Autor Tema: FA Cup  (Llegit 2891 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
CARLING CUP
« Respondre #20 el: 11 de Gener de 2007, 11:58:44 am »
ahir es va jugar la primera semifinal de la Carling Cup entre el Wycombe de la 4ª divisió anglesa ( equivalent suposo a la Tercera d'aquí) contra el Chelsea anglès i la veritat, vaig veure la segona part i gran partit per part dels locals eh!!! em va sembla increible q pugués fer el futbol q feia un equip d 4ª divisió anglesa mare meva, ah, tmb em va soptar veure com era el camp, no se si tots els camps d'anglaterra d 4ª divisió són així pero q si tots són així a molts equips d Segona B inclús Segona A ja els agradaria tenir- lo ja!  tmb sta clar q el futbol a Anglaterra es viu d'una altre manera q no pas aquí.
Weno el resultat final va ser d'1-1, caldrà esperar 15 dies per veure si el Wycombe és capaç d deixar sense Carling Cup al Chelsea a Stamford Bridge.
Per cert l'altre semifinal la jugaran l'Arsenal i el Tottenham Hotspurs, podria produir-se una final entre els dos grans d Londres, MARE MEVA!!! això si q no m'ho perdria!

Desconnectat Pygmalion

• Infantil
  • Missatges: 215
  • Gènere: Masculí
Re: CARLING CUP
« Respondre #21 el: 11 de Gener de 2007, 20:36:30 pm »
ahir es va jugar la primera semifinal de la Carling Cup entre el Wycombe de la 4ª divisió anglesa ( equivalent suposo a la Tercera d'aquí) contra el Chelsea anglès i la veritat, vaig veure la segona part i gran partit per part dels locals eh!!! em va sembla increible q pugués fer el futbol q feia un equip d 4ª divisió anglesa mare meva, ah, tmb em va soptar veure com era el camp, no se si tots els camps d'anglaterra d 4ª divisió són així pero q si tots són així a molts equips d Segona B inclús Segona A ja els agradaria tenir- lo ja!  tmb sta clar q el futbol a Anglaterra es viu d'una altre manera q no pas aquí.
Weno el resultat final va ser d'1-1, caldrà esperar 15 dies per veure si el Wycombe és capaç d deixar sense Carling Cup al Chelsea a Stamford Bridge.
Per cert l'altre semifinal la jugaran l'Arsenal i el Tottenham Hotspurs, podria produir-se una final entre els dos grans d Londres, MARE MEVA!!! això si q no m'ho perdria!
Al comparar categorías entre Inglaterra y España siempre caemos en el mismo error, porque hay que tener en cuenta que por ejemplo en el caso del Wycombe, está en la League Two, con 23 equipos más, es decir, por encima tiene la League One de solo 24 equipos, The Championship con otros 24 y después ya la Premier con 20.

El equivalente de la League Two en España sería a priori la Tercera, pero es que aquí en lugar de haber 24 equipos hay más de 300, y en Segunda B en lugar de 24, otros 80.

Haciendo una comparación un poco cutre entre dos equipos de esas categorías, el Wycombe y por ejemplo nuestro Sabadell, vemos que el equipo inglés está a 83 puestos del líder de la Premier, mientras que el Sabadell, dándole el puesto 22 por ser el 22º equipo con más puntos de Tercera, tiene 143 equipos por encima de él.

Fum, fum, fum

• Visitant
Re: CARLING CUP
« Respondre #22 el: 11 de Gener de 2007, 20:43:03 pm »
Al comparar categorías entre Inglaterra y España siempre caemos en el mismo error, porque hay que tener en cuenta que por ejemplo en el caso del Wycombe, está en la League Two, con 23 equipos más, es decir, por encima tiene la League One de solo 24 equipos, The Championship con otros 24 y después ya la Premier con 20.

El equivalente de la League Two en España sería a priori la Tercera, pero es que aquí en lugar de haber 24 equipos hay más de 300, y en Segunda B en lugar de 24, otros 80.

Haciendo una comparación un poco cutre entre dos equipos de esas categorías, el Wycombe y por ejemplo nuestro Sabadell, vemos que el equipo inglés está a 83 puestos del líder de la Premier, mientras que el Sabadell, dándole el puesto 22 por ser el 22º equipo con más puntos de Tercera, tiene 143 equipos por encima de él.

Y que viva el futbol español!!! La LIGA DE LAS ESTRELLAS!!! El señor Villar!!! Y su p... madre!!! Eso es estar en la élite europea!!! Unas categorias bien estructuradas, donde se busca la mejor competitividad y el maximo nivel y no el tener contento a todos. Que gran federacion que tenemos!!!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: FA Cup
« Respondre #23 el: 11 de Gener de 2007, 20:46:02 pm »
4 gols de Baptista, mare meva jajajajajaj
I el chaval que no feia res al madrid  :laugh:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

ferni20

• Visitant
« Respondre #24 el: 11 de Gener de 2007, 21:05:14 pm »
pygmalion, haber, no estoy comparando el juego del Sabadell con el del Wycome.
Está claro q no se puede comparar una cosa con la otra, simplemente me sorprende el hecho d q un equipo d cuarta división pueda tratar d tu a tu d esta manera al Chelsea inglés y la verdad el fútbol d este equipo me gustó mucho, si ya no es por compararlo con los equipos d Tercera, es q este equipo tiene juego d Segunda División A d la liga española, sin embargo tengo q reconocer q un equipo d la zona media inglesa vendria a ser un equipo d la parte baja d primera división española, pues considero mucho mejor la liga española q la inglesa, solo q me sorprende q las categorias inferiores tengan este tipo d juego, quizas es q hay muy poca diferencia d nivel entre categorias en Inglaterra.
Aparte d esto tmb me sorprende el campo q tienen, es un campo envidiable sta por un equipo d Segunda A la verdad. Solo eso, no voy a criticar como juegan los Terceras d aquí ni nada, simplemente hay q reconocer q aquí hay mucha diferencia d juego en cuanto juega un equipo d Segunda B por ejemplo contra uno d Primera y allí pues no hay tantas diferencias, quizas por eso llegan mas lejos los equipos d categorias inferiores en las Carling Cup o en la FA Cup.

Dicho d otra forma q así como un Manchester City ( equipo d media tabla d inglaterra) seria similar a un Mallorca o un Racing ( d la tabla baja española) pues tengo q reconocer q el juego y la tecnica d un Wycombe seria equivalente a Las Palmas o Alavés actual. Tonces por esa regla d tres me pasa por la cabeza q un Segunda o Tercera División inglesa seria equivalente a equipos d tabla media alta d Segunda División española.
« Darrera modificació: 11 de Gener de 2007, 21:11:18 pm per ferni20 »

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #25 el: 13 de Gener de 2007, 19:21:35 pm »
Por cierto, no se si se ha dicho, pero en el futbol-int he visto que el equipo éste que emapató con el Chelsea.... iba de ARLEQUINADO!!!    :bandera
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #26 el: 13 de Gener de 2007, 19:23:33 pm »
Si, yo tambien lo ví, pero era NEGRO-AZUL creo...  ;) :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #27 el: 17 de Gener de 2007, 13:59:01 pm »
Doncs sí, el Wycombe Wanderers, al igual que els nostres 'germans' Bristol Rovers, juguen a la 'League Two', la que és la 4a. divisió del futbol anglès.

Actualment el Wycombe Wanderers està classificat en 6a. posició amb 46 punts, mentre que el Bristol Rovers és 7è. amb 39.

Webs de clubs arlekinats:

http://www.bristolrovers.premiumtv.co.uk/page/Home/0,,10328,00.html

http://www.wycombewanderers.premiumtv.co.uk/page/WorldKickOff?WT.mc_id=halfseason20

http://www.riminicalcio.com/
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!