Enquesta

Si deixesin participar en un mundial a una seleccio catalana, seguint el vostre cor amb qui estariau, amb Espanya o Catalunya?

Selecció Espanyola
Selecció Catalana

Autor Tema: Seleccio Catalana o Espanyola?  (Llegit 5104 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re: Seleccio Catalana o Espanyola?
« Respondre #20 el: 21 de Juny de 2006, 18:59:59 pm »

Des del meu punt de vista és com si es preguntés;  Qui vols que guanyi la Selecció Espanyola o la Selecció Europea?. Jo em sento català, espanyol i europeu per igual (i tampoc s´acaba el món a Europa) i per tant l´estructura actual ja m´esta bé.

Si un dia s´arribessin a enfrontar Espanya i Catalunya (fet que consideraria molt negatiu, encara que penso que és molt improbable), el tema es polititsaria d´una manera tan asfixiant, que jo aniria sens dubte a favor de una tercera selecció, que estigués al marge de la baralla.   
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

oriolh

• Visitant
« Respondre #21 el: 05 de Abril de 2007, 18:15:24 pm »
La Catalana.  :beer2

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #22 el: 06 de Abril de 2007, 00:04:21 am »
Doncs ja q algú ha recuperat aquesta enquesta...

A mi el q m'agradaria és q cadascú pogués jugar lliurement amb la q volgués... sense q altres el marquessin de "lufo" o "botifler".

Per altra banda, el q volia dir... és important saber -i això s'amaga pq interessa- q amb la normativa vigent de la FIFA per tenir una selecció q jugués partits oficials... s'hauria de tenir una Lliga pròpia. No fa falta dir el q suposa això social i econòmicament pels principals clubs catalans.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #23 el: 06 de Abril de 2007, 09:25:00 am »
que volvemos a la tonteria de siempre jolin ya esta bien y dejar ya los post pasados oriol las manos en el bolsillito y estate quietecito ALTO ESTO NO ES UN ATENTADO A LA LIBERTAD DE EXPRESION  pero leñe  casi hacia ya un año que estaba off.porque por esta regla de 3 ya saldran otros.  SOLO Y SIEMPRE DEL SABADELL
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13