Autor Tema: GRACIES A TOTS  (Llegit 11220 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: GRACIES A TOTS
« Respondre #60 el: 29 de Desembre de 2006, 22:37:44 pm »
Ivan, s'envà de Sabadell un molt bon periodista i millor persona.

Saps que personalment t'aprecio molt. Espero que tinguis molt bona sort a Menorca.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #61 el: 29 de Desembre de 2006, 22:40:27 pm »
te he dit tantas vegadas que et trobaré a faltar que no vull repetir-lo  ::)   pero que sapigues que aqui sempre tindras un amic.
Sempre t´has portat molt be amb mi i una de las cosas que no se me oblidará mai es el dia que va neixer el meu fill i la meva germana em va donar el carnet de soci del sabadell que tu li habias fet 1 hora abans i tu vas portar personalment a la meva germana al hospital.cada vegada que dic que el meu fill es del sabadell desde que va neixer explico qui li va fer el carnet, m´omple d´orgull ser amic teu,
aquestes son las coses que et fan gran, i aquestes son las coses que et farán triunfar allá on vagis.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #62 el: 29 de Desembre de 2006, 22:42:03 pm »
Et trobarem a faltar Ivan. Gracies per la menció a la meva persona en el teu text de comiat. Sé que a Menorca i posaràs «quasi» tanta passió com en el Sabadell. Estic segur que de seguida faràs tants amics allà com els que aquest Fòrum demostra que has fet aqui. Fins aviat! Molta Sort!
víctor colomer
VISCA EL SABADELL