Autor Tema: Enquesta de Radio Sabadell  (Llegit 932 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Enquesta de Radio Sabadell
« el: 27 de Febrer de 2007, 08:27:03 am »
  Fixeu-vos en l´enquesta de Radio Sabadell sobre preferències futbolístiques. En realitat és una suggerència meva a l´emisora.  A votar toquen....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: Enquesta de Radio Sabadell
« Respondre #1 el: 27 de Febrer de 2007, 15:36:19 pm »
CE Sabadell 64%
FC Barcelona 24%
Real Madrid 9%
RCD Espanyol 0%
Altres 3%

trobo trist que nomes tinguem un 64 %, tindria que ser com a minim 80
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #2 el: 27 de Febrer de 2007, 22:22:01 pm »
CE Sabadell 64%
FC Barcelona 24%
Real Madrid 9%
RCD Espanyol 0%
Altres 3%

trobo trist que nomes tinguem un 64 %, tindria que ser com a minim 80

Jo el trobo molt bé, tant de bo fos veritat!!!!!! Això només és un 0.1% que s'ha ficat a la web i ha votat  l'enquesta. A la pràctica som un 5% com a molt...

Sino perquè anem al camp 2000 en una ciutat de 200.000???

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #3 el: 27 de Febrer de 2007, 22:41:53 pm »
67 vots:

CE Sabadell -73% 

FC Barcelona -18% 

Real Madrid -6% 

RCD Espanyol -0% 

Altres  -3%
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #4 el: 28 de Febrer de 2007, 00:58:21 am »
aixi ja esta millor  :visca
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • un camp de primera
CONCLUSIONS POSTELECTORALS
« Respondre #5 el: 01 de de 2007, 21:42:07 pm »
  Sabadell     69%
  Barcelona   19%
  Real Madrid   6%
  Espanyol       3%
  Altres            3%
  VOTS ESCRUTATS:  109

1) Es evident que l´audiència de Radio Sabadell a la que consideren l´"emisora local" i que dóna bàsicament informació de l´equip local, és arlequinada en unes proporcions abrumadores.

2) El típic usuari que pot navegar per aquesta pàgina correspon a un perfil tirant a jove, afeccionat a les noves tecnologies i amb un cert nivell cultural. La realitat global de la ciutat no és aquesta (la mostra més exacta potser vindria donada per col.locar urnes a El Corte Inglés o al Alcampo), doncs es caracteritza per la trista polarització entre Barça i Real Madrid, però si que pot marcar unes tendències de fons, que en una mostra més gran, podrien ésser dignes d´estudi.

3) S´evidencia que hi ha un sector jove a la ciutat que té una predilecció pel Sabadell. Aquesta tendència ha anat en augment durant les últimes temporades i podriem dir que generacionalment correspon als fills dels que van viure les èpoques més daurades de Primera Divisió i que han transmès certes sensacions i experiències.

4) La relació entre Barça i Espanyol segueix la proporció existent en el conjunt de Catalunya (6/7 a 1).

5) El recolzament al Real Madrid està infravalorat en relació al seguiment que té en el conjunt de la ciutat, que és bastant més extens.

6) 76 vots de 109 en 2/3 dies de votació, demostra la implicació que té l´afecció arlequinada amb el seu equip, fins al mínim detall.

« Darrera modificació: 01 de de 2007, 23:39:50 pm per BLANC-I-BLAU »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #6 el: 01 de de 2007, 22:45:12 pm »
Me gusta estos resultados y que el 64%, 69% o el 73% vaya en aumento, eso es tener futuro y si se sube a una categoría acorde con el historial, el CES no estará solo, siempre tendrá quien le anime y le apoye.

VISCA CE SABADELL FC.   :ok   :clap     :oooooo:    :scut     :reverencia2 :bandera
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #7 el: 01 de de 2007, 23:53:07 pm »
Aquests resultats són collonuts!!!!! El Sabadell d´ara té futur. Sembla que es vagi consolidant una massa social important que recolza el nostre club. Endavant i cap a 2ª A. :hurra :hurra :hurra :scut :bandera
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #8 el: 02 de de 2007, 12:23:59 pm »
Todavía recuerdo el lunes siguiente a la marcha arlekinada, en el programa de las 4 de la tarde de RS salieron a la calle a preguntar a la gente sobre la eliminatoria del barça en champions y se olvidaron del tema de la marcha. Con los resultados de esta encuesta creo que se tendrían que plantear algunas cosas respecto al tipo de "audiencia deportiva" que tiene RS.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #9 el: 02 de de 2007, 12:36:58 pm »
Si liraju. Al dia seguent de la marxa arlekinada, del derby.
Vaig escoltar que anunciaven que parlarien de futbol i que havien tret una unitat mobil al carrer per preguntar a la gent. Vaig pensar al fi parlan del sabadell al carrer però no preguntaven sobre que opinaven sobre el barça-chelsea.
Vaig escriure un e-mail al programa i va contestar el director del programa en antena dien que que m´havia pensat i si jo tenia que dir de que havien de parlar , si censurava o què i que del sabadell ja parlaven i feien les retransmisions
No van entendre res pq jo només vaig dir que sobre el barça- chelsea ja és parlava prou en tots els mitjans de comunicació i que en el d´aqui es podria desmarcar i sortir al carrer a parlar del que havia pasat el dia anterior amb el derby històric i no sobre el barça-chelsea que per això estem a sabadell i l´emisora és d´aqui i si fa el que fan a tot arreu no aporta res diferent i que per seguir al barça tenim TV3, sport, m.d, periodico, vanguardia,totes les radios..... i per parlar del sabadell només RADIO SABADELL i el diari que almenys només parla del sabadell (encara que sigui un patufet)que si també parlan del barça ja em diras tu a on parlaran de nosaltres
« Darrera modificació: 02 de de 2007, 12:45:22 pm per hicks »

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
« Respondre #10 el: 02 de de 2007, 12:47:25 pm »
Bueno hicks, pues ahí tiene el director los datos de la encuesta. Yo estoy agradecido porque podemos seguir la actualidad a través de RS, cosa que hace años no pasaba, pero lo k hicieron ese día es intolerable. Haber si cambian de opinion con estos datos tan claros.   :xin-xin

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #11 el: 04 de de 2007, 13:27:57 pm »
saludos juanma espero que estes bien por alli andalucia un abrazo  :beer2 :beer2
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
« Respondre #12 el: 04 de de 2007, 14:49:56 pm »
Gracias Mark, no seas tan culé que es malo para la salud. Un abrazo   :laugh:  :laugh: