Autor Tema: Mataró - Sabadell  (Llegit 22371 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Mataro fans

• Visitant
Re: Mataró - Sabadell
« Respondre #160 el: 16 de Gener de 2007, 08:22:58 am »
Torno a repetir, aquesta acció la van produïr només 3 o 4 persones d'entre tots els que érem de MF i dels que vam saltar al camp per saludar els jugadors. Si haguéssiu vingut els hooligans vallès també haguéssin fet el mateix perquè segons els meus companys va ser la seva resposta a algun insult que havíem rebut anteriorment, sinó no haguéssin reaccionat així. Si s'hagués liat o no ho dubto perquè durant tot el partit el comportament va ser correcte per part de les 2 aficions i tampoc hagués arribat a més. És un fet puntual del final del partit que no s'hauria de donar importància, ja se sap que a vegades hi ha gent amb tendència a insultar, tant d'una afició com l'altra. Tot i això ja ens hi vam emprenyar bastant amb ells. Ei, i referent a les multes, a mi també me n'han fotut per aparcar malament, sigui a Mataró o un altre lloc, i tenim els mateixos problemes cada diumenge com els que vau tenir vosaltres per aparcar, estem cada dia reclamant que tirin a terra aquest m**** camp que tenim i ens en facin un altre amb condicions. En fi, bon any 2007 a tothom

Desconnectat grocinegre

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
« Respondre #161 el: 16 de Gener de 2007, 08:38:20 am »
Tingueu por o no mes val ke controlis els 4 personatges ke dius ke cridaven contra el Sabadell  , pk tonteries d¡akestes ke surgeixen del no res (dubto ke algu dl sabadell inicies cap guerra contra vosaltres) acaben malament.

yo no entenia el que comentaba-ho que la policia us escoltava als camps, que us colocaven a llocs que no se que... pero ara si que ho entenc...

es per culpa de gent com aquesta que us tenen controlat, que us vigilen y demes... es trist que en temps on aquesta violencia en el joc esta vigilada i castigada... encara sorgeixin elements d'aquests tipus, donant-se-les de algo, quan l'unic que fan es embrotar el nom d'un bon equip com es el SABADELL.

Crec que els primers que tindrieu que posar remei a aquesta situació, sou els aficionats del sabadell.

En fi... una salutació per tota la gent que li agrada disfrutar del futbol.
« Darrera modificació: 16 de Gener de 2007, 21:03:42 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
  • Gènere: Masculí
« Respondre #162 el: 16 de Gener de 2007, 08:45:13 am »
mfan kuan tornaven amb autocar ens vau fer la botifarra i insultan el maxim
VISCA EL SABADELL

Mataro fans

• Visitant
« Respondre #163 el: 16 de Gener de 2007, 10:26:00 am »
Ja ho sé perquè jo hi era quan marxaveu amb autobús, i me n'avergonyeixo d'ells, però repeteixo, va ser l'acció poc intel·ligent de 4 persones.

Desconnectat xavih

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #164 el: 16 de Gener de 2007, 12:52:27 pm »
Hem sembla que tanta gent no estava fent la botifarra. Com a molt dues persones.
Lo que si estàvem fent era celebrant la victòria. I potser això ho prenieu com una un insult...
La gran majoria de nosaltres no tenim res en contra amb vosaltres, ja que si no ho sabeu ens hem agermanat amb una de les penyes del Sabadell.
Com a tot al món, hi ha gent que està... i que de vegades se li va massa i comença a insultar.
No sé perquè us sentiu urgollosos d'aquesta penya que teniu, els hooligans.
Jo, sincerament sentiria vergonya tenir una penya que va amenaçant a la gent. Lo únic que fan es fotre merder als camps.

Fins la propera temporada a 2B!   Força Mataró!

Desconnectat Mfan

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 14
« Respondre #165 el: 16 de Gener de 2007, 13:21:55 pm »
jo respecto.. tots els vostres comentaris...
Pero jo era testimoni presencial... uns nois... (no formaven cap penya) mitjana edat... ens varen començar a dir coses i a fanfarronejar sobre el marcador....
Aleshores al acabar el partit en estat d'auforia i calenton.. aquestes persones varen actuar en calent i varen cantar:
- Donde está no se vé, la aficion del sabadell...
Aquests arlekinats varen començar a fer "peinetas" i a ensenyar la samarreta del sabadell.. tot current

Es logic que aquests 4 mataro fans sortisin a corre darrera d'ell, com ho hagues fet qualsevol que només tingui neurones per anar al lavabo i sentarse a taula.

Respecte que si HV haguessin anat s'hagues liat... doncs si... probablement...Pero desde el meu punt de vista... un CEM-CE SBD on els HV els varen retenir a mig camp quan hi havien prop de 100 persones del F.A esperant-los a la porta va ser un espectacle vergonyós...Jo soc concient dels meus actes del dels demés no puc fer res.  :disappointed:

A la sortida del bus els 4 mateixos varen fer un bufandeo als autobusos del sabdell...i aquests responien amb mes botifarres.

Desconnectat HOOLIGAN BASCU

• Aleví
  • Missatges: 40
« Respondre #166 el: 16 de Gener de 2007, 14:17:08 pm »
bueno donç esta clar no? us esperem a la nova creu alta per que ke jo sapiga aki a sabadell mai ha vingut cap grup de mataro bueno de mataro i cuasi be de cap grup pero bueno.ja sabeu mataro fans veniu aki a sabadell i ens feu botifarres a veure ke pasa.com diu el meu company de graderia kina casualitat ke lunic any ke hools valles no va a mataro insulteu el sabadell en fi.
força sabadell força hooligans valles

• Aleví
« Respondre #167 el: 16 de Gener de 2007, 14:24:19 pm »
a veure xavih no se si ja gent del sabadell ke sent vergonya de nosaltres la veritat es ke a la majoria de nosaltres ens es igual per ke cuasi be tota la gent ke la compon porta mes temps seguint al sabadell ke els ke savergonyeixen.hool igan valles es un grup de animacio ke porta cuasi be 15 anys seguint al sabadell amb mes o menys gent pero cada any estem al peu del cano.i si a tu et faria vergonya a mi en faria vergonya ke al meu propi camp i hagues mes gent del ekip contrari ke del meu aixi ke no critiquis cuan no saps del ke parles.

Desconnectat xavih

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #168 el: 16 de Gener de 2007, 18:23:52 pm »
A vera...
Primer de tot, al camp no hi havia més gent del Sabadell. Lo que passa es que els del Sabadell portaveu banderes, bufandes, samarretes i on miraves donava la sensació que si a un gol hi havia una bandera, semblava que tot el gol siguessin del Sabadell.
Del Mataró hi havia la tribuna, la majoria del lateral i una part d'un gol.
Hi ve poca gent, però  no sóm com el Castelldefels...
Potser si no has vingut i ho has vist pel futbolcat, com que allà només ensenyen els gols doncs només van ensenyar les parts on estaven els del Sabadell.
A Sabadell com a molts llocs, hi va gent del Mataró, i no 2 o 3, sinó que uns quants. La diferència és que nosaltres no portem cap article del Mataró i sembla que siguem d'allà. O sigui que menys menyprear i si no hem anat a animar al vostre camp, no ha sigut perque us tinguem por ni molt menys
No m'agrada que diguis coses que no són.

FORÇA MATARÓ!

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #169 el: 16 de Gener de 2007, 19:17:35 pm »
Sense cap mena d dubtes cuatre persones no representen ni als Mataró Fans ni molt menys al CE Mataro! A més he parlat "personalment" am algun membre d'akesta penya i primer no son provocadors i dos un d'ells em va demanar disculpes per la conducte d'uns pocs socis d'akella penya!
LFA & MFANS! :beer2
Grada Jove - La Força Arlekinada

ferni20

• Visitant
« Respondre #170 el: 16 de Gener de 2007, 22:08:34 pm »
a veure vàries coses sobre el tema afició, estic molt d'acord amb el missatge d q la policia es va dedicar a possar multes a fora del camp en comptes de mirar que no hi pogués haber cap incident al camp ( q no i va ser per sort), pero s'ha  d tenir en compte q hagues pogut passar algo gros tenint en compte q tan els aficionats del Mataró com els del CE Sabadell podien anar per totes bandes del camp amb llibertat, d fet a mitja part tothom va haber d passar pel costat dels "Mataró Fans" per a cambiar d banda, no entenc com aquest tipus d penyes les deixen possar-se en qualsevol lateral sense cap tipus d vigilant d seguretat ni mirant d q no i pugui haber algun tipus d'energumen d'un o altre equip buscant merder, SORT Q L'AFICIÓ DEL CE SABADELL EN GENERAL SÓN TOTS PACIFICS q si no.... d fet allà mateix ja podria haber hagut algun problema a la primera part quan 6-7 niñatos de 15 anys q staben darrere de Nando li tiraven troços d pipes i s'en enfotien dels crits d'animació d'alguna d les nostre penyes, nose a vere ja o dic perq a Sabadell sóm tots bonifacis q si no.... cap d nosaltres tenim q permetre q 5 criajos fotin pipes sobre el nostre porter.... pero we no, es molt trist la veritat i ja ni això és q a més a més tmp hi ha cap seguretat en el terreny d joc osigui q si vull saltar al camp a pegar a un jugador en un moment d calenton ho puc fer perfectament..  no se q diuen d tribuna on la veu veure la tribuna? a veure no m'en enfoto de les condicions d'aquell camp ni molt menys però és lamentable el panfleto q tenien per a la premsa, lamentables grades, q no costaria gens fer-ne encara q només fos una en un lateral pero una mica decents i q t'hi puguis assentar còmode no amb esglaons d'un pam.... en fin...q abandonat q o tenen tot això, en raó ens va dir la policia local  quan vam anar a reclamar la multa del cotxe q akell camp el volien treure d'alla perq els veins es queixaven.. una ciutat com Mataró mereix un camp una mica millor, és una pena i per favor demanaria q entenguessiu els aficionats del mataró q fèssim alguns comentaris de les condicions del camp, començant pel marcador q la hora del partit vaig sta fins a mitja part intentant esbrinar com anava o si era un marcador o un SU TURNO de la peixateria... en fin, a veure si pujem.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #171 el: 17 de Gener de 2007, 01:03:57 am »
A vera...
Primer de tot, al camp no hi havia més gent del Sabadell. Lo que passa es que els del Sabadell portaveu banderes, bufandes, samarretes i on miraves donava la sensació que si a un gol hi havia una bandera, semblava que tot el gol siguessin del Sabadell.
Potser si no has vingut i ho has vist pel futbolcat, com que allà només ensenyen els gols doncs només van ensenyar les parts on estaven els del Sabadell.
A Sabadell com a molts llocs, hi va gent del Mataró, i no 2 o 3, sinó que uns quants. La diferència és que nosaltres no portem cap article del Mataró i sembla que siguem d'allà. O sigui que menys menyprear i si no hem anat a animar al vostre camp, no ha sigut perque us tinguem por ni molt menys

FORÇA MATARÓ!

Només una pregunta, perque veniu al nostre camp sense cap article del mataró, pk mira que ahir tenieu banderes i pancartes eh (la de you'll never walk alone em va agradar molt)  i tambe pk veniu i no animeu? es que no ho entenc de veritat
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #172 el: 17 de Gener de 2007, 18:51:46 pm »
No porten res del seu ekip ni animen pk es tracta d la mitika Mataró Casual Crew(MCC) , caldra que anem amb cuatre ulls en futurs enfrontaments amb el Mataró a la NCA jajaja..

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #173 el: 17 de Gener de 2007, 19:25:46 pm »
A vera...

FORÇA MATARÓ!

Només una pregunta, perque veniu al nostre camp sense cap article del mataró, pk mira que ahir tenieu banderes i pancartes eh (la de you'll never walk alone em va agradar molt)  i tambe pk veniu i no animeu? es que no ho entenc de veritat

Pipo sincerament que t'he a veure una cosa amb una altre, tu pots anar a veure el teu equip sense cap bandera ni bufanda i pots sentir d'igual manera o més els colors.
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

• Aleví
« Respondre #174 el: 17 de Gener de 2007, 19:54:45 pm »
hool arlekinat ya veus tiu es la nova firm europea jejejeej vaya tela tiu.de fet em sembla ke tenen amistad amb els headhunters i el jason marriner va sobint al seu camp jejejeje.

Desconnectat Gerard_reusenc

• Infantil
  • Missatges: 263
    • 100x100 Reus
« Respondre #175 el: 17 de Gener de 2007, 21:01:38 pm »
A vera...

FORÇA MATARÓ!

No aniran perk tenen por dels Hools Valles :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: ;D >:(
 :bandera
CF REUS DEPORTIU

SOM UN CLUB DE 2ªB!

Desconnectat Mfan

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 14
« Respondre #176 el: 17 de Gener de 2007, 22:35:18 pm »
vaya ******* ke estic escoltant entre la ferni20 aquesta que diu que ens haurien de tenir enjaulats... i els hools aquests...
Primerament no som dels casulas que dieu.... us referireu als brigades Mataró... nosaltres ens varem crear al 2005 i no hi ha cap membre ex-brigada...

2. de por no tinc cap jo.... aixo va pel reusenc que es fica on no l'hi demanen...¿¿per cert a vosaltres no us va passar res amb el frente andaluz... no??  ::)

3. Si no varem anar a la nova creu alta va ser sencillament pk va ser 1er partit de lliga.... vacances molta gen encara era fora... i per anar 3 no es va anar...

« Darrera modificació: 17 de Gener de 2007, 22:54:33 pm per WebTeam SBD »

ferni20

• Visitant
« Respondre #177 el: 17 de Gener de 2007, 22:47:53 pm »
vaya tonteries ke estic escoltant entre la ferni20 aquesta que diu que ens haurien de tenir enjaulats... i els hools aquests...
Primerament no som dels casulas que dieu.... us referireu als brigades Mataró... nosaltres ens varem crear al 2005 i no hi ha cap membre ex-brigada...

2. de por no tinc cap jo.... aixo va pel reusenc que es fica on no l'hi demanen...¿¿per cert a vosaltres no us va passar res amb el frente andaluz... no??  ::)

3. Si no varem anar a la nova creu alta va ser sencillament pk va ser 1er partit de lliga.... vacances molta gen encara era fora... i per anar 3 no es va anar...

jo no dic cap tonteria ni molt menys dic q tingueu q estar enjaulats , simplement és més normal possar en un gol controlats a 20 membres d'una penya q no pas a 400 aficionats dispersats pel camp per molt q sigui d l'equip visitant, i controlats vull dir possant un parell d guardies al gol per tal d q cap aficionat arlekinat pugui accedir en aquella zona, és q  han passat masses coses al futbol com perq poguessim anar passejant pel mig d la vostra penya tots nosaltres nose... d sonants ni han a tot arreu tan a mataró com a sabadell i en kualsevol moment pot haber algun tipus d provocació i es pot liar.
I no feu tanta propaganda q si q veu tenir un bon comportament però és força patètic saltar al camp a celebrar com bojos q guanyeu al CE Sabadell sense samarreta i donant la nota en quan veu marcar el segon gol q vols q et digui... si això o fes l'afició del Sabadell sens diria d tot com ja va passar a Manresa.

« Darrera modificació: 17 de Gener de 2007, 22:51:40 pm per ferni20 »

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #178 el: 17 de Gener de 2007, 23:10:10 pm »
lo d casuals era broma coi , ke s'ha d'explikar tot o ke?? Brigadas Mataró??? Frente Andaluz??? Em venen tantes preguntes a la ment ke millor no en faré cap jajaja

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #179 el: 18 de Gener de 2007, 00:23:52 am »
Aquest tema era per parlar del partit Mataró-Sabadell, no de qui la diu més grossa!

TOTS els clubs tenim seguidors, socis, simpatitzants, i entre ells sempre hi ha una minoria que li agrada liar-la, que no té respecte i a la que es veu amb gent del seu equip a la vora, insulta als de l'altre equip, perquè sap que no aniran a per ell de bones a primeres.

Per desgràcia és així, i seguirà sent així. Crec que el millor és parlar del partit (una setmana desprès, ja tampoc val la pena) i deixar de a veure qui la té més llarga (Que estem tots d'acord que és en MUTIO).
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...