Ja hi tornem a ser!!! Realment lo nostre no té nom! Un altre Nadal amb notícies extra-esportives, que només fan mal al club i més en moment tant important on el 100% de les nostres forces haurien d'estar concentrades en un sol objectiu: pujar a Segona B un altre cop.
Algú d'un vegada pensarà en el Centre d'Esports Sabadell FC, i no en ell mateix??? Manel, un jugador al que jo aprecio, que he defensat sempre i que inclús vaig ser dels pocs que va proposar per sobre de Xavi Roca, com a capità de l'equip. És el nostre jugador franquícia, un emblema, però quan precisament és ell qui més exemple hauria de donar, trenca la disciplina del club, amb un egoïsme intolerable, posant-se ell per sobre del col.lectiu i en aquest sentit, el meu recolzament envers Ramon Moya és total i absolut.
Cadascú estar clar que tindrà les seves preferències, però crec que en aquest moment recolzar Moya és estar al costat del club, del col.lectiu per sobre dels personalismes. El nostre míster ha de mirar per aquest vestidor, pel col.lectiu, i no estar parant-se a fer distincions amb uns o altres. Manel això no ho ha entès,i la veritat és que sembla mentida. Ell més que ningú sap del moment pel que està passant el nostre club. No podem perdre un sol segon més amb personalismes i collonades vàries. Aquí hi ha una disciplina, un projecte seriós a llarg termini, amb gent seriosa que sap del que parla i el que toca, i repeteixo, no ens podem permetre el luxe ni un sol segon més en aturar-nos en minúcies que ens distreuen del que és el nostre autèntic objectiu. Un passat arlequinat exitós, i l'estima de l'afició, no poden donar a Manel llicència per saltar-se una disciplina interna, per poc que li agradi.
Jo sóc el primer en discrepar en ocasions amb els plantejaments del nostre míster, però considero que gràcies també a ell, el Sabadell pot disfrutar de jugadors que van inclús estar disposats a baixar de categoria: Xavi Roca, Oscar Sierra, Oscar Ollès o Toni Mora. En un temps rècord el club va montar una plantilla en un 99% nova, i Moya hi ha tingut molt a veure. Per mi, estar al seu costat en aquests moments és estar al costat del club, d'un projecte ambiciós, de futur pel Sabadell, que vol treure al tercer club de futbol de Catalunya del pou on es troba.
Manel, has estat, ets i seràs història viva del Sabadell. Des d'ara i per sempre declaro les meves més grans simpaties i estima per la teva persona. T'agraeixo tot el que has fet pel club. Ara bé, per si no ho sabies, aquest club, el teu, està en un moment molt trascedent de la seva història. Estem passant per la vergonya d'estar a tercera, i això no ens ho podem permetre un dia més. El 100% de les nostres forces han d'estar posades en pujar de categoria, i no en estar pendents de les sensacions o sentiments d'una sola persona en un moment determinat, per molt important que pugui ser aquesta persona. Com diu aquella famosa frase: les persones passen, el club queda. Si acabes marxant, cosa que en sap molt de greu, per molt, et desitjo molta sort, moltíssima, i espero que algún dia puguis tornar al Sabadell, que ha estat, és i serà per sempre casa teva.
VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!