Autor Tema: GRACIES A TOTS  (Llegit 11533 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Fran_87

• Juvenil
  • Missatges: 542
  • Gènere: Masculí
Re: ivan martin martxa de RS!!!!!!
« Respondre #20 el: 19 de Desembre de 2006, 10:33:48 am »
Que tinguis molta sort a Menorca  :clap :cla
Cada día em sento més orgullós de dir que sóc del C.E.Sabadell!!!!!!!!!!!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #21 el: 19 de Desembre de 2006, 13:19:57 pm »
Perquè ets un petit però gran periodiste i també un gran arlekinat, però sobretot perquè ets encara millor persona: Que tinguis molta sort, que no la necessites però te la mereixes i no et diré 'adéu', sino 'fins després' :icon_exclaim: :clap :clap :clap
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6484
« Respondre #22 el: 19 de Desembre de 2006, 19:10:01 pm »
Que et vaigi molt bé, vas a un lloc preciós, per quedar-se a viure.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #23 el: 19 de Desembre de 2006, 19:57:24 pm »
Ivan que te vaya bien. Te echaremos de menos  :bigcry: Gracias por tu espontaneidad en las trasmisiones.
Saludos campeon y mucha suerte.

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #24 el: 19 de Desembre de 2006, 20:18:52 pm »
Que te vaia muy bien crack  :clap

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1787
« Respondre #25 el: 19 de Desembre de 2006, 20:31:21 pm »
ivan que tengas mucha suerte en tu nueva andadura radiofonica suerte :bandera
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #26 el: 19 de Desembre de 2006, 20:54:23 pm »
Hola compañeros acavo d hablar con Ivan Martin hace un momento para preguntarle sobre su marxa y me a dixo k os diga k mas adelante escrivira una carta en el foro para vosotros , solo deciros k no se olvidara d nosotros y espera k nosotros no nos olvidemos d el . Bueno era solo eso , k es una gran paso hacia delante profesionalmente  para el , k le es duro dejarnos pero la vida es asi...Ivan como se k esto lo leeras , te digo k nunca te olvidaremos :bigcry:

Desconnectat enric13

• Jugador Prof.
  • Missatges: 759
« Respondre #27 el: 19 de Desembre de 2006, 22:33:58 pm »
MOlta sort !!! ets un crack ! trobarem a faltar les teves retransmisions arran d gespa!!!!  ;)
Antonio Puerta**You'll never walk alone.Waterpolo Sabadell

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
« Respondre #28 el: 20 de Desembre de 2006, 00:12:27 am »
M'has omplert moltes tardes amb la teva veu. Els teus pensaments, les teves enrabiades, tantes alegries i tantes decepcions... ets un crack, i els cracks han de progressar, és llei de vida.  Que cada passa que facis miris endarrere i poguis veure aquesta gran familia. Ens veurem a primera Ivan, moltissima sort, et trobaré a faltar els diumenges a les 5 amb els auriculars al camp. En fi...suposo que un dia tots surtim del niu, torna Ivan, fins sempre.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2031
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #29 el: 20 de Desembre de 2006, 00:42:41 am »
Jo tampoc el conec personalment, se que vam coicidir a la marxa, però no hi vaig establir relació, tot i que em va semblar una persona molt propera i poc creguda. Doncs com els demes et desitjo molta sort a ses illes i de tant en tant ves escrivint pel forum , si es que et queda temps.
SORT
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

joseph

• Visitant
« Respondre #30 el: 20 de Desembre de 2006, 21:51:55 pm »

Ivan, tinc ja bastans anys, i voldría  dirte que tinguis molta sort , doncs tothom a de millorar en el seu treball i com que sabem que mai oblidarás el teu equip, espero que algun any entris a TV3 i estiguis retransmitin els partits de 2ª i siguem nosaltres un dels equips. o millor a 1ª Sort maco.

:scut

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #31 el: 21 de Desembre de 2006, 01:14:11 am »
Un buen profesional como tú, no tendrá ningún problema en su nuevo destino, ya que los buenos trabajan en cualquier lugar con dedicación y profesionalidad, de todos formas desearte mucha suerte y como se dice por estos lugares, "que te vaya bonito", eres un crack. saludos   :ok   :clap
                                :anims    :anims    :anims    :anims       :beer2    :beer2

Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat sang arlequinada

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 11
« Respondre #32 el: 25 de Desembre de 2006, 23:32:21 pm »
Hola Ivan!
Som el Rubèn i la Raquel. Et desitgem el millor perquè t'ho mereixes! No t'oblidis mai del C.E.Sabadell per molt amunt que arribis... Per cert, com està el tema g*s?
Una abraçada. Sort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Visca el C.E.Sabadell !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :scut

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
para ivan martin
« Respondre #33 el: 27 de Desembre de 2006, 22:15:25 pm »
 :scut bueno ivan desde aqui hace tiempo que no entro en el foro porque ya sabes que  estoy un poco quemadillo, pero escrivo para despedirme de ti publicamente y darte las gracias por las tardes de futbol que noas dado, yo hace años que te conozco y se como eres y me parto con tus bromas,ejemplo carlos pollo jejee y los demas comentarios eres un crack y llegaras muy lejos en tu nuevo trabajom pronte te ire a ver alli vale?un abrazo de tu colega mark

visca el ce sabadell força hhvv
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

jormos

• Visitant
la huida de ivan martin alias prosinecki
« Respondre #34 el: 28 de Desembre de 2006, 02:43:10 am »
ivan alias prosinecki se marcha de sabadell por problemas familiares a dejado preñada a la novia y el suegro lo esta buscando para cortarle la pirulilla, que cobarde como huye       recuerdos chus

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
Re: la huida de ivan martin alias prosinecki
« Respondre #35 el: 28 de Desembre de 2006, 03:01:05 am »
pues hay que ayudar al muchacho, no vayan a desgraciarlo de por vida, hay que esconderlo creo que en Menorca sería un buen lugar.  saludos

:nadal1   :nadal1   :nadal1
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Iván Martín

• Invitat
  • *
  • Missatges: 8
GRACIES A TOTS
« Respondre #36 el: 29 de Desembre de 2006, 10:37:54 am »
Bon dia companys,

Per començar m’agradaria donar les gràcies pel suport rebut des de fa dies pel que fa al fòrum del Centre d’Esports Sabadell. Després de 4 temporades a Ràdio Sabadell he pres una decisió difícil però necessària. A partir del 8 de gener enceto una nova etapa professional i personal a SER Menorca. Abans de marxar vull agrair-vos el recolzament i la col•laboració quan m’he dirigit a vosaltres per un tema laboral.
Aquests 4 anys a RS són els millors de la meva vida, sobretot un cop vaig gaudir de fer tasques de peu de camp amb el Centre d’Esports. Com arlequinat des de la infància era una il•lusió inimaginable i la veritat és que, tenint en compte la situació esportiva actual, ha estat una experiència on no calen paraules.
Menció a part per a tots aquells seguidors que sempre recolzen a l’equip, a la Nova Creu Alta i al camp de torn. Són moltes les imatges i records que un s’emporta a Menorca. Des del patiment de les darreres temporades fins el ‘desastre’ de la passada. Veure les cares dels aficionats plorant, caminant a ‘Burundi’ o movent-se en massa per anar a Figueres o Santa Coloma, simplement, és únic. Una sensació que només un club peculiar com el ‘nostre’ és capaç de exemplificar-la.
No vull allargar-me més. Agrair per últim a tots els meus companys de redacció el fet de suportar-me aquestes temporades (Aleix, Joan i Sergi), al meu director, Marc Sabater per defensar-me SEMPRE. Agraïment també per Víctor Colomer, company de DS, i que demostra el seu compromís amb el Centre d’Esports, no com d’altres que ho pregonen però no ho duen a terme. I finalment, menció especial  per Miguel Quereda. Val la pena aixecar-se cada dia si després pots parlar amb aquest ‘senyor’. Gràcies a gent com el Quereda, el Sabadell és una mica més gran. Tot un AMIC en estat pur.

En fi, que ens veurem aviat i Visca el Centre d’Esports i la seva afició.

PD: Gràcies a tots, entrenadors, jugadors, utillers..... Per cert, no m’he deixat als directius, però potser m’ho deixo per una altra ocasió.

NO US OBLIDARE MAI!!!

Iván Martín Núñez   

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: GRACIES A TOTS
« Respondre #37 el: 29 de Desembre de 2006, 10:58:46 am »
Gracies a tu Iván !!!

El Sabadell té sort de tenir seguidors com tu.  :scut

Molta sort en aquesta nova etapa.   :ok

Una abraçada. Gerard  :clap  :cheer  :beer2
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Fran_87

• Juvenil
  • Missatges: 542
« Respondre #38 el: 29 de Desembre de 2006, 11:29:31 am »
Molta sort Iván!!!!!!!

La Nova Creu Alta sempre serà casa teva :anims :anims
Cada día em sento més orgullós de dir que sóc del C.E.Sabadell!!!!!!!!!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #39 el: 29 de Desembre de 2006, 11:39:04 am »
Et desitjo tot lo millor (i més) en aquesta nova etapa. Això si, entrena't molt allà pq si algun dia decideixes tornar ja saps que et tocarà seguir jugant amb els foreros i has d'estar en forma eh? ;)    :beer2