doncs jo no sóc de les persones q entri gaire en l'apartat entrevistes, d fet crec q és la primera q em llegeixo sencera d'aquell apartat, però crec q seria interessant que la gent i dediqués 3 minutets a llegir-la ja q la gent jove com el Gerard,q a jugat fora d Catalunya i porta ja molts anys d'experiència a sota les porteries són realment el futur de la nostra entitat, gent q sent els colors q de petit és del Sabadell però q per a la seva formació com a porter a sortit de Catalunya hi ha tingut la oportunitat d'entrenar i veure el dia a dia dun equipàs de Segona Divisió A com és el REAL MÚRCIA.
Ell d moment en el CE Sabadell per motius varis encara no a pogut demostrar la seva qualitat ni a tingut pràcticament minuts però us puc ben assegurar q jo aquest porter le vist en alguns partits i realment és una persona q si no cambia i té fortuna pot arrivar molt pero q molt lluny en el món del futbol, i us o dic jo q porto desdels 3 anys veient partits d futbol base per tots els camps de Sabadell i porters amb l'edat del Gerard i jugant com ell ni han ben poquets.
Així doncs us animo a tots a llegir-la i recordeu.... JUGADORS COM ELL SÓN EL FUTUR DEL CE SABADELL.