Autor Tema: Pregunta  (Llegit 3610 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Pregunta
« el: 18 de Juny de 2005, 23:58:58 pm »
Hola. Pregunta para mis amigos foreros. Sabeis donde puedo conseguir estos dias algun polito o camiseta del equipo. Que me recomendais, no se, algun polo que este guapo o algo asi. ?

Es que llega veranito y toca lucir. jeje.  Y ya por tierras alicantino-murcianas me tienen mas que visto con mis tipicas camisetas del centenario y del playoff. Me gustaria cambiar. A ver si alguien sabe algo y me aconseja.

Gracias por delante por la informacion (y el consejo, si lo hay)  :)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: Pregunta
« Respondre #1 el: 19 de Juny de 2005, 00:11:08 am »
tendrias de mirar en el Don Pepito ... En TorreRomeu hay uno que venden articulos, pero a estas alturas de temporada ... nose si les quedaran muchas cosas.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

wimpi

• Visitant
« Respondre #2 el: 19 de Juny de 2005, 00:59:28 am »
hola

ke yo sepa don pepito ya no vende productos del sbd...

i bueno....  no te as fijado ke si le das al boton "botiga" te salen todos los productos ke estan a la venta? aunke siendo ya final de temporada... no se queda mucho material....

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #3 el: 19 de Juny de 2005, 01:43:22 am »
Jo et recomanaria o el polo (el tinc i es molt comode, i dona menys calor que la que sembla), que crec que val 25 euros, o la samarreta d'entrenament, que es de la mateixa tela de les samarretes normals de futbol, amb l'escut del sabadell al mig i a darrere en gran posa joma. M'agraden molt aquestes dues coses. La d'entrenament val 20 euros. També es molt xula la sudadera, pero clar, no t'imagino a alacant amb la calda que fot a l'agost amb una sudadera  :icon_mrgreen:
Per cert, a on vas? Jo vaig a Torrevieja cada estiu, i passo per guardamar, fortuna, santomera... et sonen?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 19 de Juny de 2005, 01:51:33 am »
santomera

D'allà és la meva sogra!
Coneixes gent d'allà?
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #5 el: 19 de Juny de 2005, 11:04:27 am »
YO SI EL MEU AVI VA NEIXER A ZENETA UN POBLE DEL COSTAT
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #6 el: 19 de Juny de 2005, 11:45:15 am »
L'ultim partit de la lliga ja nomes em quedava (a la tenda del camp) polos de la talla mitjana (25€), samarretes d'entrenament de la talla petita (25€!!!!!!! i no 20€ adry)... no si si al don pepet queda molta cosa mes...
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #7 el: 20 de Juny de 2005, 14:24:19 pm »
Parlant de polos i tal, diumenge vaig anar a port aventura i al tornar en una area de servei vaig veure a una persona amb un polo arlekinat blanc i blau (no sé la marca), però no era com el q es deia de lacoste q akest crec que era un to ocre clar i blau (com el q portava el felix el dia de l'anunci). Algu sap si hi ha el lacoste arlekinat blanc i blau? Era algun de vosaltres el tiu akell q vaig veure?  :Paletas:

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #8 el: 20 de Juny de 2005, 19:00:28 pm »
Amigo Murciano !!!!!!!!!!!  ;D

Lo que te dicen por ahi arriba es cierto, queda poca cosa, pero te indico dos opciones, con toda mi buena fe:

a) que te pases por las oficinas cualquier día y te enseñen todo lo que les queda en el almacén de entrando a tribuna a mano derecha, que igual encuentras alguna cosa wapa

b) que si no les queda nada, tires de fondo de armario (***** eso ha quedao metrosesuarrrrlllll ll, jajajaja), cojas un polo que te mole, y que vayas a las oficinas del sabadell a comprar un escudo de textil y te lo coses en el polo que más te mole  ;)

que conste que preferiria que encontraras algo en la tienda del sabadell, porque asi el dinero queda en casa, pero la opcion b) creo que es legítima.

Venga xavallllllllllllll  un abrazo  :beer :beer :beer :beer :beer
Forero Més Catxondo

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #9 el: 20 de Juny de 2005, 19:03:42 pm »
Ole guti! Como se nota q ves bricomanía! Por cierto, os debo una birrita a ti, a murciano y a alguno más eh? (a cudi le invitaré a un aquarius)  :laugh:

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #10 el: 20 de Juny de 2005, 19:17:06 pm »
eh birri com estem !!!!!!!!!

se m'acava de reiniciar el pc, ha petat per un tró !!!!!!

lo de les birres tranki, que les farem pagui qui pagui   ;) i tinc la esperança que el cudi veurà la llum i serà dels nostres  :yes:

ara vaig molt liat quasi sempre, però estic més content que un ***** amb els fitxatges que estem fent, potser sí que haurem de fer una mini-kdd per anar comentant els fets  ;D

:beer
Forero Més Catxondo

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #11 el: 20 de Juny de 2005, 23:50:11 pm »
santomera

D'allà és la meva sogra!
Coneixes gent d'allà?

Si, la meva àvia  :icon_mrgreen:

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #12 el: 25 de Juny de 2005, 02:05:36 am »
Gracias por los consejillos! Por cierto GUTI, tendre en cuenta lo que me dices, pero me declino casi que mas por la opcion a, aunque me estoy planteando ya la b. jeje. Y ADRY, gracias a ti tambien por esos consejos y decirte que tambien he pasado vacaciones en Torrevieja que, por cierto, estan en pleno playoff de ascenso para subir a tercera y este año si parece que lo van a conseguir.

Un abrazo y unas  :beer a todos!!!
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #13 el: 25 de Juny de 2005, 11:20:53 am »
Pero que es esto!!!!!! me despisto un momento y en el lio que me meteis condenados!!!! :veryangry:

3 cosas:

b) que si no les queda nada, tires de fondo de armario (***** eso ha quedao metrosesuarrrrlllll ll, jajajaja), cojas un polo que te mole, y que vayas a las oficinas del sabadell a comprar un escudo de textil y te lo coses en el polo que más te mole  ;)

Este año no han fabricado escudos textiles, por lo tanto no hay y la opcion b es imposible

Por cierto, os debo una birrita a ti, a murciano y a alguno más eh? (a cudi le invitaré a un aquarius) :laugh:

Mentiroso!!!!!! (aunke no pasa nada si lo welves acer :tongue3:)

lo de les birres tranki, que les farem pagui qui pagui ;) i tinc la esperança que el cudi veurà la llum i serà dels nostres :yes:

Trankilo que yo me apuntare pague kien pague (que no voy a ser yo :-*) Sabes la leyenda esa que dice que los catalanes somos unos agarraos??? pues ay muxas excepciones (birri, Randel... :laugh:) y gente que lo cumple a rajatabla (yo :angel:)
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!