Autor Tema: Fitxatges d'hivern  (Llegit 18204 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re: Fitxatges d'hivern
« Respondre #180 el: 12 de Gener de 2007, 22:31:27 pm »

Algú sap en quin equip juga Juanlu, aquell centrecampista que va jugar en el Sabadell fa dues temporades i que va venir al mercat d´Hivern?.  Si hi hagués possibilitat, també s´el podria "tantejar"....

Per cert,i com a curiositat,  sabeu quin jugador està jugant amb el Melilla aquest any?....   Igor Cuesta....

Juan Luis Ruiz Ledesma    (Juanlu)

Fecha de nacimiento    20-4-78

Altura  1,83      Peso   83

Palmarés

Alicante
Amurrio
Burgos
Pontevedra
Real Jaen
Sabadell (04-05)
Zamora (05-?)

Características

Mediocentro defensivo muy contundente y no exento de técnica.

Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat JAMSBD

• Aleví
  • Missatges: 59
« Respondre #181 el: 12 de Gener de 2007, 23:12:07 pm »
Bona nit.
La lastima de nuestro club es no tener dinero y hubieramos podido fichar a otro sergio iglesias y no caer en su juego y colarnos la clausula de "poderse ir si llegaba una oferta en diciembre" ( es mi opinión).
Pero vamos a ir a muerte con los que se queden y con los que vengan.
Es evidente que yo no era partidario de este jugador por las diferencias economicas  en la plantilla (da igual quien pagase la ficha, el club o unos ex dirigentes, la cuestión es que ese jugador cobraba mucho más que el resto).
Ahora es muy facil por mi parte decir pesetero, cuando todos lo somos, y si hay un contrato hay que cumplirlo.Personalm ente no me ha gustado la actitud de sergio, pero ya está y ahora seguiremos sin él.
Y espero, que se dé el resultado que se dé en mataró, si es negativo no salga nadie acordandose de los que no están.............. ...porque aunque soy anti iglesias, debo admitir que tiene clase para estar en tercera y coger las riendas del equipo, pero sin él también ganamos partidos.Un jugador solo no hace el equipo.
Saludos y buenas noches.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #182 el: 13 de Gener de 2007, 11:50:42 am »
Javi Lopez, más cerca...segun la web de radio sabadell, el jugador del melilla, podria ocupar la bacante dejada por iglesias...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #183 el: 15 de Gener de 2007, 19:48:57 pm »
El próximo fichaje del CE Sabadell FC "DE NAVAS" se presentará el próximo miércoles y con él se cierra el mercado de inverno para el Club, ya que Javi López ha fichado por el Puerto Real.   saludos
                                        :anims   :anims   :anims   :anims  :anims

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #184 el: 15 de Gener de 2007, 19:52:58 pm »
El próximo fichaje del CE Sabadell FC "DE NAVAS" se presentará el próximo miércoles y con él se cierra el mercado de inverno para el Club, ya que Javi López ha fichado por el Puerto Real.   saludos
                                        :anims   :anims   :anims   :anims  :anims

Llegará SEGURO otro jugador, será un medio organizador. Que no será Javi López.
Con el nuevo refuerzo y Albert Valls que seguirá con ficha de 1r equipo, se cerrará el mercado invernal.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #185 el: 15 de Gener de 2007, 20:16:16 pm »
jo estic començant a perdre ilusio,penso que al mercat d'hivern en lloc de reforçar l'equip el que fem es debilitarlo,"marxen" sergio iglesias-miki-criado-manel....i de reforços porten un tal paco valera-jodar(un jugador del linares juvenil)de navas(un porter cantautor)per aixo el va fotre fora el benidorm i ara el melilla i diuen que falta un mitg centre...........si ncerament penso que aquests moviments son portar jugadors d'un nivell clarament inferior als que van "marxar"

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #186 el: 15 de Gener de 2007, 20:26:04 pm »
Siento estar de acuerdo contigo amigo dagar en este tema, espero que estemos equivocados y que los nuevos den al equipo la fuerza que necesita para seguir en la lucha primero para la clasificación de los puestos de play-off y luego disputarlo y subir de categoría, pensemos que este año hasta el último partido tenemos la obligación de ganarlo, cosa natural pero para subir de categoría tendrá que ser así, no me imagino un partido como el de ayer en la disputa del play-off.   saludos
                                 :anims    :anims    :anims    :anims   :anims
                                           :beer2   :beer2   :beer2

ferni20

• Visitant
« Respondre #187 el: 15 de Gener de 2007, 20:28:54 pm »
tens bastanta raó Dagar, a veure jo perdre ilusió no, pero si q penso q és provable q fem una segona volta una mica pitjor q la primera i perdrem més punts, spero q no siguem els únics q fotem el bajón a la segona volta i algun altre equip ( Vilanova o Gavà) tmb el facin la veritat, i weno espero tmb q aquesta perdua d qualitat q a tingut l'equip començant per la marxa d Manel ( per mi el q menys tenia q haber marxat d llarg) i acabant amb Iglesias la poguem compensar amb bones entrades a la NCA i tirar els partits endavant.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #188 el: 15 de Gener de 2007, 20:41:36 pm »
en la web de radio sabadell apunta, que albert valls seguirá asta final de temporada con fitxa en el primer equipo...para tener las 6 plazas sub-23...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #189 el: 15 de Gener de 2007, 20:53:30 pm »
dons tens tota la raó dagar pero el problema no crec que sigui la lliga, estarem entre els 4 primers si o si!! a mi em preocupa el play off, aquest equip i aquests reforços nose si podran superar el play off espero equivocarme pero crec que em perdut cualitat en els canvis de fichas que em fet  :paret
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #190 el: 15 de Gener de 2007, 20:59:34 pm »
Dagar ahir ho comentava amb uns companys a Mataró en lloc de reforços d'hivern em fet un equip mes fluix per mi trovarem a faltar el Manel per que per mi el Valera és bastant més fluix com diu el Panso em fa molta por el Play-off

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #191 el: 15 de Gener de 2007, 21:09:00 pm »
Jo també ho veig com vosaltres, aquest equip actual poca garantia ens dona per passar un play off.
Molta inseguretat a darrera, per més que Jaume-Pagès sigui un tàndem que funciona durant el partit es fan molts regals al contrari
Sense dinamita al davant, ens fotem un fart de cremar minuts i minuts sense xutar a porta
Ho tenim mal parat

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #192 el: 15 de Gener de 2007, 21:17:40 pm »
jo estic començant a perdre ilusio,penso que al mercat d'hivern en lloc de reforçar l'equip el que fem es debilitarlo,"marxen" sergio iglesias-miki-criado-manel....i de reforços porten un tal paco valera-jodar(un jugador del linares juvenil)de navas(un porter cantautor)per aixo el va fotre fora el benidorm i ara el melilla i diuen que falta un mitg centre...........si ncerament penso que aquests moviments son portar jugadors d'un nivell clarament inferior als que van "marxar"

Bé, doncs no estic gens d'acord.
Han marxat, com bé diu el company dagar:

-Manel --> suplent
-Miki -----> Molt suplent
-Criado --> Molt suplent i SEMPRE que ha jugat en Copa Federació, MAI ha demsotrat res
-Iglesias --> Titular --> se li té que buscar un substitut.

Si ahir haguéssim guanyat a Mataró, seriem líders solitaris i ningú podria dir res.

Els fitxatges d'hivern, els hem de valorar passat un temps, 1 mes per exemple. Es INJUSTISSIM valorar Paco Valera per 40 minuts que ha jugat en dos partits; valorar a De Navas sense ni haber jugat; valorar a Jodar sense ni saber quina cara té.
Per favor.... siguem justos. Han marxat o fet fora, a 3 jugadors no titulars i 1  que jugaba d'inici, pels motius que siguin, ha decidit marxar.

Siguem més pacients i més justos amb tothom.

El que s'ha de fer és animar i pensar que si arribem a play-off, es trenca amb tot l'anterior, que no serveix per res, i l'ambient i els jugadors es creixen. Quants no haguéssiu signat 40 punts  a la jornada 20  :icon_question:

www.miequipo.es

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #193 el: 15 de Gener de 2007, 21:47:04 pm »
l'analisis que fas ès tan vàlid com qualsevol altre evidentment, però crec que intentes justificar l'equip i no és el cas, aquì es tracta de veure quin profit ens pot donar aquest equip i d'acord que no es pot valorar algun jugador pels pocs minuts que ha jugat, però ès que si juga mirant-s'ho i posant'hi tan poc amor propi val més que no en jugui cap més de minut i això que es creixeran al play off em sembla una mica el "conte de la lletera" el que no siguin capaços de donar ara ja no crec que ho treguin més tard. Saps que t'aprecio molt i no vull pas polemitzar però és el meu punt de vista, ahir ens vam deixar colar un gol de corner a falta d'un minut per anar als vestidors i vam regalar-los-hi el segon gol en una jugada d'aquelles de "pilota fora" que el partit ja està acabat. Aquest equip ès molt passarell i a méws a més els demano que hi posin les ganes que hi va posar el Mataró

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #194 el: 15 de Gener de 2007, 21:58:16 pm »
Saps que t'aprecio molt i no vull pas polemitzar però és el meu punt de vista

jejejeje, això esta clar home Vic  :icon_exclaim:  :tongue3:
De polemitzar res de res  :ok
És bo que cadascú tinguii la seva pròpia opinió. PErò jo estic convençut que acabarem pujant. I que consti que abans de fitxar a Paco Valera, vaig dir que no em semblava un reforç idoni. Pero donem temps als nous.

www.miequipo.es

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #195 el: 15 de Gener de 2007, 22:47:15 pm »
El problema es la formación del jugador, por ejemplo viene Pablo Jodar del segundo equipo del Linares que en su categoría va el último, ¿a quién desplaza de la titularidad? ¿cómo obliga al titular a superarse por que no le quitan el puesto? ese es el miedo, supongamos que el once titular es el de ayer, de los que han venido ¿a quién pondríamos de titular? , se habla de que están buscando un medio centro, ¿a quién? uno que quiera venir o esté libre sea bueno y barato, a la altura de la temporada que estamos es muy difícil encontrar un jugador que ayude a subir el nivel de la plantilla, el ejemplo que no hay nada por ahí es que vienen a buscarlos al Sabadell. Miren que ibamos bien, espero seguir bien pero se podrá seguir bien con los sustitutos de los que se han ido.   saludos    :paret        :plora    :plora   :plora     

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #196 el: 16 de Gener de 2007, 06:41:32 am »

Bé, doncs no estic gens d'acord.
Han marxat, com bé diu el company dagar:

-Manel --> suplent
-Miki -----> Molt suplent
-Criado --> Molt suplent i SEMPRE que ha jugat en Copa Federació, MAI ha demsotrat res
-Iglesias --> Titular --> se li té que buscar un substitut.

Si ahir haguéssim guanyat a Mataró, seriem líders solitaris i ningú podria dir res.

Els fitxatges d'hivern, els hem de valorar passat un temps, 1 mes per exemple. Es INJUSTISSIM valorar Paco Valera per 40 minuts que ha jugat en dos partits; valorar a De Navas sense ni haber jugat; valorar a Jodar sense ni saber quina cara té.
Per favor.... siguem justos. Han marxat o fet fora, a 3 jugadors no titulars i 1  que jugaba d'inici, pels motius que siguin, ha decidit marxar.

Siguem més pacients i més justos amb tothom.

El que s'ha de fer és animar i pensar que si arribem a play-off, es trenca amb tot l'anterior, que no serveix per res, i l'ambient i els jugadors es creixen. Quants no haguéssiu signat 40 punts  a la jornada 20  :icon_question:

amic mutio com molt be dius les coses cada un les veu a la seva manera pero jo penso que amb la teva resposta si et doncs compte hem dons la rao......parles de que menys sergio els demes eren suplents........

manel.............. ......paco valera   sense comentaris

miki-criado......jodar,vaja veig diferencia entre tenir aquests 2 suplents i un JUVENIL del linares

encara que sigui a la banqueta la perdua de potencial es molt evident,esperem veure el que porten per el sergio,penso que el senyor secretari tecnic podria explicar una mica el criteri seguit en aquestes incorporacions..... per cert quina mala oloreta fa aixo del jodar....un jugador del juvenil del linares uhi uhi uhiiii 

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #197 el: 16 de Gener de 2007, 07:24:16 am »
Per cert hat-trick de Manel diumenge passat  :ejem :ejem

Manel ets un crack  :oooooo: :oooooo:

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #198 el: 16 de Gener de 2007, 10:18:49 am »
JAMSBD no digas pesetero a alguien que no lo es.yo confio en esta plantilla tambien,y en los que vengan de fuera,no viene a cuenta decir nada aqui,pero lo de irse en diciembre,esa coletilla,la puso el club en el contrato y no el,no te fies de todo lo que viene del club que a veces no quieren cojerse y dicen algo que no es,solo es un consejo,no todo lo que se dice,se publica en diarios o radio es verdad,no es asi, y se de que va el tema.ok?vengan los que vengan serán para mejorar el equipo,espero que el serñor llamas haga bien su trabajo y no se dedique a pegar rajaditas y mentiras en los diarios.un saludo y a muerte con el equipo como tu dices JAMSBD,creo que a final de  temporada iremos al ayuntamiento a celebrarlo.dios lo quiera.
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
« Respondre #199 el: 16 de Gener de 2007, 16:53:22 pm »
Esta be tot el que dieu, però algu no trova a faltar a un central més en l'equip? ara per ara esta en Jaume i en Pep que en linies generals ho estan fent be, per estar a 3ª, però a la banqueta solament tenim un central avui per avui, en Suarez, esclar que es pot reconvertir en Xavi Roca en central quan es recuperi, però que pasa si per mala sort es lesiona un dels dos centrals titulars i ens quedem sense ell en el play-off ( no es per cridar al mal temps) però aquest raonament l'han utilitzat per fitxar un 3r porter...
A part d'un substitut per en Sergio Iglesias crec que s'ha de reforçar la defensa, que a aquest ritme la parella de centrals arrivaran al play-off (si tot va be) jugant tots el partits sense poder descansar.