Autor Tema: Fitxatges d'hivern  (Llegit 18221 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Re: Futuribles de l'Espanyol B
« Respondre #100 el: 02 de Gener de 2007, 17:01:47 pm »
Son fitxatges logics per la posició! ::) Avera si acaben venint! :beer2
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #101 el: 02 de Gener de 2007, 18:11:58 pm »
El que dicen que es extremo, no será aquel que jugó en la copa federación por banda izquierda, que creo que marcó el 2º gol, y que hizo lo que quiso con Guarch. Si es ese...   :oooooo:    Me causó bueniiisima impresión.

Por cierto, en el medio del campo, podria ser que   sale IZQUIERDO y entra IZQUIERDO !!    :laugh:   Al menos el apellido sigue estando!!   (Si, ya se que es otra parida al estilo MO-MO-MO)     :tongue3:
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #102 el: 02 de Gener de 2007, 20:26:23 pm »
En la vuelta, el que marco el segundo gol del español, aunque parezca mentira (por el jugadon que hizo en el area) fue el central  :yes:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #103 el: 02 de Gener de 2007, 20:34:14 pm »
Son segurs que venen o no? Semblen que suigin bons aquests jugadors... tal i com han dit el segon deu ser bo... si ha passat pel Madrid i Espanyol...  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2497
« Respondre #104 el: 02 de Gener de 2007, 23:17:39 pm »
No se si son tan buenos , pero a mi me parece que si no tienen plaza para jugar en el Espanyol B, sera porque su categoria futbolistica no sera muy buena, mas teniendo en cuenta que uno lo desecho el R. Madrid C, y ahora lo desecha el Espanyol B, no es muy alentador que digamos que un jugador de segunda B joven , pase a Tercera, eso quiere decir que su rendimiento futbolistico se ha estancado.

Con todo si terminan por venir , bienvenidos sean y esperemos que aporten lo mejor para el Sabadell

la meva sang és arlequinada

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #105 el: 03 de Gener de 2007, 00:01:10 am »
Doncs canvi d'izqiuerdo, sen va miki i potser ve david
VISCA EL SABADELL

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
« Respondre #106 el: 03 de Gener de 2007, 15:04:51 pm »
Bueno aun que no sean cracks todavia tienen tiempo de crecer futbolisticamente, y si al final vienen espero que nos ayuden a cumplir con los objetivos marcados, y espero que triunfen aqui que sera muy buena señal para el CES y para ellos.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #107 el: 03 de Gener de 2007, 15:25:44 pm »
 :scut No crec que el que necessitem aquest siguin jugadors joves. Jo crec que necessitem jugadors amb experiència a Tercera i en partits importants, com els que tindrem als playoffs, que al final es el que compte.

A part del fitxatge de Paco Valera se sap si vindra algun jugador més? Espero que sí :scut
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

friend

• Visitant
« Respondre #108 el: 03 de Gener de 2007, 15:45:20 pm »
si els fitxem molt be... pero el q jo dubto i molt es si tindran oportunitats.... si tenen alguna sera d'una estoneta de res!!

mira el guarch i en ramon suarez quan van tardar en debutar....  :ejem

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
Re: Nous fitxatges
« Respondre #109 el: 03 de Gener de 2007, 16:39:55 pm »
hoy, en DS, comenta k hay un jugador de origen uruguayo, pero k esta de prueba. Sabeis de k ekipo viene o algo de él?

:beer2

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #110 el: 03 de Gener de 2007, 17:54:33 pm »
:scut No crec que el que necessitem aquest siguin jugadors joves. Jo crec que necessitem jugadors amb experiència a Tercera i en partits importants, com els que tindrem als playoffs, que al final es el que compte.

A part del fitxatge de Paco Valera se sap si vindra algun jugador més? Espero que sí :scut

De jugadors joves, ara com ara, en necessitem, COM a MÍNIM 2. Aquestes son les regles. La plantilla ha de tenir un mínim de 6 fitxes sub-23. Amb la marxa de Criado i la baixa de Valls perque pugui jugar amb l'amateur..... està clar no  :icon_question:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

• President
« Respondre #111 el: 03 de Gener de 2007, 18:17:07 pm »
 :scut Mutio es veritat que hem de tenir un mínim de jugadors sub-23 tal como exigeix la federació. Pero el que jo dic que quan vinguin les eliminatories necessitarem a jugadors amb experiència, que aquests jugadors no crec que tinguin. No sé si m'explico. :scut
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #112 el: 03 de Gener de 2007, 18:23:51 pm »
:scut Mutio es veritat que hem de tenir un mínim de jugadors sub-23 tal como exigeix la federació. Pero el que jo dic que quan vinguin les eliminatories necessitarem a jugadors amb experiència, que aquests jugadors no crec que tinguin. No sé si m'explico. :scut

Si si,tens raó, però mira, de moment em de seguir el que la federació exigeix  ::)
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #113 el: 03 de Gener de 2007, 19:48:31 pm »
I si tornem a provar al Vinuesa ? igual a la tercera va la vencida.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

• President
« Respondre #114 el: 03 de Gener de 2007, 19:57:55 pm »
 :scut Nooooo, Vinuesa NO!!!! Si us plau.
Visi com a broma no ha estat malament, però no em fiquis aquests sustos jeje :scut

• President
« Respondre #115 el: 03 de Gener de 2007, 20:00:36 pm »
 :scut Per fitxar algun jugador jove nomès per complir amb el que diu la federació, jo agafaria jugadors del amateur que són joves i a més de la ciutat.
Em de potenciar la cantera!!! :scut

• President
« Respondre #116 el: 04 de Gener de 2007, 20:21:30 pm »
 :scut Segons Ràdio Sabadell, David Izquierdo sera el proper fitxatge d'hivern del sabadell. No se qui és, només se que es un jugador jove i que ve de l'espanyol B.
Qualitat ha de tenir perquè si jugava al filial espanyolista... es veu que es migcampista, suposo que vindrà a cubrir la baixa de miki izquierdo i qui sap si la de sergio iglesias.
També comenten que el proper fitxatge serà un porter. Aquest fitxatge si que no l'entenc. Tenim dos porters i fitxem un tercer. Si no es perquè s'en vagi algun d'aquests no m'ho explico. Per fitxar un tercer porter es podria mirar més cap a l'amateur o el juvenil, no?

Esperem que funcionin els nous fitxatges, sobretot paco valera que es el que ha de ficar els gols. :scut

• President
Fitxatges d'hivern
« Respondre #117 el: 04 de Gener de 2007, 20:44:31 pm »
  :scut Segons Ràdio Sabadell, David Izquierdo sera el proper fitxatge d'hivern del sabadell. No se qui és, només se que es un jugador jove i que ve de l'espanyol B.
Qualitat ha de tenir perquè si jugava al filial espanyolista... es veu que es migcampista, suposo que vindrà a cubrir la baixa de miki izquierdo i qui sap si la de sergio iglesias.
També comenten que el proper fitxatge serà un porter. Aquest fitxatge si que no l'entenc. Tenim dos porters i fitxem un tercer. Si no es perquè s'en vagi algun d'aquests no m'ho explico. Per fitxar un tercer porter es podria mirar més cap a l'amateur o el juvenil, no?

Esperem que funcionin els nous fitxatges, sobretot paco valera que es el que ha de ficar els gols. :scut 

Desconnectat onion

• Aleví
  • Missatges: 44
Re: Fitxatges d'hivern
« Respondre #118 el: 04 de Gener de 2007, 22:51:57 pm »
Jo tampoc entenc que s'hagi de fitxar un sub-23 quan aquesta fitxa es podria cobrir amb un jugador  de l'amateur o del juvenil. Això suposarà despesa econòmica, i a mès, crec que veient com han ant les coses, tindrà poques oportunitats.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
Re: Fitxatges d'hivern
« Respondre #119 el: 04 de Gener de 2007, 22:59:46 pm »
Siempre le sacais pegas a todo e xDDD vaya tela
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!