Autor Tema: la meva opinio en clau esportiva  (Llegit 426 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • Gènere: Masculí
  • visca el sabadell visca catalunya
la meva opinio en clau esportiva
« el: 04 de Gener de 2007, 11:08:03 am »
 :scut per començar entro cada dia y veig les coses que pasen al nostre club mai tenim tranquilitat sempre hi ha alguna polemica, :****el tema manel em fa mal pero a estat solucionat rapid y ya esta el paco valera correcte,pero yo penso que un equi que ha de pujar de categoria hi va be,no es poden tocar gaires coses i si reforzar els punts feblesmpero ara no parlem de donar la tira de baixes i fitxar alguns jugadors perque aixo pot ser negatiu i desestabilitzar la plantilla, el que yo veig es que si es fitxen jugadors que siguin jugadors amb experiencia perque es el que toca a aquesta categoria i mes a mitja temporada, l' any que be ya veurem a on estem perque encara no em pujat i pensar el contrari es un error!!!tambe diria que cal potenciar la cantera i aporfitar jugadors de casa,tambe voldria dir que l 'axel torres arlequinat declarat,si algu li demanes podria elaborar informes de jugadors de cara a l 'any que ve perque es un crack i coneix a molts jugadors i alguna pormesa nacional o de fora podria arecalar al sabadell potenciant el planter prengueu nota directius. :beer2
sempre amb l'equip sobretot quan perdem