Enquesta

CAVALCADA DE REIS, PENSES QUE A SABADELL PODRIA SER MOLT MILLOR

Noooooooo, és la millor del món  :-S
0 (0%)
Es podria millorar una mica però no gaire
5 (15.6%)
La de Terrassa és molt millor
3 (9.4%)
La de Sabadell és una cavalcada cutre per una ciutat de 200.000 habitants
17 (53.1%)
A qualsevol ciutat mitjana és molt millor
7 (21.9%)

Total de vots: 29

Autor Tema: CAVALCADA DE REIS, PENSES QUE A SABADELL PODRIA SER MOLT MILLOR ?  (Llegit 2683 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • Gènere: Masculí
  • @mikelsbd
CAVALCADA DE REIS, PENSES QUE A SABADELL PODRIA SER MOLT MILLOR ?
« el: 05 de Gener de 2007, 21:12:35 pm »
Bé. com cada any, i donat que és la festa que més il·lusió em provoca de tot l'any, he tornat a anar content cap a la cavalcada i, com cada any des de fa uns quants, he tornat a sortir decebut completament. 4 vespes, 4 camions amb conductors amb cara de mala llet, i poca ilusió per part dels participants i del públic.
He estat a altres cavalcades d'arreu d'Espanya i Catalunya i la veritat és que són molt millors que la nostra, i de bon troç.

Què us sembla ? Què farieu per millorar-la ? Hem de participar els arlekinats amb una carrossa ?   :cheer
Forero Més Catxondo

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
Re: CAVALCADA DE REIS, PENSES QUE A SABADELL PODRIA SER MOLT MILLOR ?
« Respondre #1 el: 05 de Gener de 2007, 22:15:39 pm »
Compi Guti te de donar tota la rao, cada any em decepciona mes, per no dir que cada 4 anys nomes 1 es bona i es la de l'any que hi han eleccions, i aquest any hi han eleccions i si aquesta ha de ser la bona millor no imaginar-me com serà la de lany que ve. La veritat es que no tinc les carrosses comptades, se que aquest any n'hi havien 9 pero ma donat la sensacio que l'any passat hi havien més carrosses o més gent.Per lo que dius de una carrossa arlequinada no estaria gens malament, cal dir que aquest any uns quants amics de LA FORÇA ARLEQUINADA vam tindra la idea de decorar un 600 per sortir a la cavalcada pero finalment no hem pogut sortir. A mi em sembla que una carrossa arlequinada donaria molt ambient i no la serietat que hi ha com tu menciones, aquest any les carrosses dels reis ja no tiraven caramels com lany passat. A mi sincerament em va agradar més la cavalcada de l'any passat que la de aquest any per moltes carrosses noves que hi havia avui. :no: :disappointed:

Visca el C.E.SABADELL F.C. :scut :bandera:beer2 a tots els Arlequinats!
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

ferni20

• Visitant
« Respondre #2 el: 05 de Gener de 2007, 22:42:23 pm »
jo feia anys q no anava a veure-la per motius personals i la veritat si abans ja la considerava bastant " mal feta" aquest any a sigut de les que he anat segurament d les més tristes, curtes i soses d totes. M'explico, comencen amb una serie d motos q encara no se que pinten amb motoristes amb cara mala llet com diuen per aqui :P, dsp 4 minis q weno encara fan gracia, però... falten camells, o bestiar o algun tipus d'animal q no siguin caballs nose..... els 3 reis pràcticament han passat junts en 1 minut, pràcticament cap camió amb regals com antigament q veies q tenien el detall d possar alguns noms i tot en els regals.. només faltava la estrella hortera i els patges del rei negre tots blancs els q anaven a peu ( com si no tinguessim negres aki...)... lo millor, i clarament una de les patges del rei blanc q staba boníssimaaaaaaa i si q li hagues fet un bon regalet aquesta nit :D:D

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #3 el: 05 de Gener de 2007, 22:44:19 pm »
Minis no 600 :laugh: :laugh:

Per cert han canviat la BSO de la rua? ::) ::)

Això ja no té gràcia, la gent cada vegada més prefereix anar a la rua del barri, ja sigui pels dolços o pel que sigui, i això que EL BUSHTOS deia que aquest any la rua tindria un canvi total

Pd: Per cert si que t'hi fixes eh tio.M'imagino la cara de nimfoman que faries ajjaj :Paletas: :Paletas:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • You will never walk alone
« Respondre #4 el: 05 de Gener de 2007, 22:54:58 pm »
ola jo e votat x la de terrassa es molt mes millor xk mirant al diari mes sabadell e vist k a sabadell llencen 8.000 kg de caramels i a terrassa 12.000kg aixo es normal x unes ciutats k mes o menys tenen 200.000 habitants jo crek k es podria millorar

no us u prengueu malament lo de terrassa xk en ambient futvolistic ya sabeu ki guanya :bandera

visca el sabadell
Visca el Sabadell!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 05 de Gener de 2007, 23:36:26 pm »
A Castellar, moltes empreses aprofiten les rues de reis per a fer propaganda dels seus serveis, per això n'hi han bastantes, algunes 'currades' i amb bastants caramels per a la gent.

Així es fan propaganda i l'ajuntament aconsegueix que sigui bastant concurreguda.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #6 el: 06 de Gener de 2007, 00:29:41 am »
Pues a mi estos dos ultimos años me da la sensación de que se tiene que hacer casi por obligación. Igual cuando salen van con ilusión y buenas caras y tal, pero a la que llevan un par de calles... todo cambia. Por no decir el "alto ritmo" que llevan. Me acuerdo que hace años, estaban horas y horas y en el ambiente de la ciudad se sabía que algo grande estaba pasando. Ahora casi que intentan ir lo mas rapido posible para "cumplir el trámite".

Ah, y como nota curiosa, diré, que cuando he salido de trabajar, me he dirijido rápidamente hacia Sabadell para poder verla, y para intentar cortar camino me he hechado por Can Roqueta para cruzar por Torre Romeu. Y cual ha sido mi sorpresa? QUE ESTABA CORTADO!!  PORQUE ESTABA PASANDO UNA CABALGATA!!  Si si. Una cabalgata que salía desde Can Roqueta, con dos camiones pelaos y niños tirando caramelos y gitanos por las calles recogiendo. Me he quedado    :o   No sabía que por estos barrios había una cabalgata "independiente". Me ha hecho gracia, pero por culpa de la mini-cabalgata, me he perdido casi la mitad de la Cabalgata Oficial. Pero por lo que se comenta, no me he perdido gran cosa.

En fin, que aquí lo que importa es la cara y la ilusión de los mas pequeños. Y no a esos típicos mas grandecitos que lo único que hacen es caminar paralelamente al recorrido con una bolsa del mercadona, empujando para conseguir unos míseros caramelos y llevarselos a casa..    :ko
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #7 el: 06 de Gener de 2007, 13:21:10 pm »
Jo el que puc dir és que cada any m'enganxa vaigi on vaigi, has d'aparcar on puguis i esperar que passin, de fet , cada any es pitjor, però el que compte és que el petits s'ho passin bé.

Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat lex

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 214
  • Ara més que mai, tots amb el SABADELL!
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #8 el: 08 de Gener de 2007, 08:49:40 am »
Bon dia, no es per ofendre a ningu he!
Pero la meva pregunta es la seguent el dia 5 de Gener que es? Es una rua de vespes i 600? o potser es una rua de forces i cosos de seguretat i d'urgencies a no no! es una rua de camions de l'everes i veicles de telecomunicacións!!! A k tampoc! Doncs que es, akells 3 senyors k han passat primer que saludaven com el rei? Ostres si ni tan sols els he vist que semblava k anessin amb l'AVE xD

Aquest any més que mai NEFASTA! una Rua, amb perdó, DE m****!

Spero que s'en adonin k han fotut pena i l'any vinent la fagin millor, que els habitants de Sabadell ens la mareixem molt millor!
Ser Arlekinat no es un passa temps, SER ARLEKINAT ES UN SENTIMENT QUE ES PORTA AL COR, UNA FORMA DE VIDA, QUE PER MOLTES TRABES QUE ET POSIN MAI HO PERDRAS.<br />VISCA EL SABADELL!!!!!!!!! by member of @.com

joseph

• Visitant
« Respondre #9 el: 10 de Gener de 2007, 20:17:28 pm »
Si no fos per els camions de bombers i els voluntariosos vespa club i els dels 600, sería de 4 gats i el cabo BUSTOS, de totes maneres sempre a estat així.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #10 el: 11 de Gener de 2007, 13:35:43 pm »
Leyendo los mensanjes me da a mí que en todas partes pasa más de lo mismo, la gran satisfacción de los grandes es ver la cara de los más pequeños y la ilusión que tienen del acontecimiento que están viviendo. En todas partes hay problemas para aparcar, en todas partes parece que llevan una prisa que se los lleva no se que, en todas partes hay empujones, o sea en todas partes todo es igual, ah! menos en Santa Cruz la capital de la Isla, les cuento: Los Reyes Magos llegan en helicóptero al Campo de fútbol del Tenerife, posándose el bicho en el centro del campo, hasta ahí todo bien, la anecdota es que 1º el campo registra un lleno como si el equipo de fútbol estuviera jugando una eliminatoria europea, lleno hasta la bandera. 2º cada persona que entre al recinto tiene que pagar 1€, produciéndose la recaudación más alta de la temporada. Pero lo importante es ver a los más pequeños, luego recorren las calles de la ciudad como en todas partes.     saludos

:beer2   :beer2   :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia