Autor Tema: Cara a Cara de Víctor Colomer a DS  (Llegit 2888 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
Re: Cara a Cara de Víctor Colomer a DS
« Respondre #20 el: 03 de Gener de 2007, 13:33:59 pm »
No vull polemitzar amb aquest tema, pero jo només em pregunto, ¿com es pot ser de dos equips diferents? Sóc del Sabadell i del Barça. Llavors, dues hipótesis: Si un dia juguen Sabadell i FCB a Primera Divisió, el Sabadell no es juga res i el Barça el titol, ¿de quin equip ets? ¿Aquell dia del Barça? Si ets del Sabadell, ¿no haurias de voler que guanyi sempre el Sabadell, sempre? 2- Aquesta temporada el Barça es juga la Copa d´Europa i el Sabadell l´ascens a Segona B. Hi ha un botó hipotétic que només pot donar un premi: ¿Quin? Responent a aquestes dues questions, posiblemente treuriem la careta a més d´un. Ja sé que em direu que tot es compatible i tal i tal, pero jo no ho veig aixi. El futbol es porta al cor i no puc entendre que un sorti del camp del Sabadell despres de perdre (els ultims anys ha sigut desgraciadament bastante habitual) i després disfruti amb la victoria del FCB a la tele perque molts culés que diuen ser-ho no es gasten ni un euro en el 'seu' club. Aixo no ho puc entendre ni entendré mai.
  El meu desitg pel 2007: Sabadell a segona B, el Barça ni Lliga ni Copa d´Europa ni Copa del Rei (les altres ja las ha perdudes). Madrid , res de res. Campió el Sevilla i l´unica celebracio a la NOSTRE CIUTAT, la del Centre d´Esports. Visca el Sabadell!!!!

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
  • Gènere: Masculí
« Respondre #21 el: 03 de Gener de 2007, 16:17:03 pm »
Pues haber yo me encuentro en esta situacio, d ek me gustan los 2 ekipos y los animo a muerte a los 2. Pero weno sigo un poco mas al sabadell y los voi a ver a todos los partidos en casa y muxos fuera, en cambio al barça no, solo algunos... Y yo personalmente, si me encontrara con lo k tu comentas de si pudiera elejir si ubiera un botón pues claramente elijiria el sabadell. Haber yo si el sabadell jugara cn el barça en primera siempre kerria k ganara el sabadell.
Osea k yo lo encuentro muy compatible ser simpatizante de los 2 ekipos.

:beer2

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #22 el: 03 de Gener de 2007, 18:05:48 pm »
No vull polemitzar amb aquest tema, pero jo només em pregunto, ¿com es pot ser de dos equips diferents? Sóc del Sabadell i del Barça. Llavors, dues hipótesis: Si un dia juguen Sabadell i FCB a Primera Divisió, el Sabadell no es juga res i el Barça el titol, ¿de quin equip ets? ¿Aquell dia del Barça? Si ets del Sabadell, ¿no haurias de voler que guanyi sempre el Sabadell, sempre? 2- Aquesta temporada el Barça es juga la Copa d´Europa i el Sabadell l´ascens a Segona B. Hi ha un botó hipotétic que només pot donar un premi: ¿Quin? Responent a aquestes dues questions, posiblemente treuriem la careta a més d´un. Ja sé que em direu que tot es compatible i tal i tal, pero jo no ho veig aixi. El futbol es porta al cor i no puc entendre que un sorti del camp del Sabadell despres de perdre (els ultims anys ha sigut desgraciadament bastante habitual) i després disfruti amb la victoria del FCB a la tele perque molts culés que diuen ser-ho no es gasten ni un euro en el 'seu' club. Aixo no ho puc entendre ni entendré mai.
  El meu desitg pel 2007: Sabadell a segona B, el Barça ni Lliga ni Copa d´Europa ni Copa del Rei (les altres ja las ha perdudes). Madrid , res de res. Campió el Sevilla i l´unica celebracio a la NOSTRE CIUTAT, la del Centre d´Esports. Visca el Sabadell!!!!

Bé, però aquí ja ens estem desviant del tema.... el que dius en aquest post, poc té a veure amb el que aquí es dicuteix, i que ja en inumerables ocasions s'ha debatit.

El que si que és preopcupant és que a la vostra pròpia ciutat es titlli al Sabadell d'equip mediocre i patètic que és a 3a. i que importa molt poc.
No ens queixem tan de Barcelona i del Barça, perque el problema és més aprop. Això company, t'ho dic pel teu post d'una mica més amunt  ;)
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

ferni20

• Visitant
« Respondre #23 el: 03 de Gener de 2007, 18:31:29 pm »
Farem uns quants comentaris de tot el que heu possat a veure:

- Estic força d'acord amb el text del cor arlequinat, en q el  Barça es igual a prepotencia i si pogués, esborraria a tots el clubs catalans que li resten una mica de protagonisme. M'explico al Barça mai li a interessat q cap altre equip català estigui a primera, a l'Espanyol apesar de no fer-li mai ni hombra i ser pràcticament cada any 6 punts segurs per al Barça, el Barça sempre la volgut el MEEES aball possible, i no es conformen en veure'l a mitja-baixa taula, sinó q el voldrien q baixés a Segona pero d cap, i weno cada cop més. i no entenc perq la veritat, a la fi hi al cap l'Espanyol tmp li pendrà mai expectació ni socis ni res en el Barça, doncs el q és anticulé com l'aficionat espanyolista o serà tan a Primera com a Segona. Apart d l'Espanyol, al Barça equips tipus Nastic tmp li interessen a Primera, doncs s'ha d tenir en compte q jo mateix conec a gent q abans per veure un partit d primera anaven al Nou Camp i ara s'han fet socis del Nastic q sempre els sortirà molt més econòmic q del Barça per molt q tmb siguin culés i així d pas tmb veuen a tots els equips d primera divisió a Tarragona, això sumat a q Tarragona és la província en q la gent és més culé i q ara amb l'ascens del Nastic doncs molta d'aquesta gent tmb a agafat si més no "carinyo" al Nastic i ara d'una manera o altre tmb passen una mica del Barça.... això al igual q a passat amb el Nastic podria passar amb qualsevol altre equip català q pujés a Primera, com tmb va passar amb el Lleida i com tmb passaria si Terrassa o Sabadell pujessin mai.
Aquí tmb puc afirmar q tal com diu el jos dubto molt q si pujèssim a primera TV3 ens dediqués ni 1/8 part del temps q dediquen al "gran Barça", en tots els aspectes, notícies, programes esportius, debats, retransmissions d partits..... per alguna cosa el Terrassa tmb es va picar bastant amb tv3 fa un parell d'anys dsp del seu pas per Segona ( i ja és raro ja q si algun equip sembla q caigui més simpatiquet al Barça potser seria el Terrassa, serà perq antigament Gaspar n'era accionista...i dsd llavors sempre s'han dut mig b), ja es veu aquesta temporada el temps q li dediquen al pobre Nàstic... i weno quan fan resums del 2006 del més important q a passat els preocupa molt més si Ronaldinho guanyarà el pròxim fifa wolrd player q no pas si el Nastic es mantindrà a Primera... en finq aquell canal q jo defineixo com a CANAL BARÇA està clar q encara q la Primera Divisió tingués 5 equips catalans ells seguirien afiliats als blaugranes.
Sobre el q diu més el cor arlequinat tmb trobo molt lamentable però ñes ben cert q a la teva propia ciutat no s'et respecti per a ser només del CE Sabadell, ja m'he trobat en bastants casos, fins i tot d familiars meus q són culés i nascuts a  Sabadell q s'en enrriuen d'un nen q li sona l'himne del Sabadell al mòbil, o d'un home amb gorro d papa noel del CE Sabadell, o d gent q va a supermercats amb samarretes del A PRIMERA A SEGONA O TERCERA SOM DEL SABADELL, o jo mateix q anant cap a la NCA vestit del Sabadell passo pel parc Catalunya i em mira tothom malament... en fi... K TRIST!!!!!! això sense comentar les cares q em possaven a les llibreries els dies q demanava el famós especial Don Balón  d Segona B o Tercera en q tots els venedors em miraven amb cara de: tu ets imbécil? o quin tio més raro....

jo tal com diu el company, per a mi un 2007 rodó seria Sabadell a segona B, el Barça ni Lliga ni Copa d´Europa ni Copa del Rei (les altres ja las ha perdudes). Madrid , res de res. Campió el Sevilla i l´unica celebracio a la NOSTRE CIUTAT, la del Centre d´Esports. Visca el Sabadell!!!!    i la Pça Catalunya intacta sense destrossos.. si volen celebrar algo q vagin a Canaletes i es matin si volen. :beer2
« Darrera modificació: 03 de Gener de 2007, 18:37:40 pm per ferni20 »

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #24 el: 05 de Gener de 2007, 01:05:02 am »
Jo no vull polemitzar, però...

amb tots els meus respectes i de bon rotllo, però si vulguessis polemitzar què diries. Home, jo crec q cadascú pot ésser de tots els equips que vulgui: com si vol ésser de 20 equips. El sentiment de pertinença és molt lliure i difícilment discutible. Cadascú és i fa el que vol.

Si el Sabadell estigués a Primera...

parlem per parlar... sense saber. De debò algú es creu q a la redacció d'esports de TV3 algú li té mania al Sabadell? No hi ha res més ridícul q la mania persecutòria. És una simple qüestió econòmica i d'audiència. Hi ha una excessiva presència del Barça... evident! I els presidents de les categories inferiors fan molt bé en defensar els seus interessos. Però no hi ha res contra el Sabadell. Més bé, el contrari... hi ha uns quants simpatitzants. Ferni, de bon rotllo tb, això q expliques del Gaspart... t'ho creus?
El Nàstic? El Nàstic té dos redactors exclusivament per a cobrir la seva informació:Jordi Gil i Àlex Pareja (amic íntim d'aquest q us parla)... q fan una feina de l'hòstia, amb tota la dedicació del món! I el Terrassa, a Segona A? Apart d'un càmara, hi havia un altre redactor amb dedicació exclusiva: Francesc Sòria (altre íntim)... q es va deixar les banyes per fer-ho el millor q podia per a satisfer l'afició egarenca. Si el Sabadell estigués a Primera, tindria dos redactors... i això és un luxe a la nostra societat, q gairebé només s'ho pot permetre el futbol.

Panso... va ser Roca qui va moure fils degut a la seva amistat amb Rijkaard derivada de quan van compartir vestuari al Saragossa. I, efectivament, s'ha de reconéixer que van jugar molts titulars... q va ser realment el q a mi em va sorprendre moltíssim!

Dit això, he d'admetre que al Barça B sempre li he tingut molta mania... al igual que al Coro de l'Espanyol.  :P El capítol Guardiola? Al igual que amb altres tópics... seria millor q alguns repassessin l'hemeroteca abans de proferir algunes acusacions.

Amic Mutio...

no et capfiquis. La política s'està contagiant del mal endèmic del futbol... la dialèctica de confrontació. Ara resulta que els mals propis depenen de la salut dels altres. Si algú es mirés més el melic aniria millor... i no tindríem aquests polítics de perfil baix q han envaït els nostre dies. Al futbol sempre ha existit la rivalitat (cabezonería, argumentos machacones, sofismas por doquier...), i això està bé, però si us plau... sense prendre-s'ho seriosament i sense oblidar les mínimes regles de respecte i tolerància!
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

ferni20

• Visitant
« Respondre #25 el: 05 de Gener de 2007, 15:14:24 pm »
Josedv, q el món culé sempre a tingut més simpatia al Terrassa q altres clubs catalans això t'ho dic jo per pròpia experiència. Q molts culés q conec jo sempre els a interessat molt més q havia fet o quan jugava el Terrassa ( culés d Sabadell eh) q no pas q havia fet o quan jugava el Sabadell... potser és perq existeix  aquesta "llegenda urbana" de que l'aficionat del Sabadell tendeix a ser una mica anti-culé hi ha ser més pericos ( cosa q jo no em crec pero molta gent sí).
Sobre el tema d q Gaspart era accionista del Terrassa fa uns anys t'ho puc gairebé assegurar ja q les meves fonts eren bastant fiables,  i weno sobre TV3 només cal veure el programa FutbolCat en el q ara q el Terrassa és el líder li dediquen reportatges bastant amplis, amb opinions dels protagonistes... jo pregunto: quan l'any passat el Badalona era líder destacat TVC tmb li dedicava aquests "amplis resums"? va ser q no. I sobre nosaltres sempre em quedaré amb les primeres jornades en les quals vam arrivar a ser líders o colíders i es dedicaven a donar els resums d partits d la part baixa q havien quedat 0-0 mentre q el nostres resums encara els estic esperant.... això sí, quan perdem ja disfruten donant el nostre resum ja... vease el Girona- Sabadell com van explotar les imatges.
De TV3 la cosa ja bé d fa molts anys, el meu pare recorda un partit entre Barça B- Figueres en que els culés guanyaven 1-0 i la persona q retransmetia el partit va dir " de moment 1-0 segueix guanyant L'EQUIP CATALÀ" com si només fos català el Barça...alguns diran equivocació? potser sí, però al revés mai a passat.
I per acabar només cal veure les programacions setmanals d TV de Catalunya q són per a possar un exemple:  dissabte ( handbol Barça VS X), futbol ( Barça alevins contra X), diumenge matí ( bàsquet: Barça winterthurVS X) diumenge tarda ( Barça B VS X) hi ha la nit ampli resum o bé repetició ( com aquest cap d setmana q el donaran) del Getafe- FCB.... osigui BARÇA POR LA VENA!!!!!!!!!! jeje ja sé q el Barça té un contracte firmat amb TVC per a tota la temporada i BLA BLA BLA pero weno almenys q quedi demostrat q són un segon Canal Barça i q no facin veure q són imparcials i q donen a tots els equips per igual.

Q consti q per molt q digui q a tots els equips catalans els afecta molt negativament un equip com el Barça dins de Catalunya i weno en el nostre cas a 20 km, i q tenir un equip així pràcticament anula les possibilitats d crèixer d la resta d'equips catalans, s'ha d tenir en compte q el FC BARCELONA com a entitat no en té cap culpa d ser el millor club amb diferència d tot el territori català ( i weno ara per ara espanyol) ni molt menys del fet d q TV3 siguin tan poc "imparcials" q consti... jo d'aquestes coses no en donc culpa al Barça, totes aquestes coses passen al tenir tan aficionat culé per tot Catalunya i q no els importi l'equip d la seva propia ciutat ( en aquest cas el Sabadell) a mi són aquests els q em fan ràbia, ara ve aficionats tipus "mutio" per a possar un exemple, q són culés culés pel q vec però socis del CE Sabadell i q cada diumenge estan a la NCA ( i ell encara t més mèrit perq no viu ni a Sabadell) aquest tipus d'aficionat culé a mi no em molesta per a res, em molesten els culés d Sabadell q els agrada el futbol però no saben ni a quina categoria està el Sabadell i si et veuen amb una bufanda s'en enfoten. ( e igual q dic els culés tmb diria els merengues,pericos, bètics, colchoneros.... nascuts a Sabadell eh).

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #26 el: 05 de Gener de 2007, 15:23:24 pm »
I per acabar només cal veure les programacions setmanals d TV de Catalunya q són per a possar un exemple:  dissabte ( handbol Barça VS X), futbol ( Barça alevins contra X), diumenge matí ( bàsquet: Barça winterthurVS X) diumenge tarda ( Barça B VS X) hi ha la nit ampli resum o bé repetició ( com aquest cap d setmana q el donaran) del Getafe- FCB.... osigui BARÇA POR LA VENA!!!!!!!!!! jeje ja sé q el Barça té un contracte firmat amb TVC per a tota la temporada i BLA BLA BLA pero weno almenys q quedi demostrat q són un segon Canal Barça i q no facin veure q són imparcials i q donen a tots els equips per igual.

Sí, tens raó en això. I jo tampoc hi estic d'acord que TV3 sigui tan culé i que el programa Gol a Gol -per cert, cada cop més PATÈTIC- només els falti treure les banderes del barça i cantar l'himne en comptes de posar la sintonia del programa. No hi estic gens d'acord perque es tracta d'una televisió pública i que entre tots paguem. L'Espanyol podria queixar-se un munt, i també el Nàstic, que estan a la mateixa categoria del Barça. Però que passa  :icon_question: Que el Barça ven, i la resta no ven. Així de simple. És a dir, que no hi estic d'acord, però que puc entendre-ho.

www.miequipo.es

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #27 el: 05 de Gener de 2007, 17:52:00 pm »
... em sembla q no m'has entés.

jo no discuteixo q el Gaspart fos soci del Terrassa. L'amic Joan té relació amb molts clubs i, evidentment, amb alguns més q amb d'altres. Et pregunto si creus q per aquest factor a TV3 tractaran millor al Terrassa. Et pregunto si creus q la redacció d'esports de TV3 té ordres superiors de tractar millor al Terrassa. Et pregunto si creus que la redacció d'esports de TV3 està plena d'aficionats del Terrassa que han decidit donar més espai als egarencs que als badalonins. Et dic q les manies persecutòries... fan viure a la gent fora de la realitat.
T'he dit q un amic meu era el responsable de l'informació del Terrassa a 2ªA... doncs aquest nano, ,q li dedicava tota la setmana al club, no deixava de rebre queixes i d'escoltar el 'Pu-ta TV3'.

Què TV3 és molt culé? EVIDENT! Qui ho discuteix? Però no busquis paranoies i centra't en motius numérics i econòmics. Què és una Televisió Pública? Igualment s'han de gestionar els recursos... i no hi ha càmeres per a tots els camps. Quan es tenen unes imatges, és evident q s'aprofiten. D'això es diu rentabilitzar. I a on envien els redactors i els càmeres? Doncs no massa lluny de les centrals a poder ser. Jo no dic q la gestió sigui bona (ni dolenta), però segurament molt llunyana del q molts penseu.

La informació de molts equips respecte al Barça i al Real Madrid a les televisions espanyoles en obert és insignificant... però a qualsevol altre país (amb l'excepció d'Itàlia) entendrien com indignant la proporció informativa (i recursos periodístics-financiers) que destinem a l'esport/futbol. La presència mediàtica d'un 2ªB o 3ª a aquests païssos seria '0'. Amb això no em vull posicionar, sinó fer veure que és relatiu... i que més que "antis" hi ha un "culerisme" (amb moltes raons de fons) important!

PD: i si hi ha "antis", hi ha d'altres s'haurien de considerar més afectats
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #28 el: 05 de Gener de 2007, 23:27:29 pm »
i weno sobre TV3 només cal veure el programa FutbolCat en el q ara q el Terrassa és el líder li dediquen reportatges bastant amplis, amb opinions dels protagonistes... jo pregunto: quan l'any passat el Badalona era líder destacat TVC tmb li dedicava aquests "amplis resums"? va ser q no.

Doncs que vagin al camp del Terrassa quan de tant en tant alguna penya crida 'Barça i TV3 fora del Vallès' (i ho he sentit amb les meves pròpies orelles).

I per acabar només cal veure les programacions setmanals d TV de Catalunya q són per a possar un exemple:  dissabte ( handbol Barça VS X), futbol ( Barça alevins contra X), diumenge matí ( bàsquet: Barça winterthurVS X) diumenge tarda ( Barça B VS X) hi ha la nit ampli resum o bé repetició ( com aquest cap d setmana q el donaran) del Getafe- FCB.... osigui BARÇA POR LA VENA!!!!!!!!!!

Eh, que això té una raó:
Millor equip català d'handbol: Barça.
Bàsquet... TV1 ja havia escollit el R.Madrid-Joventut dissabte a les 19 hores.
Fútbol Getafe-Barça, el partit que podia escollir la FORTA, que té drets de fútbol.

I una altre raó...
Barça... 145.000 socis.
Espanyol... 28.000 socis.
Nàstic... 15.000 socis.
Sabadell... 1.800 socis.

Està clar qui té més potencial d'audiència, no?

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #29 el: 07 de Gener de 2007, 13:57:48 pm »
yo soy arlekinat i cule i kreo realmente ke en esta entrevista esta muy bien dan su opinion y tal pero se pasan en algunas cosas, tambien doy la razon a los ke comentais que aveces no tiene nada ke ver el barça en el estadi de la creu alta i se escuchan comentarios en contra, si mal no recuerdo el dia ke mas de mal humor me puse es el dia del llevant-b ke descendimos el año pasado, donde se escuchava estos cules noseke barça a can fanga etc etc etc. por el echo de llevar los mismos colores en la camiseta, ese dia entre los comentarios i ver ke nos ivamos a tercera me puse de una ***** impresionante, yo kreo ke tendriamos ke dejar de banda el barça pk es un club grande donde la verdad no ace mucho por los ekipos modestos, pero ske ke podemos pedir? jugadores?? si su barça-b se va a tercera este año i su barça-c muy bien no va ke digamos, el señor laporta se esta centrando en los dineros i se esta olvidando de las demas secciones. :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #30 el: 08 de Gener de 2007, 11:26:33 am »
Sí, tens raó en això. I jo tampoc hi estic d'acord que TV3 sigui tan culé i que el programa Gol a Gol -per cert, cada cop més PATÈTIC- només els falti treure les banderes del barça i cantar l'himne en comptes de posar la sintonia del programa. No hi estic gens d'acord perque es tracta d'una televisió pública i que entre tots paguem. L'Espanyol podria queixar-se un munt, i també el Nàstic, que estan a la mateixa categoria del Barça. Però que passa  :icon_question: Que el Barça ven, i la resta no ven. Així de simple. És a dir, que no hi estic d'acord, però que puc entendre-ho.

Crec que a l'amic Mutio l'acabarem reciclant del tot... :Paletas: :-*

VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #31 el: 08 de Gener de 2007, 23:36:16 pm »
pero encara existeix barça a barça?? uhiii perdo gol a gol,fot moltissim temps que ja no el veig,el programa es simplement vergonyos,encara recordo cada diumenge mirant el mitic estudio estadio(que tambe el van trinxar)

els programes esportius actualment son patetics,a tv3 fot fastic ja de tant barça(i jo simpatitzo amb el barça) fins i tot la setmana pasada recordo un partit de basquet dkv joventut-barça i era penosa la retransmissio vaja parcial a tope semblava que el joventut fos el polaris murcia

per altre banda a tve tambe penos amb la porqueria aquella del rondo,que li podrien anomenar rondo real madrid (tambe comentar que el rondo catalunya despres de 8 anys i ser el programa mes vist de tve catalunya se l'han carregat)

com trobo a faltar un programa tipus estudio estadio i poder veure els resums dels partits,l'unic que valia la pena era el del plus el tercer tiempo,pero vaig donar de baixa el digital i ja no el puc veure

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #32 el: 09 de Gener de 2007, 17:31:29 pm »

Crec que a l'amic Mutio l'acabarem reciclant del tot... :Paletas: :-*

jejejje, tampoc serà tant.......  ::)
De fet, des que Gol a Gol, va deixar de ser.... doncs això, gol a gol, és a dir resums de TOTS els partits de 1a, de 2a A, i fins i tot quan feien els de 2a B els diumenges mateix, ja el vaig deixar de veure. De fet, quan el presentador era l'Eduard Berraondo, és quan aquest programa valia la pena.
Ara mateix és bastant lamentable.

www.miequipo.es

ferni20

• Visitant
« Respondre #33 el: 09 de Gener de 2007, 19:27:50 pm »
pero encara existeix barça a barça?? uhiii perdo gol a gol,fot moltissim temps que ja no el veig,el programa es simplement vergonyos,encara recordo cada diumenge mirant el mitic estudio estadio(que tambe el van trinxar)

els programes esportius actualment son patetics,a tv3 fot fastic ja de tant barça(i jo simpatitzo amb el barça) fins i tot la setmana pasada recordo un partit de basquet dkv joventut-barça i era penosa la retransmissio vaja parcial a tope semblava que el joventut fos el polaris murcia

per altre banda a tve tambe penos amb la porqueria aquella del rondo,que li podrien anomenar rondo real madrid (tambe comentar que el rondo catalunya despres de 8 anys i ser el programa mes vist de tve catalunya se l'han carregat)

com trobo a faltar un programa tipus estudio estadio i poder veure els resums dels partits,l'unic que valia la pena era el del plus el tercer tiempo,pero vaig donar de baixa el digital i ja no el puc veure

quanta raó tens company, com trobo a faltar l'Estudio Estadio mare meva o el Tercer Tiempo del Plus.
Ara jo el q miro gairebé tot el diumenge tarda-nit és La Sexta, d fet els partits del dissabte nit en comptes d mirar TV3 miro la Sexta i mira q m'agrada més veure els partits en català però és q amb el Montes i el Salinas em tronxo apart q els d TV3 no m'agraden gens, encara q no jugui el Barça no m'agraden nose.... per cert el q tmp aguanto és el JM Gonzalvo amb els  partits d Segona A, quina veu i quina persona més odiosa sempre criticant-ho tot, no el trago jeje.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #34 el: 09 de Gener de 2007, 19:58:14 pm »
Jo fa ANYS que no veig cap resum de futbol ni a la TV1 ni a TV3. I sort que ara fan l'Arlequinat i el FutbolCAT, doncs seguiria passant de tragar-me la propaganda pro-culé o pro-merengue d'aquestes televisions.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #35 el: 09 de Gener de 2007, 21:11:15 pm »

No hi ha problema.  Entre L´Arlequinat i La Sexta ho tenim ben cobert.

De TV3 només salvo Futbol INT, perquè està molt ben el.laborat i a més a més no tenen més remei que parlar d´equips diferents de l´obssessiu Barça.

I el que diu Ferni totalment cert,   la "dupla" Montes-Salinas, genial.  Tot un descobriment en ple Mundial.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #36 el: 11 de Gener de 2007, 10:57:18 am »
Jo vaig trobar l'entrevista molt radical.. bé, l'entrevista no.. els entrevistats! jeje, de bon rollu,eh  :beer2

És molt respectable la opinió que tinguin sobre l'equip que sigui.. pero pel meu gust estan a un extrem que sembla una mica malaltís amb el Barça. Jo soc del Sabadell, i només del Sabadell, pero no tinc cap mania especial al Barça. De fet, tinc molts amics que son del Barça i que respecten molt el Sabadell igual que jo respecto al seu equip. Prefereixo que guanyi el Barça a un altre equip, perque és un equip català, igual que prefereixo qeu guanyi l'Espanyol o el Nàstic, pel mateix motiu.

;)
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #37 el: 13 de Gener de 2007, 22:13:17 pm »
creo mas encertada el lema ke acabo de ver en montjuic en el español-barça "catalunya es mes que un club"

Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #38 el: 15 de Gener de 2007, 10:39:00 am »
creo mas encertada el lema ke acabo de ver en montjuic en el español-barça "catalunya es mes que un club"

El que no pot negar ningú és que tant la televisió i ràdio públiques d'aquest país (i que TOTES i TOTS paguem) fan demagògia d'aquell club de Barcelona i això fa i continuara fent, sense cap mena de dubtes, que creixi un sentiment anti-culé. Us adjunto un enllaç relacionat amb el comentari del company 100%sabadell perquè ho veieu.

http://blocs.mesvilaweb.cat/node/view/id/34234

Crec que estem davant del primer pas al que serà una divisó prou impotant entre culés i anti-culés i algú ha de començar a reflexionat del perquè de tot plegat...

I com he dit moltes vegades: si algú ha de representar Catalunya en un terreny de joc, aquesta ha de ser la Selecció Catalana i per culpa de tots aquests que s'han estancat en el passat i només es volen veure a ells com als 'bons catalans' perquè van ser perseguits durant la dictadura (que afortunadament ja no existeix des de fa 30 anys -!!!-), són precisament aquests els que frenen l'avanç d'aquesta selecció.

En resum, que una persona pot ser perfectament català sense ser culé (que m'ho diguin a mi, p.e.) i es pot ser culé sense ser catalanista (que li diguin al cunyat del mateix president del F.C. Barcelona, p.e.). :ejem
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!