Si us haig de dir la veritat, no tinc ni idea de qui és aquest jugador. Ara bé, considero que el fet de que fagi temps que no juga, o que estigui sense fitxa com diu el Diari de Sabadell, no representa, almenys per mi, cap problema.
Avui, tot recordant la plantilla que va fer el play-off a Segona A, veus com curiosament aquest era "l'estat" en que van arribar alguns del seus principals jugadors:
Almunia, si mal no recordo venia de ser suplent al Cartagena on gairbé no va jugar cap partit; Juan Carlos, no tenia equip; Diego Torres, venia de baixar a tercera divisió amb l'Ontinyent; Emiliano, tampoc tenia equip, doncs em sembla que en aquell mateix estiu, el C.P.Mérida havia desaparegut; i Molist?? Doncs venia de veure els partits del Barça B des de la grada...
Així doncs, crec que aquest és un clar exemple, de que el nom no ho és tot, i que aquest nou jugador del Sabadell, amb temps, paciència i el recolzament de tots, pot ser el cervell del mig del camp que estàvem buscant.
De totes maneres, jo no se quina és la vostra opinió, però crec que algún reforç més pel mig del camp, no aniria gens malament. D'aquesta demarcació han marxat tres jugadors, i n'hem incorporat dos. Però, en fi, suposo que la butxaca ja no dóna per més.
VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIÓ!!!!