Autor Tema: PREUS SOCIS  (Llegit 5525 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
PREUS SOCIS
« el: 21 de Juny de 2005, 13:59:05 pm »
Hola Andreu,

Suposo que aviat començareu amb la campanya de socis espero que no caigueu en l'error de pujar els carnets per que val mes menjar poc i païr be jo crec que els preus actuals son correctes

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: PREUS SOCIS
« Respondre #1 el: 21 de Juny de 2005, 14:01:48 pm »
totalment d'acord
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #2 el: 21 de Juny de 2005, 18:29:09 pm »
Més no, i jo crec que fer un numero rodonet com 100 euros i una bona publicitat, amb cartells amb fotos, noms dels jugadors fitxats, amb un missatge trencador pot fer que l'any que ve torni a ser com el del play off  :yes:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #3 el: 21 de Juny de 2005, 20:24:57 pm »
No ens em de limitar a fer anuncis al Diari Sabadell, Radio Sabadell i a les oficines :no:, sembla que aquest any també es vol projectar l'espot als cines pero al cines no es suficient!! per les TV provincials com TVTAXI, T25, FlaixTV, City TV...
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 21 de Juny de 2005, 20:29:50 pm »
Jo repartiré cartells per el Vallès tant bon punt tingui els preus.

Sant Llorenç Savall, Sentmenat, Polinyà, Santa Perpètua seran meves :icon_exclaim:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #5 el: 21 de Juny de 2005, 21:07:28 pm »
Sí, crec que hi ha cert sector de la massa social que no veuria bé una pujada de preus en els abonaments, bàsicament, perque portem vàries temporades, que totes acaben amb les portes obertes o les entrades a 1 euro, i em consta que alguns socis es queixen d'aquest fet.
Visca el CE SABADELL  :scut

Desconnectat Andreu Gil

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #6 el: 28 de Juny de 2005, 13:06:07 pm »
Benvolguts:

La campanya de socis començara, el día 13 de juliol i sera present a diferentes mitjans de comunicació i cinemas i alguna sorpresa mes.

Salutacions

Andreu

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #7 el: 28 de Juny de 2005, 13:43:26 pm »
I el tema del preu l'apujareu? vigileu per que hi ha molta gent cremada pels preus de les entrades i si apujeu els preus podriem tenir alguna sorpresa 

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #8 el: 23 de Juliol de 2005, 12:00:45 pm »
Ho sento, però jo no veig normal que tenim que pagar 150 eur., estic molt decepcionat. Jo, particularment, no puc pagar-ho i estic molt cremat.
Resulta que el Terrassa, que també serà un aspirant a pujar a segona té aquests preus:
Soci general: 100 eur.
2 socis familiars: 167 eur.
I a nosaltres ens cobreu un 50% més car.......
Ho trobeu lògic?? Doncs jo no.... :no:
Més val que pujem aquest any, pq sinò es liarà una grossa....
VISCA EL  :scut
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #9 el: 23 de Juliol de 2005, 12:29:24 pm »
Ho sento, però jo no veig normal que tenim que pagar 150 eur., estic molt decepcionat. Jo, particularment, no puc pagar-ho i estic molt cremat.
Resulta que el Terrassa, que també serà un aspirant a pujar a segona té aquests preus:
Soci general: 100 eur.
2 socis familiars: 167 eur.
I a nosaltres ens cobreu un 50% més car.......
Ho trobeu lògic?? Doncs jo no.... :no:
Més val que pujem aquest any, pq sinò es liarà una grossa....
VISCA EL  :scut

Noi, no sé ben be d'on surts però vaja... anem a pams:
El carnet de soci de la temporada passada era de 135 €, per tant l'augment és de 15 €, quantitat més que raonable si tenim en compte el que es va fitxar la temporada passada i el s'ha fitxat aquesta.
Alguns pensareu que defenso més del què fa falta a la directiva, però aquí tothom diu que ens hem de mullar, que si això i que si allò... Doncs aquesta directiva ja s'ha mullat. És hora de que ho fem nosaltres, els socis i després vindran els aficionats i després gent nova...

Que 150 € son 25.000 peles de les d'abans i mirat d'aquesta manera fa "més mal" :icon_question: potser si, però quan diem que hem de fer el nostre club més gran, vol dir que a nosaltres també ens correspon posa el nostre granet de sorra.

Us queixeu quan aneu al cinema :icon_question: i quan aneu a sopar :icon_question: i a la disco :icon_question: i les birretes al bar :icon_question:
Tot és qüestió de prioritats si la llibreta d'estalvis no està tan plena com voldríem. Jo tinc clar quina és la meva prioritat. :yes:

Després ens surts amb els preus de l'equip del poble veí. Sincerament, sembla que vinguis a fer propaganda d'ells. :-X

I per últim: què vol dir això de que "si no puguem aquest any es liarà una de grossa :icon_question:" això del futbol és un esport i una competició que precisament la gràcia és que per més diners que et gastis, per més bons jugadors que tinguis, no t'assegura absolutament res.

La veritat és que aquest missatge m'ha indignat força. >:(
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #10 el: 23 de Juliol de 2005, 13:34:01 pm »
dons company manelinho que es aixo de d'on surts tu ara que passa que tenim obligacio de portar anys escribint al forum per donar la nostra opinio? tinc 29 anys i porto tota la vida anant a veure al sabadell i fa 4 dies que escric al forum es valida la meva opinio la puc donar ho te de demanar permis?i sobre el que diu aquest noi te tota la rao del mon els carnets son cars molt cars, i per cert ja ho eren l'any passat et recomano un petit exercici mirar els preus dels carnets dels altres 79 equips de la categoria i company manelinho tindras moltes sorpreses

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #11 el: 23 de Juliol de 2005, 13:55:31 pm »
Diga´m preus per exemple:

Burgos,Salamanca,Las Palmas,Rayo,Oviedo,Córdoba,Jaen, que són els equips comparables amb nosaltres, tant amb història,objectius i presupost.

A mi el preus de l´Alcoyano,Cuenca, o qualsevol altre equip de poble, amb instalacions per veure el partit a peu dret i camp de patates no són referent.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #12 el: 23 de Juliol de 2005, 14:42:27 pm »
dons company manelinho que es aixo de d'on surts tu ara que passa que tenim obligacio de portar anys escribint al forum per donar la nostra opinio?
amic dagar aqui ningu ha parlat res de tenir un cert temps al foro per escriure res, m´imagino que el amic manel no ha volgut insinuar aixo i la teva manera de atacar aquest tema tampoc es la correcta,  :o  potser auriau de atacar el tema de una altre perspectiva`potser hi ha gent que no trova els preus ho suficient atractius i hi ha gent que creu que els preus son perfectament aplicable al esforç de la directiva, totes dues coses son perfectament bones i no per aixó s´ha de atacar personalment a ningú.
va !!! una mica de tranquilitat que de un temps aquí sembla que els nervis ens traeixin a tots una mica  ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #13 el: 23 de Juliol de 2005, 16:49:32 pm »
Manelinho, jo només he donat la meva opinió sobre els preus per fer-se soci del sabadell, i penso que això opina molt més gent. Penso que el sabadell necessita diners dels socis si...., i tu que creus?? Que ho aconseguiran pujant el preu del carnet?? O posar un preu molt més raonable per fer una bona campanya de promoció i que hi haguès molt més socis......Pensa-ho. Explica-li a algún seguidor  :bandera que no ha sigut mai soci, que pagui de cop 150 eur., a veure que et diu......
Prefereixo 4000 socis x 80 eur. cadascu= 320.000 eur.
que.......... 2000 socis x 150 eur.   "        =300.000 eur.

Què opines??

VISCA EL CES
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #14 el: 23 de Juliol de 2005, 17:18:43 pm »
dons company manelinho que es aixo de d'on surts tu ara que passa que tenim obligacio de portar anys escribint al forum per donar la nostra opinio? tinc 29 anys i porto tota la vida anant a veure al sabadell i fa 4 dies que escric al forum es valida la meva opinio la puc donar ho te de demanar permis?i sobre el que diu aquest noi te tota la rao del mon els carnets son cars molt cars, i per cert ja ho eren l'any passat et recomano un petit exercici mirar els preus dels carnets dels altres 79 equips de la categoria i company manelinho tindras moltes sorpreses

Company dagar,
ni molt menys fa falta demanar-me permís a mi o ningú per escriu en aquest fòrum, veig que has mal interpretat les meves paraules.

Quan deia que no sé d'on surt el company COR SABADELLENC venia a dir que ell pensa que els preus son caríssims, quan en respecte a la temporada anterior només hi ha una augment de 15 €, per tant, aquest company no deu tenir sabuts els preus de temporades anteriors al nostre club :scut.

Pel què em dieu els preus dels altres clubs, simplement no m'interessa. Jo soc soci del Sabadell i punt, no seré mai soci de cap altre.

A molta gent quan em diuen: "a tu t'agrada molt el futbol, oi :icon_question:", jo moltes vegades responc: "no, a mi m'agrada el Sabadell".
« Darrera modificació: 23 de Juliol de 2005, 17:26:03 pm per Manelinho »
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #15 el: 23 de Juliol de 2005, 17:25:34 pm »
Manelinho, jo només he donat la meva opinió sobre els preus per fer-se soci del sabadell, i penso que això opina molt més gent. Penso que el sabadell necessita diners dels socis si...., i tu que creus?? Que ho aconseguiran pujant el preu del carnet?? O posar un preu molt més raonable per fer una bona campanya de promoció i que hi haguès molt més socis......Pensa-ho. Explica-li a algún seguidor  :bandera que no ha sigut mai soci, que pagui de cop 150 eur., a veure que et diu......
Prefereixo 4000 socis x 80 eur. cadascu= 320.000 eur.
que.......... 2000 socis x 150 eur.   "        =300.000 eur.

Què opines??

VISCA EL CES

Company COR SABADELLENC,

amb tots els meus respectes: creus de veritat que perquè posis els carnets 80 € et vindrà el doble de gent :icon_question: La resposta és (malauradament) no. La teoria és molt bona, però a la pràctica res d'això... ja posats: posem els carnets a 40€ i vindrà quatre vegades la gent que be actualment. M'explico :icon_question:

I pel què em dius d'aquests seguidors, quins son, els que venen quan s'entra a l'estadi a 1 € :icon_question:

No ens enganyem, la gent (els qui parles tu) vol veure bon futbol, futbol de Primera i fins que no tinguem això, tocarà aguantar-se... diguem tu amb quanta gent has parlat que t'han dit: "jo em faré soci quan estiguin a Primera". Jo, per la meva part, ja he perdut el compte :snore:.
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #16 el: 23 de Juliol de 2005, 17:35:43 pm »
M'oblidava:

Els preus que ens han dit de l'equip del poble veí:

Gols: 100€
Preferent: 130 €
Titular + 2n. familiar: 214 €

Nosaltres :scut:

Gols i Preferent (on us agradi més): 150 €
Titular + 2n. familiar: 240 €

Per tant, la diferencia que em surt de 20 € en total per soci, dividit en 19 partits la temporada, surt una diferència de 1'05 € el partit.

I si parlem de Titular + familiar, la diferència és de 1'37 € (entre els dos).

Ja veieu que m'he informat una mica... mira que perquè jo arribi a entrar a la web vermellona, m'heu fet fer quelcom que mai m'ho hagués pensat a fer :o.
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #17 el: 23 de Juliol de 2005, 17:44:57 pm »
Ja veieu que m'he informat una mica... mira que perquè jo arribi a entrar a la web vermellona, m'heu fet fer quelcom que mai m'ho hagués pensat a fer :o.

:o Per que Manelinho hagi entrar en aquesta "web" l'heu agut de fer emprenyar (o indignar, o com li volgueu dir) molt... :Hecho_polvo:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #18 el: 23 de Juliol de 2005, 18:02:42 pm »
 I a més deixeu de donar referències sobre la "xusma colora", que com ja he dit moltes vegades no són referent de res.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #19 el: 23 de Juliol de 2005, 18:17:19 pm »
Jo ho tinc clar.

Veig la voluntat de la directiva. Veig l'equip que estem fent. Veig les ganes de fer coses entre els socis. Sento molta gent que em felicita per l'equip que estem fent.

150€ per a mi no son excessius, desprès de veure que estan treballant per el  :scut.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...