Autor Tema: Fitxatges d'hivern  (Llegit 18647 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re: davanter d'hivern
« Respondre #20 el: 20 de Desembre de 2006, 16:14:28 pm »
i Paco Valera ? q m'en dieu ?

està a l'Alzira, a Tercera, grup diferent ... un autentic trotamundos, això si ... veterano ya, 32 anys.

a part és un conegut de Ramón Moya en la seva epoca a l'Hospitalet i va aconseguir l'ascens amb ells.

És el futurible que apunten avui mateix a DS... :ejem

jo el diari sabadell l'he vist a les 14.30 quan he arribat a casa ...

Només confirmava la teva 'primicia' company :icon_exclaim: :-*
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #21 el: 20 de Desembre de 2006, 17:09:32 pm »
algu sap les caracteristikes d'akest jugador? es un tanke tipo manel? o es mes de bon toc?
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #22 el: 20 de Desembre de 2006, 17:20:15 pm »
a la web de futbolme posa kes un gran rematado de cap po medeix 1.82 es a dir k no es un peter crouch o zigic

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #23 el: 20 de Desembre de 2006, 17:22:40 pm »
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #24 el: 20 de Desembre de 2006, 18:51:44 pm »
Va ascendir amb Moya a l'Hospi.
Personalment és un jugador que jo NO portaria. No per la seva edat, sino perque no m'agrada gens el seu estil de joc. No és pas cap tanc a l'estil Manel o Pintado. És més a l'estil oportunista i bon rematador, això si. Vaja, no esperem que ens fagi una jugada tot solet.

Igualment, si Moya el vol portar, serà perque confia en ell.
Jo crec que per aquest hivern, s'haurà de reforçar, a més d'un substitut per Criado, doncs un davanter corpulent i que sigui més tanc que no pas els que tenim. Si estem a play-off, jugadors d'aquest estil son importantíssims.

PD, per cert, mireu aquesta noticia, només com a curiositat.
Era un Hospi - Nastic de Copa del Rei. Ara podria ser un Sabadell - Nastic.... està ple de jugadors actuals del Sabadell  ::) I la segona la poso... perque surt la foto del Roger...  :ejem

http://www.marca.com/edicion/marca/futbol/copa_del_rey/es/desarrollo/576484.html

http://www.elmundodeportivo.es/publica/Publica?id_pagina=780&id_formato=114&array_par=COMPID&array_val=202104017
« Darrera modificació: 20 de Desembre de 2006, 19:10:21 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

joseph

• Visitant
« Respondre #25 el: 20 de Desembre de 2006, 20:13:07 pm »

aquest jugador en Varela, com sempre si l'actual entrenador ja el va tindre a les seves ordres, es una garantia de no tindre problemes com en Manel, però crec que es tendrìa que buscar jugadors tipo Montero que te una edat que pot jugar encara 3 temporades ben bones, no tindre que fer equip nou cada temporada.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #26 el: 20 de Desembre de 2006, 23:56:01 pm »
jo personalment ja estic una mica fart de tant hospi i ex-hospi....ja semblen l'hospi B,no existeix mes mercat???

i deixo una pregunta a l'aire...perque paguem un secretari tecnic,si al final nomes venen els ex-hospi que porta el moya??? aquest home recorda al van-gaal que al fitxar per el barça va portar mitg ajax

ferni20

• Visitant
« Respondre #27 el: 21 de Desembre de 2006, 00:17:09 am »
jo personalment ja estic una mica fart de tant hospi i ex-hospi....ja semblen l'hospi B,no existeix mes mercat???

i deixo una pregunta a l'aire...perque paguem un secretari tecnic,si al final nomes venen els ex-hospi que porta el moya??? aquest home recorda al van-gaal que al fitxar per el barça va portar mitg ajax

Dagar, d'això no ens podem queixar precisament, tens q comptar q gairebé tots els jugadors q a portat Moya d l'Hospi estan siguent dels millorets q tenim: Toni Mora el primer i gran crack d l'equip per a mi,  Pep Pagés un autèntic element dins la nostra defensa. Sergio Moran teóricament el nostre porter titular q fins q es va lesionar va fer unes bones actuacions,  Oscar Sierra tmb bon defensa i Xavi Roca tmb gran jugador ( d Cánovas no puc opinar). Nose en aquest sentit no ens podem queixar apart q és força bo això q un entrenador porti els jugadors q creu més interessants del seu ex equip perq Moya ja els coneix d sobres aquests jugadors i hi ha una certa proximitat i estimació per part d l'entrenador en vers a ells.
No se com és aquest jugador i la veritat al principi m'he pres una mica malament q es fitxi a canvi d Manel a un jugador amb tanta edat vista l'experiencia d l'any passat però s'ha d reconeixer q potser fan un bon tàndem TONI MORA- PACO VALERA a la davantera.
« Darrera modificació: 21 de Desembre de 2006, 00:25:35 am per ferni20 »

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #28 el: 21 de Desembre de 2006, 14:54:03 pm »
Clar, si fitxem a gent de fora, malament perque els hi ha mes aprop. Ara fitxem d'aprop, hem de fitxar de més llocs, encara que l'entrenador no vulgui, la questio es queixar-se sempre d'alguna cosa  :clap
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

friend

• Visitant
« Respondre #29 el: 21 de Desembre de 2006, 15:02:10 pm »
a mi realment akest jugador no em convenç masa... pero wenoo en moya sap q el vol i el li podra demanar akest jugador... esperuu q continuem iwal i no tinguem cap ensopegada....
« Darrera modificació: 21 de Desembre de 2006, 15:22:07 pm per friend »

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #30 el: 21 de Desembre de 2006, 15:09:23 pm »
a mi realment akest jugador no em convenç masa... pero wenoo en mora sap q el vol i el li podra demanar akest jugador... esperuu q continuem iwal i no tinguem cap ensopegada....

en mora ??   :surprised:  nooooooo, otra vez nooooooooo    :angel:

;D

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8277
  • un camp de primera
« Respondre #31 el: 21 de Desembre de 2006, 15:48:24 pm »

On juga Miguelito l´ex-Figueres?  Podria ésser una altra opció interessant....  De fet ja va estar en agenda a la pre-temporada....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #32 el: 21 de Desembre de 2006, 16:21:47 pm »
a mi em sorpren la facilitat amb la que molta gent diu que no els hi agrada el nou fichatge  :o   sembla com que tots el coneguessiu ja!!! segur que  coneixeu al jugar tant com per poder jutjar-lo? nose, cada dia  em donc mes compte que no enteng de futbol  ???
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #33 el: 21 de Desembre de 2006, 16:33:25 pm »
a mi em sorpren la facilitat amb la que molta gent diu que no els hi agrada el nou fichatge  :o   sembla com que tots el coneguessiu ja!!! segur que  coneixeu al jugar tant com per poder jutjar-lo? nose, cada dia  em donc mes compte que no enteng de futbol  ???

Jo també m'adono més del mateix: el Panso no hi enten res de futbol :Paletas:

Conya apart, crec que en Ramon Moya està intentant portar un vestuari amb la disciplina adecuada i amb bon rotllo i el que farà és quedar-se amb qui ell confiï... i mentre els resultats l'avalin, no hi haurà res a dir.
VISCA CATALUNYA!!!

friend

• Visitant
« Respondre #34 el: 21 de Desembre de 2006, 19:25:33 pm »
si pero si fracasa al final ramon moya, tota la responsabilitat es seva, esta portant tots els jugadors q ell vol, si fracasa.... :-X

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #35 el: 21 de Desembre de 2006, 19:34:02 pm »
si pero si fracasa al final ramon moya, tota la responsabilitat es seva, esta portant tots els jugadors q ell vol, si fracasa.... :-X

Almenys per mi, parlar de fracàs, només seria aplicable a no entrar entre els 4 primers a final de lliga.
Després, la veritat, és que la sort influeix MOLT en els equips que toquin a play -off.
Això si, no jugar play-off, seria un FRACAS majúscul.

Donguem confiança, perque de moment, crec, no ens podem queixar.
Per mi, aquesta segona volta, ja podem perdre contra tots els de dalt i guanyar la resta. Entrariem així a play-off, i després ja vindria l'autèntica lliga.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #36 el: 22 de Desembre de 2006, 07:59:11 am »

On juga Miguelito l´ex-Figueres? Podria ésser una altra opció interessant.... De fet ja va estar en agenda a la pre-temporada....

Segueix al Figueres, l'unic que ara es fa dir 'Mito'
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #37 el: 22 de Desembre de 2006, 08:44:43 am »

On juga Miguelito l´ex-Figueres? Podria ésser una altra opció interessant.... De fet ja va estar en agenda a la pre-temporada....

Segueix al Figueres, l'unic que ara es fa dir 'Mito'

Nada. Este fue "flor de un dia". Hubo unos partidos en que le salida todo, el de la NCA incluido, pero el resto del año na de na. Es muchiiisimo mejor Montero   ;)

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #38 el: 22 de Desembre de 2006, 09:53:00 am »

I si no li porten els jugadors que ell vol la responsabilitat continuarà sent seva, o és que això de no tenir als 'seus' jugadors ha salvat alguna vegada a un entrenador si la piloteta :bola no entra :icon_question:
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat nito

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 20
Nous fitxatges
« Respondre #39 el: 22 de Desembre de 2006, 11:00:16 am »
¿que sabeu del nous fitxatges que es faran durant el mercat d' hivern? ¿que en penseu?