Autor Tema: Mataró - Sabadell  (Llegit 22369 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
  • Gènere: Masculí
Re: Mataró - Sabadell
« Respondre #140 el: 15 de Gener de 2007, 00:11:11 am »
Yo solo tengo k decir... Policia de mataro = tolerancia 0.
Despues del partido del sabadell muxos del sabadell nos hemos encontrado con una sorpresa, pues bien, todos los coxes aparcados encima de la acera multados, con toda su puteria del mundo y mientras veiamos el partido han empezao a multar. Donde aparcamos? pk mira k dabas vueltas y vueltas y ningun sitio para aparcar... En sabadell esto no pasa, y en los demas campos tampoco, hay una cierta tolerancia como debe de ser. Son todos unos buitres  :**** :****
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #141 el: 15 de Gener de 2007, 00:24:57 am »
Jo tinc la sensacio que el Mataro es l'enessim rival que ens ha fet el gran favor d'avisr-nos que per arrivar i superar el play-off ens falta:

1.- MALA FAVA OFENSIVA.- quantes vegades hem xutat a porta durant tot el partit?

2.-SOLIDESA DEFENSIVA.- en el primer gol del Mataro, quanta jugadors del Maresme estaven sols en el segon pal?  en el segon gol dels de la costa, qui ha fet la gran assistencia de gol?

Llastima, avui era un bon dia per deixar fora de joc als groc-i-negres, si no ho hem fet, no passa res, te solucio, ara be si en elplay-off som tan passarells... :Hecho_polvo:

Senyors jugador i membres de l'staff tecnic, son vostes capaços d'entndre el missatge del Mataro? Doncs es similar al que els hi van trametre els de la capital de la Noguera fa uns mesos. Vostes mateixos...
« Darrera modificació: 15 de Gener de 2007, 00:35:08 am per Talleret »

Desconnectat xavih

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #142 el: 15 de Gener de 2007, 09:35:53 am »
A Mataró, com a molts llocs hi falta parking i a més a la zona central de Mataró.
Al parc del costat del camp hi havia un parking subterrani de pagament. Però si no volies pagar, més a munt hi havia un solar. I si no et donava temps de anar-hi perquè ja no arribaves al partit, això ja es cosa teva
No entenc perquè us queixeu tant de que us hem robat.
El Sabadell a la primera part ha fet un bon partit, i ha sigut qui ha tingut més la pilota.
Però després del gol psicològic, el Sabadell ja no ha pogut reaccionar.
Espero que juguem els dos al play off!

Mataro fans

• Visitant
« Respondre #143 el: 15 de Gener de 2007, 10:03:40 am »
M'he quedat molt sorprès per la quantitat d'aficionats que éreu de Sabadell, és la primera vegada que en el nostre camp es veuen més aficionats visitants que locals, enhorabona. No li foteu cas als 4 companys meus de mataró fans que han insultat algu dels vostres, estaven cremats perquè algu del sabadell al principi del partit ens havia dit que erem una m**** repetides vegades, de totes formes no ho haurieu d'haver pagat tots. Paseu d'aquests 4 no tots vam actuar igual que ells i ja ens hi vam enfadar després del partit. Ànims que aneu molt ben situats no sé com us podeu queixar tant perquè qualsevol voldria estar on vosaltres en un any de debò molt competit. Ahir vam guanyar nosaltres però va ser un partit en que qualsevol equip dels dos es podria haver endut la victòria, realment ens va donar moltíssima alegria i moral guanyar un partit tan important com aquest perquè molts de nosaltres ja veiem molt negre arribar al play-off aquest any tal i com hem jugat els últims partits. Tot i això ho tenim dificilísim però ho intentarem ja que portem uns anys que no parem de patir des de que va morir el nostre president les coses només ens han sortit malament, vam baixar de nou a tercera, vam perdre l'oportunitat de pujar en un partit a Àguilas on tothom ens va dir de tot, l'any passat les coses van anar per oblidar, i aquest any esperem que no anem pel mateix camí. Molta sort a tots i estic segur que pujareu a on us mereixeu no us preocupeu, ens veiem algun dia, de nou a segona b

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #144 el: 15 de Gener de 2007, 13:31:13 pm »
Mataro Fans, simplement dir-vos una cosa:  :oooooo:

Ja fa bastants anys que volto pels camps de 2a B i 3a i és molt difícil trobar-se un grup tan caxondet, amb tambors, banderes... Em recordeu a una penya que hi havia fa uns anys a Palamós i que eren una espècie de txaranga... això si, sense banderes ni càntics.

És per això que us felicito, perquè donava goig veure el camp ahir, amb banderes d'un i altre equip.

A més, el teu  comportament al fòrum fins ara també ha estat exemplar en tots els sentits

Per cert, us desplaçeu amb l'equip també?

Ànims i sort ;)

Desconnectat Mfan

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 14
« Respondre #145 el: 15 de Gener de 2007, 14:00:06 pm »
Primerament desde mataró fans agrair la vostra assistencia i felicitarvos pel desplaçament massiu que àreu fer.

voldria matitzar uns apunts:

1. aquesta victoria la de deidico a tots aquells que varen pronosticar 0 a 5 , 1 a 4... no solsament d'aquest foro sinó ja dins del carles padrós unes persones (avis del sabadell s'anaven mofant del resultat d'ahir... dient que no hi hauria color...) a tots ells... enhorabona ho heu encertat de ple.

2. Tant a mataró com a Sabadell aparcar sobre la vorera es multa.. si no trobeu aparcament... a dos passos tenieu parquings privats i més amunt una esplanada que i caben la vida de cotxes...
No crec que els guardies es possesin a mirar matricules per veure qui era del sabdell per multarlo.

3. Ja està bé, de dir, megafonia depriment, grades nose que...camp quadrat... els de mataró ja tenim prou amb aquest tema. Es el que tenim i no podem fer res més.

4. a les acaballes del partit 4 pallasos tant d'un com l'altre equip varen començar a increparse mutuament.
Jo no se que varen dir els mataró fans... pero el que si que se es que varen passar uns del sabadell a dirnos no se que tonteria...
i quan un P****O del sabadell ens va aixecar el dit... que jo sapiga nosaltres el varem respondre amb càntics.

5. mataró fans no es considera una txaranga... Som una penya d'animació esportiva... les txarangues surten a les festes del poble.

6. pel que fa el partit penso que el mataró va ser just guanyador..., el sabadell només va jugar abans de marcar el gol, i als ultims minuts quan ja veia que se li anava el partit.

7. Us vaig avisar... el nostre porter no es menja els corners...pero nosaltres els llancem molt bé :laugh:

felicitar-vos pk sou molt bona afició.. i suposo que aquestes coses surten en calen i que veritablement no les penseu..

Espero que per gracia del futbol catala l'any que bé esteu a 2B
« Darrera modificació: 15 de Gener de 2007, 19:05:02 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #146 el: 15 de Gener de 2007, 20:39:15 pm »
Ja li he dit a algun membre d'akesta penya pro crec k es convenient diru en public: un 10 per la penya Mataró Fans! :oooooo: Animen sense parar, fidels a l'ekip, animan en condicions adverses i tot i k erem mes arlekinats se us escoltava a tot el camp! :anims Hi ha gent k no sap perdre a tots els llocs pk no se a k ve k us fessin gestos obscens o es fikessin am vosaltres pq dsprs d demostrar k es pot animar i molt estant en minoria! :dance
Esperu k ens veiem als play-off i ki sap si l'any k ve a 2aB! :beer2
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #147 el: 15 de Gener de 2007, 20:43:31 pm »
jo també diré que vaig escoltar algun que altre cantic desde aquesta penya al finalitzar el partit, preguntant que on era l'afició del sabadell? mofant-se totalment, cert és que també vaig escoltar alguns comentaris encontra d'ells...però guanyats al finalitzar el partit, durant el partit cap problema... :dance
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #148 el: 15 de Gener de 2007, 21:30:29 pm »
                                    " FICHA TECNICA "

C.E. Mataró: Miguel Ángel, Sauras, Víctor Durán, Kiku, Navarro, Altuna, Cebri (min. 79 Álex), Carlitos (min. 62 Artur), Molina, Uri (min. 49 Marcos) y Callicó.

C.E. SABADELL: Nando Cantón, Oscar Sierra, Roger Canovas, Jaume Berlanga, Pep Pagès, Nauzet Fernández, Roberto Morales (min. 69 Iván Villanova), Juanje Rodriguez, Oscar Ollés (min. 69 Paco Valera), Toni Mora y Sergio Montero.

Resultado final:  CE Mataró  2  -  1  CE Sabadell FC      :paret

ARBITRO: Calle Martínez (Barcelona).  Amonestó a los locales Kiku, Altuna, Carlitos, Callicó y Álex; y a los arlekinats Oscar Sierra, Roger Canovas y Nauzet Fernández.

GOLES:  (min 18)  0 - 1  Saque de esquina, que remata de cabeza Juanje Rodríguez.
(min 43) 1 - 1 Víctor Durán marca, tras rematar un córner con fallo defensivo incluido.
(min 84) 2 - 1  Molina desde dentro del área, tras un rechace después de un despiste defensivo.

INCIDENCIAS: Ayer en el Campo Municipal de Mataró Carlos Padros, ante aproximadamente 1000 aficionados, de los cuales unos 400 eran seguidores arlekinats, que apoyaron sin desmayo durante todo el partido a su equipo el CE Sabadell FC.,  el equipo lanero comenzó el partido dominando el juego hasta el minuto 18 instante que Juanje Rodríguez consiguió el primero gol y único para su equipo, a partir de ese momento comenzó a desaparecer su poder ofensivo si bién, era el equipo que llevaba peligro a la portería contraria. Gracias a dos errores defensivos, el Mataró remontó el resultado, condenando al CES a su cuarta derrota en el campeonato de liga. Con tal resultado el CE Sabadell FC., líder en ese momento del campeonato, retrocede hasta la tercera posición si bién el Reus Deportivo tiene un encuentro pendiente a desición del Comité para su resultado final que pudiera hacer que el CE Sabadell FC bajara hasta la cuarta posición.        saludos

:anims    :anims    :anims   :anims   :anims
                                                 :beer2   :beer2   :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

ferni20

• Visitant
« Respondre #149 el: 15 de Gener de 2007, 21:46:26 pm »
mas aficionados del Mataró q del Sabadell? anda ya una m......... del Mataró habia los 25-30 fans  :cheer :cheer i weno en la zona d "tribuna" kizas habia unas 300 personas pero q no mas eh, d aficionados del Sabadell debiamos ser unos 400 yo diria q mas del Sabadell q del Mataró o si no igual pero q mas d ellos creo q no eh.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #150 el: 15 de Gener de 2007, 22:28:05 pm »
mas aficionados del Mataró q del Sabadell? anda ya una m......... del Mataró habia los 25-30 fans  :cheer :cheer i weno en la zona d "tribuna" kizas habia unas 300 personas pero q no mas eh, d aficionados del Sabadell debiamos ser unos 400 yo diria q mas del Sabadell q del Mataró o si no igual pero q mas d ellos creo q no eh.

Este es un tema que es difícil de saber como veras he dicho "aproximadamente" pueden ser 900 o 1100, son cifras que se dan en los medios, igual que los 400 arlekinats son cifras que se dan aproximadas. Ahora si que me dejas preocupado porque si nuestro equipo tenía más apoyo de público en el campo es como si jugara en casa y obligaba más a ganar el partido.   saludos
                                      :beer2   :beer2   :beer2 
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Mfan

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #151 el: 15 de Gener de 2007, 22:44:04 pm »
segons les les oficines del club... aficionats del mataró habien 600-700... mitjançant el nombre d'entrades venudes, els pases, i els carnets....

Els mataró Fans erem 48 persones ahir... no 25. Per ser una penya de 3a divisió està de luxe. :ejem

Ferni, que et penses que la gent no va a veure el mataró?? i que no arribem a 400?? durant tota la temporada la mitja d'assistencia a estat 500-600-700 en alguns dels casos...
No es molt per una ciutat de 120.000 hab. pero es el que hi ha.

Respecte els aixecaments de dit... no tinc res més a dir... nosaltres varem respondre aquests gestos lletjos amb cantics al mataró que es com ha de ser...
També val dir que ens varem passar amb les "invasions" de camp al marca el 2 a 1

Amics de sabadell, ja s'ha acabat fins l'any que bé a 2B, a veure si podem treure algun dels aspirants fora.... pk el mataró té molt de potencial.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #152 el: 15 de Gener de 2007, 22:48:22 pm »
Saluda al miquel de part meva Mfan >:D >:D
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #153 el: 15 de Gener de 2007, 23:10:19 pm »
Quina casualitat  , primer any que Hooligans Vallés no es desplaça com a grup a Mataró i primer any ke s'escolten cantics contra el Sabadell en akell camp...casualitat???  No sé , la covardia d'alguns té guasa.... I una llastima eh , pk mira ke a mi Mataró no em desagrada del tot , em porta bons records  , fins i tot amorosos..jeje

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #154 el: 15 de Gener de 2007, 23:21:12 pm »

2. Tant a mataró com a Sabadell aparcar sobre la vorera es multa.. si no trobeu aparcament... a dos passos tenieu parquings privats i més amunt una esplanada que i caben la vida de cotxes...
No crec que els guardies es possesin a mirar matricules per veure qui era del sabdell per multarlo.

Perdona, al camp del sabadell sempre i sempre s'ha aparcat sobre la vorera i mai ha passat res, i es mes, hi ha un escampat al costat i un parking privat just al costat del corte ingles, MAI DE LA VIDA desde k jo vaig a veure el sabadell s'ha multat. Allo va estar amb puteria, aprofitar-se de la situació, i l'escampat k dius tu ni el vaig veure despres de donar mil voltes...

Per cert, avui a l'arlekinat a sortit 2 cops 1 missatge parlant de les multes d'ahir de nose ki, a veure si fan alguna cosa k ho dubto  :-\
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Mfan

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #155 el: 15 de Gener de 2007, 23:23:30 pm »
jajaajja si si hool valles si...  :'(

En fi...nosaltres us tenim por... :wacky:

En fi arlequinats fins l'any que bé!! ens veiem a 2B.
Eric ja saludaré al miquel de la teva part.

Salut amics arlequinats!

JoS... es unallastima a la policia mataronina no li agrada el futbol ;) u sento per la multa... pero no t'hi puc fer res

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #156 el: 15 de Gener de 2007, 23:28:14 pm »
jajaajja si si hool valles si...  :'(

En fi...nosaltres us tenim por... :wacky:

En fi arlequinats fins l'any que bé!! ens veiem a 2B.
Eric ja saludaré al miquel de la teva part.

Salut amics arlequinats!

JoS... es unallastima a la policia mataronina no li agrada el futbol ;) u sento per la multa... pero no t'hi puc fer res

Casualment l'única multa que m'han posat, mentre treballava.... va ser a Mataró  :ejem
Bé, jo no tinc ni idea com és el camp ni les seves rodalies, però sempre s'és més comprensiu quan hi ha molta gent en un camp de futbol, i és força difícil poguer aparcar.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #157 el: 15 de Gener de 2007, 23:32:53 pm »
Casualment l'única multa que m'han posat, mentre treballava.... va ser a Mataró  :ejem

Jo d'allà tinc 1 al carrer Sant Josep, 1 altre a Santa Anna, i una tercera a Plaça Europa, les tres per aparcament.

Les tres recorregudes i guanyades per la meva ex-empresa. És que son uns cap-grossos aquests de Mataró  :****
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #158 el: 15 de Gener de 2007, 23:42:30 pm »
Tingueu por o no mes val ke controlis els 4 personatges ke dius ke cridaven contra el Sabadell  , pk tonteries d¡akestes ke surgeixen del no res (dubto ke algu dl sabadell inicies cap guerra contra vosaltres) acaben malament. Es molt senzill fotre cuatre crits quan saps ke possiblement no tindreu ocasió d venir a Sabadell.

En fi , que tingueu més sort l'any ke ve en la lluita per pujar!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #159 el: 16 de Gener de 2007, 01:04:33 am »
jo no vaig veure cap gest de cap arlequinat contra vosaltres quan ens disposavem a abandonar el camp per el cesped pero weno igual si pero la vostra reaccio no va ser cantar sino fer butifarres a tot deu e inclus feieu amagos de venir cap a nosaltres,no en veu tenir prou aixi que quan vau veure l'autocar de seguidors sabadellencs que ja marxaven els hi veu dedicar de nou mil butifarres e insults i lo primer que vaig pensar quan va passar akest mini incident al mig del camp es lo q diu l'amic HOOL_ARLEKINAT pk si arriben a estar els hooligans igual si que haguessiu fet butifarres pq no els hi teniu por com dius tu,pero t'asseguro q s'hagues liat una bona xD

i la policia molt be foten multes als nostres seguidors en contes de estar a dins al camp pk teniu sort q no som violents sino s'hagues liat una bona al mig del camp mentres la policia posava multes xD

en fi apart d'aixo les 2 aficions vem estar molt correctes durant els 90 minuts.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa