Autor Tema: Joc fisic de preparacio  (Llegit 732 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Londinense

• Visitant
Joc fisic de preparacio
« el: 26 de Desembre de 2006, 05:57:28 am »
Desde London os desitjo a tot el public de Sabadell molta sort per el 2007 i que pujeu a segona-B.  I quant feu el play off molt de cuidado amb els equips llevantins que sont molt "roins" i bruts. Jo de vosaltres ja me entrenaria al tema fisic de preparacio com donar patadas en cas necesari. Jo vindre cap a Tarragona per el mes de Gener per una visita curta i aprofitar de veura al Nastic.     :**** Merry Christmas and a very Happy new year.

Desconnectat Gerard_reusenc

• Infantil
  • Missatges: 263
  • Gènere: Masculí
    • 100x100 Reus
Re: Joc fisic de preparacio
« Respondre #1 el: 27 de Desembre de 2006, 20:57:45 pm »
Desde London os desitjo a tot el public de Sabadell molta sort per el 2007 i que pujeu a segona-B.  I quant feu el play off molt de cuidado amb els equips llevantins que sont molt "roins" i bruts. Jo de vosaltres ja me entrenaria al tema fisic de preparacio com donar patadas en cas necesari. Jo vindre cap a Tarragona per el mes de Gener per una visita curta i aprofitar de veura al Nastic.     :**** Merry Christmas and a very Happy new year.

No val la pena a que vagis a veure al Nastic, es un ekip que esta a Segona de peus a cap, pro si em dius que veuras al barça a llavors  :-X jajjaja
Si d'aixo vine a Reus a veurens jugar als playoofs jiijiji

VINGA SALUT!
CF REUS DEPORTIU

SOM UN CLUB DE 2ªB!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #2 el: 27 de Desembre de 2006, 21:16:45 pm »
*****, un de Tarragona i un de Reus es piquen en el fòrum del primer equip del Sabadell  :o ;D

Londinense

• Visitant
Per el veii del costat
« Respondre #3 el: 28 de Desembre de 2006, 04:23:23 am »
He Reusense, no es tan facil pujar a segona-B, perque si al play off os toques el Mirandes  per exemple no conseguirieu el ascens.  El Nastic ha sigut solsament un somni de pujar a primera despres de mes de 50 anys. Ja ho sabiam tots que mantenirse era un miracle pero ara amb la experiencia les coses cambiaran en un futur, i tu reusense ja saps molt be que sempre os deijem jugadors que es sobren de Tarragona, cosa que no a suceiit mai al raves segons les estedistiques de la historia del futbol in Spain. Fitxar al Nastic a un ex-Reus deportiu es com fitxar al dimoni amb negre i vermell.  :****

Desconnectat Gerard_reusenc

• Infantil
  • Missatges: 263
    • 100x100 Reus
« Respondre #4 el: 28 de Desembre de 2006, 15:32:56 pm »
*****, un de Tarragona i un de Reus es piquen en el fòrum del primer equip del Sabadell  :o ;D

Ah es del Nastic?? XDD
bahh no cal discutir aixo en un forum del CE SBDLL

ANTINASTIC100%
REUS FINS LA MORT
PALLARES,CASTIGOL,RONDELAERE,FELIX PRIETO i tots ells fen favors al Reus  :clap
CF REUS DEPORTIU

SOM UN CLUB DE 2ªB!