Autor Tema: Som una afició criticona per vici o per ambició??  (Llegit 1014 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Gènere: Masculí
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
Som una afició criticona per vici o per ambició??
« el: 20 de Juliol de 2007, 12:10:30 pm »
Doncs res, després de sentir totes les critiques que es verteixen voldria que digueu cada un si ho fa per vici, impaciència o el que sigui.
Jo veig moltes contradiccions.

Per exemple:
1. Alguns critiquen falta de fitxatges de garanties però a la vegada pensen que l'objectiu ha de ser la permanencia per la raó de que acabem de pujar. Llavors per què exigeixen fitxatges bons?

2. Es critica al president pel tema fitxatge estelar, però resulta que encara no ha acabat el temps de contractacions. Si al final arriba un gran fitxatge alguns hauran de callar la boca bastant de temps.

No sé, estic molt cremat perquè jo com d'altres no m'he perdut gairebé cap partit a 3a (39 de 42) i he vist un grup guanyador (jugadors, entrenador, equip tècnic, directiva). Ara que es conserva aquest grup guanyador (no com l'anterior que va pujar a 2b) és quan hem de confiar i deixar temps i ser cautes abans de despotricar.

Demano tranquilitat (i us ho diu un hool  :laugh: )
Honor al Sabadell

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: Som una afició criticona per vici o per ambició??
« Respondre #1 el: 20 de Juliol de 2007, 12:21:03 pm »
Jo sempre ho diré, el millor fitxatge aquest any ha sigut el bloc de l'any passat... No hem caigut en l'error de que cada any, 15 tius nous... En aquest sentit estic tranquil.

Respecte al títol del post, jo crec que per vici  :laugh: portem massa anys patint coses extranyes i ja tenim la inèrcia... jajjaajja
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat lacachimba

• Aleví
  • Missatges: 56
« Respondre #2 el: 20 de Juliol de 2007, 12:37:55 pm »
a vegades alguns an criticar per criticar i també insultar gratuitament aixó es caure baix
sabadellense hasta la muerte

Ferni

• Visitant
« Respondre #3 el: 20 de Juliol de 2007, 14:58:11 pm »
no creo q seamos una afición criticona ni mucho menos la verdad, siempre q se critica es por un motivo de peso.....

... por cierto a quién se le ocurre poner las redes de color verde en la NCA, yo creo q tendrian q ser d otros colores como por ejemplo lila, fucsia o azul celeste, pienso q es un error muy grave de la directiva. También me parece increible q no vendan las botellas de agua con el tapón, yo hago colección de tapones y q pasa? q cuando voy a la NCA me quedo sin el tapón es una auténtica vergüenza para el mundo del coleccionismo y para terminar criticar un tema muy muy grave q veo en la NCA cada temporada y nunca se ha hecho nada, es el tema de los gatos q viven toda la semana en el lateral de la NCA, pienso q es una vergüenza q no se les de comida y no se les haga un abono especial para gatos ya q llevan muchas temporadas siguiendo al equipo cada semana en los entrenos y partidos y nunca se les a tenido en cuenta..... no es por criticar eh.. solo q se tomen medidas en estos 3 casos  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #4 el: 20 de Juliol de 2007, 16:15:26 pm »
a vegades alguns an criticar per criticar i també insultar gratuitament aixó es caure baix

Correcte, això no està bé, i és una falta de respecte. Aquesta crítica que comenta el company lacachimba, és la que no s'hauria de donar, i menys amagat darrera d'un nick.

Jo em considero MOLT crític amb moltes coses, però quan m'equivoco, intento rectificar i aplaudir.
També crec que les meves crítiques son respectuoses i sempre intentant aportar algunes solucions....

Criticar per criticar no és la manera.... i menys posar-se amb la persona....
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #5 el: 20 de Juliol de 2007, 17:38:53 pm »
Jo sempre ho diré, el millor fitxatge aquest any ha sigut el bloc de l'any passat... No hem caigut en l'error de que cada any, 15 tius nous... En aquest sentit estic tranquil.

Respecte al títol del post, jo crec que per vici :laugh: portem massa anys patint coses extranyes i ja tenim la inèrcia... jajjaajja

Totalment d´acord....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #6 el: 20 de Juliol de 2007, 18:32:49 pm »
que bueno ferni!! :oooooo:

tienes unas cosas!!jajaja.

la meva petita critica,y fa dies que ho dic,esque podrien intentar de netejar las butaques de general,que estan fetes una m****!!
no crec que costi gaire!!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #7 el: 21 de Juliol de 2007, 19:30:30 pm »
Doncs jo critico el fet de que no posin més caliptos al costat dels que hi han l'entrada, son arbres molt alts, preciosos i les fulles fan una olor molt bona.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 22 de Juliol de 2007, 12:05:09 pm »
Doncs jo critico que no possin preus més econòmics per a les fèmines!

Assistirien més xàies al camp i tots els mascles arlekinats animariem amb més alegria.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...