Enquesta

Influeix el foro xk vinguis a l'estadi?

Molt
19 (45.2%)
Poc
14 (33.3%)
Gens
4 (9.5%)
Internet no te res a veure en aixo
5 (11.9%)

Total de vots: 40

Autor Tema: Penseu que el foro ha influit en k molta gent nova s'hagi aficionat al Sabadell?  (Llegit 3206 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Bé, no sé com es creen massa bé les eqnuestes.

Però ahir, xerrant amb gent, vam parlar d'aquest tema.
M'agradaria que aquells que la pàgina del Sabadell, així com el seu foro, us hagi influenciat per a venir més a l'estadi, perque heu conegut gent nova, i perque us ha animat a fer-vos socis nous, gràcies a aquest foro, ho digueu.

Vaja, que m'agradria veure la influència que això hagi pogut tenir, en els molts nens per exemple que ara es veuen fent-se fotos amb el primer equip abans dels partits, o amb les bones entrades que presenta l'estadi, tinguent en compte que estem on estem.

Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: Penseu que el foro ha influit en k molta gent nova s'hagi aficionat al Sabad
« Respondre #1 el: 23 de Desembre de 2006, 16:56:29 pm »
Està clar que si Mutio, pero apart que hagi influit en que la gent s'hagi fet socia n'ha fet coses relatives com per exemple poguin ser, fer que una persona que ja era sòcia es torni a fer o fins i tot gent que era socia pero que no anava als partits, l'hagi retornat les ganes d'anar a la Nova Creu Alta.

Però sobretot un exemple per entendre-ho seria el del usuari Rebote, que aquest fòrum la facilitat molt seguir al nostre equip 8)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
Re: Penseu que el foro ha influit en k molta gent nova s'hagi aficionat al Sabadell?
« Respondre #2 el: 23 de Desembre de 2006, 17:15:49 pm »
Jo crek k influeix poc pro alguna cosa si! :beer2
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: Penseu que el foro ha influit en k molta gent nova s'hagi aficionat al Sabadell?
« Respondre #3 el: 23 de Desembre de 2006, 17:21:28 pm »
Opino igual que el Mendo, poc , pero en alguna cosa si... a mi personalment en poca cosa... ja anava a l'estadi avans de entrar al fòrum...  ;)
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Xavii

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 541
« Respondre #4 el: 23 de Desembre de 2006, 17:23:54 pm »
Doncs jo crec que influeix bastant perque gracies aquest forum m'he animat a fer-me soci (que encara tinc que entregar la solicitud), i tambe he conegut gent nova com l'eric o el Mendo, qe me'ls va presentar el Navarrog. Per aixo crec que m'ha infuit. Pero jo avans volia sr soci pero com no coneixia ningu...
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: Penseu que el foro ha influit en k molta gent nova s'hagi aficionat al Sabad
« Respondre #5 el: 23 de Desembre de 2006, 17:29:03 pm »
Opino igual que el Mendo, poc , pero en alguna cosa si... a mi personalment en poca cosa... ja anava a l'estadi avans de entrar al fòrum...  ;)

Esque no t'esta dient personalment l'enquesta t'està dient generalment

Jo recordo que els ultims partits de lliga de fa dues temporades, hi havia molta gent que gràcies a aquests foro van tornar a anar a la nova creu alta després de mol temps i jo vaig ser un d'ells
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #6 el: 23 de Desembre de 2006, 17:45:37 pm »

Esque no t'esta dient personalment l'enquesta t'està dient generalment

Jo recordo que els ultims partits de lliga de fa dues temporades, hi havia molta gent que gràcies a aquests foro van tornar a anar a la nova creu alta després de mol temps i jo vaig ser un d'ells
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #7 el: 23 de Desembre de 2006, 18:09:13 pm »
Amigo MUTIO, mi opinión es que si, el forum ha contribuido y mucho al apoyo incondicional del socio y del seguidor al equipo en 3ª división, todo lo que haga mención al Club influye, todo lo que está relacionado con el día a día de las noticias del equipo aporta su granito de arena para que sea así,  el constante apoyo que tiene el Club es porque se habla de él en todo momento, se dan ideas, se proponen marchas a los campos rivales y  pese a las diferentes formas de pensar, fomenta la unión entorno a todo lo referente al CE Sabadell FC.        saludos
                                             :beer2   :beer2   :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #8 el: 24 de Desembre de 2006, 13:42:29 pm »
Crec que en part pot ser una de les explicacions de que cada cop veiem gent més jove a la NCA.

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #9 el: 25 de Desembre de 2006, 13:39:41 pm »
Yo creo k la gente por curiosidad entra para ver k se mueve por el foro , pero si os devo d ser sincero , muxa gente me a dixo k no participa o a dejado d participar porke ve muxo mamoneo aki....pero a la pregunta , pudiera ser k gente k no se decidia a ser seguidor arlekinado a acavado siendo... :)

ferni20

• Visitant
« Respondre #10 el: 25 de Desembre de 2006, 18:34:21 pm »
Jo no crec q tingui absolutament res a veure el fòrum amb venir més al camp.
Almenys en el meu cas, jo fa un any i pico q segueixo diariament el fòrum però el Sabadell el segueixo desd ben petit i si q va bé el fòrum per a informar-te e intercambiar opinions sobre l'equip però si jo m'he fet soci aquest any per primer cop a sigut perq considero q em surt més a compte q venir partits sueltos, per ajudar al club i perq he vist d nou la llum amb tots els cambis realitzats al club tan d jugadors com en directiva.
No se no hi trobo cap relació el fòrum amb el fet d'atraure més a la gent al CE Sabadell, suposo q qui és del Sabadell és del Sabadell  desde  petit o pels pares, o perq hi juga o weno pel motiu q sigui li fa gracia el nostre equip al igual q jo sóc del Depor i no i tinc cap relació amb Galícia.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #11 el: 25 de Desembre de 2006, 19:11:13 pm »
desde el forum surten moltes iniciatives pel bé del club i això d'internet és una propaganda enorme per qualsevol entitat.

a part això, s'han creat amistats i ajuda a relacionar gent q tenim un sentiment comú.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat futbol

• Infantil
  • Missatges: 161
« Respondre #12 el: 25 de Desembre de 2006, 22:42:45 pm »
el Forum es una cia de amics arlequinats que es  comuniquen , sense el forum seria molt mes dificil, ja que tots tenim les "agendes" una mica plenes.
Per tant , si sen fa un bon us , crec que es necesari i util per el seguidors del CESABADELL.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #13 el: 26 de Desembre de 2006, 17:37:48 pm »
Bé, la meva opinió és que ha sigut MOLT important el foro, perque gent que abans anava sola al camp -com jo- ara hagi conegut moltíssima altra gent. I no és el mateix anar sol que acompanyat. Vaja, que si un dia et fa mandra venir, ja pel sol fet que abans vas a fer la cerveseta amb els colegues, doncs ja val la pena.

També, és evident que els nens que han fet penyes, que s'han conegut pel foro i que ara s'asseuen junts al camp, també és un altre punt a favor del foro.
Personalment, crec que aquesta eina influeix en que la gent -que potser venia poc o no venia- ara s'animi més a venir. Resumint, que he votat que molt té a veure en que es vegin les grades, ni que sigui, una mica més plenes.

Ja sé ferni, que un no es farà del Sabadell per llegir o no el foro, però si que ajuda i molt.

Vaja, que el considero una eina bàsica, sobretot en clubs modestos com el nostre. Sens dubte, com diu el Randel, en surten iniciatives i tan directiva com jugadors el llegeixen per saber que se'n diu.

Salutacions!!  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

ferni20

• Visitant
« Respondre #14 el: 26 de Desembre de 2006, 20:36:32 pm »
val mutio, ara m'has convençut una miqueta més amb la teva experiència particular jeje, potser si q tens raó q gent q abans anava sola al camp doncs ara gràcies al fòrum van acompanyats i vulguis o no això influeix alhora d'anar al camp el fet d'haber d'anar sol o acompanyat, i weno el cas d la creació d noves penyes també, vease Arlekinats.com o la força arlekinada,resistencia arlequinada....
jeje és q quan es parla d joventut jo penso en mi i jo ja no sóc tan jove... ara ve a jovent de 10 a 20 anys possiblement el fòrum sigui una eina important per anar més al camp i associar-se més al Sabadell però clar si penso ja amb gent d'anys del CE Sabadell doncs penso q potser entren a fer una ulladeta a vere q diu la gent i opinar però res més.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #15 el: 26 de Desembre de 2006, 22:44:27 pm »
Si, poc, però una mica.

Jo habitualment anava al camp i em posava just a la porta del lloc més a la vora d'on havia aparcat el cotxe. Desprès d'un temps al fòrum, i de coneixer gent d'@rlekinats.com, em poso amb ells, i és un 'plus' per estar al dia del club i per coneixer gent nova (i del fòrum).
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #16 el: 27 de Desembre de 2006, 13:35:23 pm »
Que jo vagi a l'estadi no hi influeix per res.
Però sí que és cert que gràcies a aquesta web i a aquest fòrum hem creat una penya, @rlekinats.com, en la qual ja en som gairebé 70 socis que anem fent coses i cosetes pel club :scut i els aficionats :anims, per tant, crec que hem d'agraïr, nosaltres més que ningú, a aquesta web per la seva existència. :clap
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
« Respondre #17 el: 28 de Desembre de 2006, 10:41:00 am »
Jo crec que molt.
SANGUI

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #18 el: 31 de Desembre de 2006, 11:19:31 am »
claro que influye poco pero influye lo que mas es el boca a boca ( eoooooo mal pensaos je je ) sobre todo en la gente joven pero claro luego se hacen grandes y algunos nos abandonaran en fin yo llevo 46 años de arlequinado antes no habia forum jejeje
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #19 el: 31 de Desembre de 2006, 13:39:27 pm »
Doncs una mica si que pot influir, al menys coneixes gent que d'altra menra no hauriem coincidit mai.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd