Autor Tema: MaSn0U-SaBaDeLl  (Llegit 3102 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
MaSn0U-SaBaDeLl
« el: 03 de Desembre de 2006, 01:05:03 am »
SUPOSO K LES PENYES ORGANITZARAN AUTOCARS PER ANAR, HO VAIG POSANT XK LA GENT VAGI DIENT I XK A MASNOU EM DE SER MOLT ARLEKINATS A INVAIR MASNOU

LA GENT PODRA ANAR AMB TREN(renfe) , AUTOCARS O AUTOMOBILS PARTICULARS

TOTS A MASNOU :anims
Visca el Sabadell!!

Arlekinat5

• Visitant
Re: MaSn0U-SaBaDeLl
« Respondre #1 el: 03 de Desembre de 2006, 18:46:38 pm »
lLlsta anar a Masnou

1_Marcelinho

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #2 el: 06 de Desembre de 2006, 18:08:28 pm »
Vamos a Masnou. las Peñas organizan la marcha como de costumbre, se saldrá a las 10 horas y costará 6€. según he podido entender de RS.    saludos

VAMOS A MANOU   VAMOS A MASNOU   VAMOS A MASNOU    VAMOS A MASNOU                                     

:anims     :anims    :anims     :anims     :anims     :anims    :anims    :anims   :anims 
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Connectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #3 el: 06 de Desembre de 2006, 20:08:38 pm »
lLlsta anar a Masnou

1_Marcelinho
2-Mendo_Skywan18
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #4 el: 07 de Desembre de 2006, 11:03:19 am »
sa sap el preu de les entrades?

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #5 el: 07 de Desembre de 2006, 11:31:13 am »
Dicen en el apartado del 1r equipo que 15 euros  :(

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #6 el: 09 de Desembre de 2006, 00:00:14 am »
Sortida "friki" al Masnou  :cheer

Murciano + Mutio --> sortida de Sabadell dissabte tarda cap a Calella de Palafrugell ---> sortida nocturna a la discoteca Xque  :cheer  --> Memorandum
Dormir a Palafrugell -ho fem per veure hostalets per la sortida que tindrem al camp dels palafrugellencs d'aquí uns mesets  ::) -
Diumenge amb poques hores de dormir --> baixada cap al Masnou i a les 12:00 --> partit del Sabadell.

Si les discoteques que ens agraden no estan aprop d'on juguem... ja les busquem nosaltres i ens "ho fem venir bé".  :cheer

Diumenge TOCA guanyar  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

ferni20

• Visitant
« Respondre #7 el: 09 de Desembre de 2006, 13:58:18 pm »
Sortida "friki" al Masnou  :cheer

Murciano + Mutio --> sortida de Sabadell dissabte tarda cap a Calella de Palafrugell ---> sortida nocturna a la discoteca Xque  :cheer  --> Memorandum
Dormir a Palafrugell -ho fem per veure hostalets per la sortida que tindrem al camp dels palafrugellencs d'aquí uns mesets  ::) -
Diumenge amb poques hores de dormir --> baixada cap al Masnou i a les 12:00 --> partit del Sabadell.

Si les discoteques que ens agraden no estan aprop d'on juguem... ja les busquem nosaltres i ens "ho fem venir bé".  :cheer

Diumenge TOCA guanyar  :ok

:clap :clap :clap :clap :clap :ok uoooooooooooooo al XQue!! jo vull venir!!!!! jejeje joer com us ho monteu mamons...... anda q sta molt aprop el Masnou de Palafurgell.... llástima q us hagin tret el Kontrol de Mataró sinó ho tindrieu millor per sortir el dissabte per allà i diumenge futbol al Masnou... :beer2

ferni20

• Visitant
« Respondre #8 el: 09 de Desembre de 2006, 15:28:26 pm »
Atenció: si algú t pensat anar pel seu compte a camp del Masnou  q sapigueu q aquesta localitat es troba entre Badalona i Mataró a 29 km de Sabadell.
Ho dic perq jo a principi d setmana vaig buscar "Masnou" a seques a la viamichelin i em sortia q estava al costat de Platja d'Aro a 100 i pico km de Sabadell, una cosa és EL MASNOU i l'altre MASNOU a seques, i nosaltres juguem a la localitat q t com a província Barcelona en aquest cas EL MASNOU a 29 km d'aquí, q quedi clar.