Bon dia companys,
Per començar m’agradaria donar les gràcies pel suport rebut des de fa dies pel que fa al fòrum del Centre d’Esports Sabadell. Després de 4 temporades a Ràdio Sabadell he pres una decisió difícil però necessària. A partir del 8 de gener enceto una nova etapa professional i personal a SER Menorca. Abans de marxar vull agrair-vos el recolzament i la col•laboració quan m’he dirigit a vosaltres per un tema laboral.
Aquests 4 anys a RS són els millors de la meva vida, sobretot un cop vaig gaudir de fer tasques de peu de camp amb el Centre d’Esports. Com arlequinat des de la infància era una il•lusió inimaginable i la veritat és que, tenint en compte la situació esportiva actual, ha estat una experiència on no calen paraules.
Menció a part per a tots aquells seguidors que sempre recolzen a l’equip, a la Nova Creu Alta i al camp de torn. Són moltes les imatges i records que un s’emporta a Menorca. Des del patiment de les darreres temporades fins el ‘desastre’ de la passada. Veure les cares dels aficionats plorant, caminant a ‘Burundi’ o movent-se en massa per anar a Figueres o Santa Coloma, simplement, és únic. Una sensació que només un club peculiar com el ‘nostre’ és capaç de exemplificar-la.
No vull allargar-me més. Agrair per últim a tots els meus companys de redacció el fet de suportar-me aquestes temporades (Aleix, Joan i Sergi), al meu director, Marc Sabater per defensar-me SEMPRE. Agraïment també per Víctor Colomer, company de DS, i que demostra el seu compromís amb el Centre d’Esports, no com d’altres que ho pregonen però no ho duen a terme. I finalment, menció especial per Miguel Quereda. Val la pena aixecar-se cada dia si després pots parlar amb aquest ‘senyor’. Gràcies a gent com el Quereda, el Sabadell és una mica més gran. Tot un AMIC en estat pur.
En fi, que ens veurem aviat i Visca el Centre d’Esports i la seva afició.
PD: Gràcies a tots, entrenadors, jugadors, utillers..... Per cert, no m’he deixat als directius, però potser m’ho deixo per una altra ocasió.
NO US OBLIDARE MAI!!!
Iván Martín Núñez