jo estic començant a perdre ilusio,penso que al mercat d'hivern en lloc de reforçar l'equip el que fem es debilitarlo,"marxen" sergio iglesias-miki-criado-manel....i de reforços porten un tal paco valera-jodar(un jugador del linares juvenil)de navas(un porter cantautor)per aixo el va fotre fora el benidorm i ara el melilla i diuen que falta un mitg centre...........si ncerament penso que aquests moviments son portar jugadors d'un nivell clarament inferior als que van "marxar"
Bé, doncs no estic gens d'acord.
Han marxat, com bé diu el company dagar:
-Manel --> suplent
-Miki -----> Molt suplent
-Criado --> Molt suplent i SEMPRE que ha jugat en Copa Federació, MAI ha demsotrat res
-Iglesias --> Titular --> se li té que buscar un substitut.
Si ahir haguéssim guanyat a Mataró, seriem líders solitaris i ningú podria dir res.
Els fitxatges d'hivern, els hem de valorar passat un temps, 1 mes per exemple. Es INJUSTISSIM valorar Paco Valera per 40 minuts que ha jugat en dos partits; valorar a De Navas sense ni haber jugat; valorar a Jodar sense ni saber quina cara té.
Per favor.... siguem justos. Han marxat o fet fora, a 3 jugadors no titulars i 1 que jugaba d'inici, pels motius que siguin, ha decidit marxar.
Siguem més pacients i més justos amb tothom.
El que s'ha de fer és animar i pensar que si arribem a play-off, es trenca amb tot l'anterior, que no serveix per res, i l'ambient i els jugadors es creixen. Quants no haguéssiu signat 40 punts a la jornada 20