Autor Tema: PREUS SOCIS  (Llegit 5519 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
Re: PREUS SOCIS
« Respondre #20 el: 23 de Juliol de 2005, 19:45:06 pm »
La veritat es que jo, personalment ho veig car per la gent que ha de pagar 150. Però si tots diem que estem fent un gran equip, una gran campanya d publicitat i fins i tot pregunten d'on es treuen els diners, aquests 150 € son la resposta
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #21 el: 23 de Juliol de 2005, 22:20:41 pm »
per al company toni 23 segons deies volies preus dels equips grans no dels equips de pueblo dons aqui els tens. ud.las palmas gol 94€ lateral 130€ tribuna 290€ rayo vallecano gol 66€ lateral 104€ tribuna 149€ cordoba gol 92€ lateral 160€ tribuna 270€ oviedo gols i laterals 110€ tribuna 160€ ud salamanca gol 100€ lateral 140€ tribuna 200€ terrassa gol 100€ tribuna 180€

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #22 el: 23 de Juliol de 2005, 22:37:12 pm »
Ho sento molt per akells k diuen k els preus no son cars, pero no fa falta tenir una mica de vista i fixar-se en altres ekips, direu k k importa els demes ekips, pero no per ser el nostre ekip, el sabadell, em de estar calladets i mentres els preus dels socis siguin excesius. Jo ara per ara m'ho puc permetre fer-me soci pk he treballat (demanar 105 euros al meu pare seria un NO clar xD), pero i la gent k va molt justa o lo k sigui k no pot pagar akest dineral? I els joves k acaben de ser majors d'edat i no s'ho poden permetre? Nose jo, pero pasan els 2000 socis akesta temporada ja m'estaria be veient akests preus. Penseu k no tots els sabadellencs veuen el k es fa desde dins akesta gran labor per els membres de la directiva, nomes som nosaltres, els k sentim verdaderament els colors del nostre sabadell i algun despistat k estem veient amb cara i ulls akest gran projecte k pot significar una fita historica important com es l'ascens :)

Ojala m'equivoques i fessim mes de 3000 socis :yes:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #23 el: 24 de Juliol de 2005, 01:06:52 am »
Tot i així la majoria de clubs, diferencien gol de preferent. Nosaltres i posem tot el mateix sac, per un general els preus de preferent o general equivalen als nostres.

Igualment posar els carnets a 100 Euros ( per posar el posible preu mig de la majoria d´equips de la categoria), com ja apuntava algú no significaria fer molts socis més, segurament equivaldria a recaptar menys.

No obstant si que apunto algunes idees que fan altres clubs, com són fer descomptes als penyistes, a las parelles dels socis, als que tenen alguna acció, a més dels clàssics als joves i jubilats.

Tot i així si conseguim l´anelat ascens, ens acabaran sabent a poc,  és que ja ho sabem que duros a 4 ptes, no n´hi han i que lo bueno,bonito i barato no existeix ni fet a Xina.

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #24 el: 24 de Juliol de 2005, 03:40:58 am »
amic toni 23 jo com cada any anire i pagare el meu carnet que esforcos em costa,jo em posso al gol perque m'agrada mes que al lateral i el que dic es que mires els demes equips potents de la categoria i dius collons un carnet d'aquesta zona la mitja esta sobre els 95€ i pagar 150 per un gol ho trobo molt pero que molt exagerat,i amic toni 23 espero de tot cor equivocarme pero serem els 1500-1800 de sempre.ja se que molta gent sem fotra al damunt pero es nomes una dada l'espanyol te carnets a primera divisio de gol mes barats que el sabadell i amb aixo el que vull dir que se de molta gent que li agrada el futbol amics que els intento "enganyar"i diuen vinga va anirem i cuan val el carnet i els dius 150€la primera reaccio es riure i la segona es dir estan boixos ho que?amb aixo vull dir que la gent a la que la campanya de captacio de socis a d'enganxar no som els que ja som socis,nosaltres ho seguirem sent igual els que no ho son molt poqueta gent pagara aquests diners,i per acabar al tanto amb els carnets que es donaran de baixa aquest any de gent cremada i fins el capdamunt de pagar i que als 4 dies entrades a 1€ i coses aixi

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #25 el: 24 de Juliol de 2005, 10:34:38 am »
Home, entrades a 1 Euro, dubto molt que es fagi si l´equip marxa bè que és el que esperem.
Però en definitiva passa el de sempre, tot és molt bonic i fantàstic fins que ens toquen un mica la butxaca.

Jo no és que defenci la pujada ( jo hagués mantingut els preus), però s´han fet coses com allargar el carnet de juvenil( ara no em direu que algú de 24 anys és pot queixar de 75 Euros) i s´hauria d´aplicar potser algún altre tipus d´incentiu.
Si volem molts socis pràcticament hauriem de regalar els carnets, ja que fent entrades a 1 Euro tampoc ompliem el camp.
Tot plegat bastant difícil, ja que el que jo intueixo és que molts es farien socis a un preu més raonable, pensant que si l´equip no va bè doncs passem d´anar-hi. 150 Euros representen 7,9 per partit (cine+crispetes, cubata i cervesa en una nit de marxa). Si fem números tampoc és una ruïna tot i que pagats de cop sempre dolen.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #26 el: 24 de Juliol de 2005, 18:39:47 pm »
per al company toni 23 segons deies volies preus dels equips grans no dels equips de pueblo dons aqui els tens. ud.las palmas gol 94€ lateral 130€ tribuna 290€ rayo vallecano gol 66€ lateral 104€ tribuna 149€ cordoba gol 92€ lateral 160€ tribuna 270€ oviedo gols i laterals 110€ tribuna 160€ ud salamanca gol 100€ lateral 140€ tribuna 200€ terrassa gol 100€ tribuna 180€

D'aquests equips, només el Rayo té vora un monstre com el far$a o l'apanyó.
Els demés, son equips històrics que no tenen vora cap equip potent o de primera.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
« Respondre #27 el: 25 de Juliol de 2005, 19:51:41 pm »
Yo tengo algunas dudas:

Tribuna decis que vale 300 euros, pues yo veo que pone 150 euros no se.

Otra cosa que decir que falta un carne de pareja o femenino, ya que las pobres vienen por acompañar (la mayoria, lo digo en mi caso por ejemplo), recuerdo que el año pasado pagaban 65 euros y este 150 euros es mucha diferencia.

Para mi el error es este (carne femenino) y no el carne de general a 150 euros. Y haber si alguien me explica la duda de tibuna.
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #28 el: 25 de Juliol de 2005, 19:56:25 pm »
Tribuna decis que vale 300 euros, pues yo veo que pone 150 euros no se.

Val 150 € el carnet i desprès es paga 150€ per seient a tribuna, crec. No ho se segur, ja que no soc un tribunero.

I amb el carnet femení, si, crec que s'han equivocat, igualment pots preguntar si pot entrar com a familiar, encara que sigui nòvia.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #29 el: 25 de Juliol de 2005, 20:04:16 pm »
... Otra cosa que decir que falta un carne de pareja o femenino, ya que las pobres vienen por acompañar (la mayoria, lo digo en mi caso por ejemplo), recuerdo que el año pasado pagaban 65 euros y este 150 euros es mucha diferencia.

Para mi el error es este (carne femenino) y no el carne de general a 150 euros. ...

Tingues en compte que es comptaria com a Familiar (2n. Titular), per tant el preu no és de 150 € sinó de 90 €.

Per altra banda, si que hauria d'haver la possibilitat, com ja existia anteriorment, de poder pagar el carnet en dos plaços. Si tenim en compte la mega-hiper-super-xarxa que tindrem amb els carnets, hauria de ser ben simple que no es deixés entrar al qui no ha pagat el 2n. plaç de la quota quan tocava. És una idea a afegir a les demés ;).
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #30 el: 25 de Juliol de 2005, 21:15:55 pm »
bueno 90 € per el segon carnet ¿no?  ???
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #31 el: 25 de Juliol de 2005, 23:43:06 pm »
amic victor tribuna val 150€ del carnet+150€ d'abonament del seient total 300€

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #32 el: 26 de Juliol de 2005, 09:17:31 am »

Exacte. El company Victor ens comenta que les dones (una bona part, vaja), venen per acompanyar. Doncs això, que acompanyen al titular que és qui paga els 150 €. Almenys jo ho he entès així.
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #33 el: 26 de Juliol de 2005, 10:59:40 am »
Pero una cosa si ets soci pot entrar gratis un acompanyant no?
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #34 el: 26 de Juliol de 2005, 11:43:48 am »
Pero una cosa si ets soci pot entrar gratis un acompanyant no?

Hola Èrik :icon_exclaim:

Això era una oferta de la temporada passada degut a que anavem com anavem i feia falta "omplir" l'estadi. Actualment aquesta oferta no existeix.
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #35 el: 28 de Juliol de 2005, 20:12:11 pm »

Exacte. El company Victor ens comenta que les dones (una bona part, vaja), venen per acompanyar. Doncs això, que acompanyen al titular que és qui paga els 150 €. Almenys jo ho he entès així.

***** a mi el C.E. Sabadell em va costar una novia la temporada pasada... la pobre m'acompañaba a tots els partits.... y la pobreta no li agradaba el futbol y x culpa de no vindre a un parell de partits em vai cabrejar.... y weno ara es la meva ex!!! El C.E. Sabadell ma costat una novia!!! Y li abia fet el carnet del SABADELL!! x akest motiu em tindrien k fer una rebaixeta akst any!!! jajajaj :p