Autor Tema: tragedia amb els aficionats del Recre  (Llegit 1458 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
tragedia amb els aficionats del Recre
« el: 20 de Desembre de 2006, 13:17:15 pm »
mala notícia en el dia d'avui, un autocar d'aficionats del Recre q volien presenciar el partit d'avui del seu equip contra el Madrid a xocat aquesta matinada amb un camió i com a conseqüència hi ha uns 30 ferits ( 15 greus) i han mort 4 persones.   :'(

aquí teniu la notícia, per cert el partit provablement s'aplaci per aquest fet:

consejo de administración del Real Club Recreativo de Huelva ha contactado con el Real Madrid C.F. y la Liga de Fútbol Profesional para trasladarle a ambos la petición de suspender el partido previsto a las 21.00 horas de hoy, debido al trágico accidente en el que han perdido la vida cuatro seguidores albiazules y han resultado heridas más de 30 personas.

Según informó el club en su página web, en las próximas horas se conocerá si es tenida a bien dicha petición. Mientras tanto el presidente, Francisco Mendoza, que se encontraba en Madrid junto al resto de la expedición, va a emprender viaje de vuelta a Huelva en unas horas para unirse al duelo por las víctimas.

Por su parte, el subdelegado del Gobierno en Huelva, Manuel Bago, y el alcalde de Huelva, Pedro Rodríguez, se desplazaron esta madrugada al lugar de los hechos. El alcalde se dirige ahora hacia el tanatorio onubense, donde se encuentran los cuatro fallecidos y va a convocar una rueda de prensa para informar de los hechos y las medidas que va a adoptar el Ayuntamiento en este sentido.

El suceso se produjo sobre las 00.35 horas de este miércoles a la altura del kilómetro 33,800 de la A-49 que une Sevilla con Portugal en dirección a la ciudad hispalense, cuando un autobús con seguidores del club de fútbol Recreativo de Huelva que viajaban en dirección Madrid para presenciar el partido de Liga con el Real Madrid chocó con un camión, según informó la Benemérita.

Como consecuencia de los hechos, fallecieron cuatro personas, tres de ellas de la capital y el restante, el conductor, de unos 40 años, de fuera de la provincia.

La menor de las víctimas tenía unos 30 años, mientras que la mayor, alrededor de los 50. Aunque la vía quedó cortada en principio, debido a que la descarga del camión estaba esparcida en la carretera, ya se ha recuperado la normalidad del tráfico. Fuentes de la Guardia Civil indicaron que al menos 15 de ellos habrían resultado heridos de gravedad.

La portavoz del SAS precisó que tres de los 35 heridos permanecen ingresados en el hospital Virgen del Rocío (Sevilla), otros cinco en el Virgen Macarena (Sevilla), siete en el hospital Valme (Sevilla), 14 en el de Bormujos (Sevilla) y otros seis en el Juan Ramón Jiménez de Huelva.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: tragedia amb els aficionats del Recre
« Respondre #1 el: 20 de Desembre de 2006, 14:17:57 pm »
Que en pau descansin  :(

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #2 el: 20 de Desembre de 2006, 16:49:18 pm »
em sembla molt lamentable que el partit al final es jugui un 0 per la RFEF.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #3 el: 20 de Desembre de 2006, 17:05:50 pm »
Es una verguenza k el partido se tenga k jugar, como siempre la federacion la caga  :-\

Desde aki, animos a todos los familiares.... descansen en paz  :disappointed:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

kabra antiegarenca

• Visitant
misaatges danims al Recre!:(
« Respondre #4 el: 20 de Desembre de 2006, 21:29:26 pm »
Wenu ia q aix despera a k em donin dalta al foro del recre, pus proposo k dede aki escribim missatges danims al deca.
 U poso en ksatella k si no menboliko!
mi mas sentido pesame a las familias de huelva afectadas i al recre!
animo i aseguir adelante ;)

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #5 el: 20 de Desembre de 2006, 22:03:59 pm »
Lamentable tragedia que envuelve de nuevo al fútbol, no es la primera vez que hechos de este tipo suceden en la marcha que realizan los aficionados y seguidores siguiendo a su equipo preferido. A los familiares de los fallecidos mi más sentido pesame por tan lamentable perdida. saludos

PD: impresentable actuación y desición de la federación española de fútbol.  :ko
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #6 el: 20 de Desembre de 2006, 23:22:53 pm »

Mi más sentido pésame a los familiares de las víctimas y a la entidad en general.

E  Incalificable la decisión de jugar el partido en estas circunstancias....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #7 el: 21 de Desembre de 2006, 11:15:50 am »
em sumo tb a les mostres de condol.

la RFEF fa pena des de fa molt temps...... akesta noms a estat una "cagada més"

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #8 el: 21 de Desembre de 2006, 22:30:05 pm »
Que descansi en pau...  :disappointed:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #9 el: 21 de Desembre de 2006, 22:51:02 pm »
quina tragedia nois i per acabar d'adobar el tema,dels 4 morts 3 son de la mateixa familia mare pare i fill deixant una filla sola a huelva quina tragedia familiar

descansin en pau

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #10 el: 22 de Desembre de 2006, 09:58:34 am »
K descansin en pau i el mes pesame mes sentit a familiars i amics! :'( Lamentable k es jugues el partit! :no:
Grada Jove - La Força Arlekinada

ARRAHONA

• Visitant
« Respondre #11 el: 22 de Desembre de 2006, 10:25:44 am »
Les meves condolencies cap a tota la familia recreativista, m'en vaig alegrar molt que guanyessin el partit. Vergonyós la RFEF i la televisió (que segur que també hi va tenir molt a veure en la decisió de que es jugues el partit finalment...)

Animos Decano!!  :clap

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #12 el: 22 de Desembre de 2006, 11:56:25 am »
Desgraciadament, sempre tot gira en el mateix... diners, diners, diners. La RFEF és un ens desumanitzat per els calés.

Les meves condolències per l'afició del Recre.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...