hacer una valoración global caaada semana. Y dependiendo de si en esa semana hemos ganado o hemos perdido, es positiva o negativa.  Venga compañero, unas   :beer y tranquilidad. Hay que dejar trabajar, que pase el tiempo, y todo llega, ok?    ;)

no tio, tan solo quiero ver cada uno d nosotros la lectura q se hizo al empezar la temporada d como irian las cosas y apartir d eso comparar si realmente creemos q stan iendo bién las cosas o no.
haber es verdad q me hago pesado con el tema media inglesa jeje pero q creo q es un buena forma d saber en cada momento si stamos puntuando lo q debemos puntuar o no. Ya se tmb q es difícil guiarnos por esto ya q mientras vayamos ganando todos lo único q nos vale es ir haciendo lo mismo q los 4 equipos mas y todo puede ser q al final d temporada el listón esté mucho mas alto y en vez d los 76 puntos q deciamos con la media inglesa necesitemos 83 para estar entre los 4 primeros visto el ritmo q llevamos los 5 equipos, pero weno repito q ahora SI es un buen momento para hacer balance d si estamos dentro d los objetivos o por el contrario seguir así nos podemos meter un talagazo, yo t digo q por mi vamos bién, q podriamos ir mejor pero q d momento tal como dice el míster tenemos q star convencidos q entraremos en el play off.
Digo q es un buen momento d hacer el balance porq ahora vienen esos dias q podemos reforzar la plantilla, piensa q una vez empieze el 2007 ya no hay vuelta atrás y con lo q tenemos tenemos q llegar a final d temporada y no hay mas tanto si quedamos primeros como segundos como quintos como séptimos.... y al igual q hace nada q empezamos la liga pos ahora  tmb queda nada y menos para q acabe la liga¨porq los 4 meses nos pasarán pitando...

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #5 el: 16 de Desembre de 2006, 01:00:03 am »
DINS EL PLAYOFF

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #6 el: 16 de Desembre de 2006, 15:04:07 pm »
Jo creia, sincerament que aniriem 2-3º pero si acavessim aixi... bé  :ok :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #7 el: 16 de Desembre de 2006, 15:15:08 pm »
Entre els sis primers

Desconnectat Xavii

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 541
« Respondre #8 el: 16 de Desembre de 2006, 15:43:27 pm »
entre el 2-3
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #9 el: 16 de Desembre de 2006, 16:16:32 pm »
Jo ja ho vaig dir a la porra, que acabariem tercers. Si guanyem diumenge al vilanova, com a minim serem tercers. Aixi que mes o mens es el que esperava, perque la tercera no es fácil i no crec que sigui tan facil ficarse al play off. Encara que crec que hi serem al play off, peró no ens ho possaran facil.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #10 el: 01 de Gener de 2007, 20:22:14 pm »
Jo realment no esperava arribar als 40 punts.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • un camp de primera
« Respondre #11 el: 01 de Gener de 2007, 20:34:55 pm »

Abans de començar la temporada vaig preveure que el Sabadell cediria 3 empats a casa i perdria quatre partits a fóra, que li donarien el segon lloc final, amb uns 77 punts finals.  Estem clarament dins d´aquesta línia. Per tant, el rendiment es pot qualificar de satisfactori.

El que no es podia preveure és que tant com 4 equips donarien tanta guerra. Les diferències que s´han establert amb Santboià i Mataró marquen el nivell real de la categoria. Penseu que només que el Girona hagués pujat, no dic que ens puguéssim posar a dormir a dalt els 4 equips, però poc s´en faltaria....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Connectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3599
  • You will never walk alone
« Respondre #12 el: 02 de Gener de 2007, 00:01:25 am »
jo e votat k 2-3 primers i si guanyem a premia i el reus punxa fins i tot primers :clap
Visca el Sabadell!!