Autor Tema: Tema MANEL  (Llegit 14177 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
  • Gènere: Masculí
    • Pàgina web personal
Re: MANEL JA NO ES ARLEQUINAT
« Respondre #40 el: 04 de Desembre de 2006, 23:10:01 pm »
El Manel no pot marxar!!!!!!!!!!!

Serà un gran error si el fan marxar....  per experiència, gols, qualitat.. el necessitem!!

MANEL QUEDA'T!!!

Merddaa........ mai pot haver-hi una temporada en què tot vagi bé  :bigcry:
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
Re: QUEDADA CONTRA LA MARXA D MANEL?
« Respondre #41 el: 04 de Desembre de 2006, 23:11:57 pm »
No tenim ni la mes remota idea del que ha passat.... i ja estem defensant i atacant...

Seria del genero MOLT ***** ke un entrenador "apartes del equip" a un jugador d'una plantilla que es una pinya i que de moment esta responent a les espectatives...

Si s'ha arribat a aquest extrem, es que algo MOLT GROS ha hagut de passar.

I seré el primer en defensar a la directiva i entrenador si em demostren que tenen la raó.

D'igual manera defensare al jugador si aquest demostra que ell te raó.

Senyors, de "VAQUES SAGRADES" només hi han a la india...

ferni20

• Visitant
« Respondre #42 el: 04 de Desembre de 2006, 23:13:05 pm »
si potser tens raó........ joer em sap molt greu aquesta situació, ara q el CE Sabadell i la seva afició eren una pinya, dimecres ja començarem a sentir els primers MOYA VETE YA!! hi tal com dius a la mínima tots trobarem a faltar al Manel... no m'agraden aquestes coses en el moment q estem, no estem per fets inesperats d'aquests ni mals rollos.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #43 el: 04 de Desembre de 2006, 23:15:06 pm »
Pensa que el Moya NO es *****. Sap que si fa fora al Manel se li tirarà bona part de l'afició a sobre

I això no és suficient per solucionar lo que hagi passat?... siqui el que sigui.. crear ara aquest mal ambient no ens beneficiarà per res...

Si marxa el Manel, l'afició estarà en contra del Moya des del primer minut en que no hi sigui... no ho dic per tirar llenya al foc, pero sabem que serà aixi... el manel és MOLT estimat, i els hi seria molt dificil donar una explicació que fes que la gent no estigués al costat del Manel....

Aixo arriba en un mal moment... i aixo només pot fer mal al equip.. perqueeeeeeee?!!! :bigcry:

Ojala ho puguin solucionar pq sino......

(Jo personalment no soc de criticar, i menys al nostre entrenador.. i no ho faria durant el partit, ja que el que faig al camp SEMPRE és animar, i no Criticar... pero si el Manel marxa per "culpa" del Moya.. aquest entrenador haurà perdut tot el crèdit per mi)

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #44 el: 04 de Desembre de 2006, 23:16:05 pm »
Jo no ho entenc, no m'entra al cap, espero que el Moya em digui una raó considerable...espe ro :ejem
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #45 el: 04 de Desembre de 2006, 23:18:10 pm »
si potser tens raó........ joer em sap molt greu aquesta situació, ara q el CE Sabadell i la seva afició eren una pinya, dimecres ja començarem a sentir els primers MOYA VETE YA!! hi tal com dius a la mínima tots trobarem a faltar al Manel... no m'agraden aquestes coses en el moment q estem, no estem per fets inesperats d'aquests ni mals rollos.

Pero eske hi ha una cosa ke no m'entra al cap....

posemnos en el cas que el manel agues comes un acte d'indisciplina... i ke akest fos pasat per alt per l'entrenador o per la directiva per ser "el manel". Que pensarien els altres membres de la plantilla? ke hihan uns de 1ª i uns de 2ª?

Em de cridar moya vete ya pq a aplicat el regim intern del club? per aplicar la llei contra un que a comes una infracció¿

si en comptes de manel, el apartat del equip hages estat "Suarez", estariem dient tot el que estem dient?

Entenc que si el jugador no ha fet res sancionable, la directiva que tant ha apostat per ell li faria un toke al entrenador, i no es posaria de part d'ell.....

ferni20

• Visitant
« Respondre #46 el: 04 de Desembre de 2006, 23:19:04 pm »
d vaques sagrades no n'hi han pero els q sortirem perdent amb aquesta decisió serem nosaltres, sigui la culpa del jugador o sigui de l'entrenador o la directiva.
Ja se q Manel no és cap Etoo ni cap Ronaldinho i q tmp és el millor jugador q tenim però és un home q ens hagues solucionat molts d partits d cara a les jornades decisives, vulguis o no un home així en atac impossa molt i és un rematador excel·lent ( ojalà l'haguèssim tingut dissabte amb els 13 corners q vam sacar!!), tmb és veritat q a vegades és una mica "vaguete" i li costa còrrer però mira el Ronaldo... li diuen gordo i li diuen vago però el senyor segueix marcant golets i donant punts al Madrid com ahir..... i mira per molt vago q sigui a vere si mr Gallo o Mr Orife marcarien els gols q marca Manel en una temporada... i tal com a dit abans el company erik parlant amb mi.. Manel ens va retornar a Segona B fa uns anys...........

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #47 el: 04 de Desembre de 2006, 23:25:02 pm »

si en comptes de manel, el apartat del equip hages estat "Suarez", estariem dient tot el que estem dient?
No ho estariem dient per una sencilla raó. No crec que ningú estigui dient que no vol que marxi Manel pel mutiu que sigui. La gent no vol que marxi Manel pel que significa aquest jugador per a l'afició. Cap altre jugador de la plantilla significa per l'afició el que significa Manel.
« Darrera modificació: 04 de Desembre de 2006, 23:30:26 pm per BERMOS_SBD »
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #48 el: 04 de Desembre de 2006, 23:27:25 pm »
Pensa que el Moya NO es *****. Sap que si fa fora al Manel se li tirarà bona part de l'afició a sobre

I això no és suficient per solucionar lo que hagi passat?... siqui el que sigui.. crear ara aquest mal ambient no ens beneficiarà per res...

Si marxa el Manel, l'afició estarà en contra del Moya des del primer minut en que no hi sigui... no ho dic per tirar llenya al foc, pero sabem que serà aixi... el manel és MOLT estimat, i els hi seria molt dificil donar una explicació que fes que la gent no estigués al costat del Manel....

Aixo arriba en un mal moment... i aixo només pot fer mal al equip.. perqueeeeeeee?!!! :bigcry:

(Jo personalment no soc de criticar, i menys al nostre entrenador.. i no ho faria durant el partit, ja que el que faig al camp SEMPRE és animar, i no Criticar... pero si el Manel marxa per "culpa" del Moya.. aquest entrenador haurà perdut tot el crèdit per mi)

Sense saber que ha passat no podem posar-nos al costat de ningú.

Però si Manel hagués comès un acte d'indisciplina.... i se li passés per alt, seria just  :icon_question: No.
Si fos un altre jugador no hi hauria aquest rebombori. En aquesta vida s'ha de ser just amb tothom.

I torno a dir. Moya SAP PERFECTAMENT que fer fora el jugador més estimat de plantilla pot tenir les seves conseqüències. I si ho fa per algo és.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Tema MANEL
« Respondre #49 el: 04 de Desembre de 2006, 23:31:42 pm »
I us diré una altra cosa. Acabi com acabi el tema, us dic que començar a xiular al míster i cridar en contra seva SERIA de TONTOS. De fet seria tirar-nos pedres a la nostra teulada. I ja n'estem tips alguns, que sectors de l'afició es queixin per TOT.

Tingui o no tingui raó, Moya continuarà, per tan seguirà sent l'entrenador del Sabadell..... només dic això.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #50 el: 04 de Desembre de 2006, 23:32:56 pm »
tens tota la rao del mon mutio  :clap :clap
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2496
« Respondre #51 el: 04 de Desembre de 2006, 23:40:03 pm »
Creo que antes de tomar una postura en favor de uno u otro , habria que saber la verdad de lo sucedido. pues hasta el momento no se sabe

Por el bien del equipo espero que todo se solucione lo mejor posible, y que esto no cree mal ambiente en la plantilla ni entre tecnico y aficonados , pues debemos tener claro que el objetivo de todos, y digo todos ,jugadores tecnicos directivos socios y aficionads debe ser conseguir el ascenso

Visca el Sabadell
la meva sang és arlequinada

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #52 el: 04 de Desembre de 2006, 23:40:58 pm »

Sense saber que ha passat no podem posar-nos al costat de ningú.

Però si Manel hagués comès un acte d'indisciplina.... i se li passés per alt, seria just  :icon_question: No.
Si fos un altre jugador no hi hauria aquest rebombori. En aquesta vida s'ha de ser just amb tothom.

I torno a dir. Moya SAP PERFECTAMENT que fer fora el jugador més estimat de plantilla pot tenir les seves conseqüències. I si ho fa per algo és.

És evident que ens falta informació, i espero que la poguem tenir aviat..

Pero jo només dic que m'estranyaria que el Manel hagués fet algo que no es pogues solucionar amb paraules, de vestuari cap endins. No se li ha de passar res per alt, simplement arreglant-ho d'una manera més "suau" que no sigui fer-lo marxar....

i bé, ja sé que parlar sense tenir informació és poc adient pero... hagi passat el que hagi passat, hauria de tenir alguna solucio com persones, no creieu?

Independentment de les causes, fer marxar el Manel, si aixi passés.. seria un gran error(per mi). El Manel és el jugador més estimat de la plantilla, hem celebrat molts gols seus, un ascens amb ell, etc, etc, etc..

Salvant les distàncies... si l'Eto'o fa una indisciplina al Barça i diuen que el fan fora, com es posaria la gent?

Bé.. ja en parlarem quan tinguem més informació, de bon rollu a tots,eh ;) Jo sincerament, m'he possat molt nerviós i m'he quedat de pedra al sentir la notica..  :o :o :o :o :o

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Cas Manel solució ja!!!!
« Respondre #53 el: 04 de Desembre de 2006, 23:43:53 pm »
De moment en Moya encara no ha aportat res al Sabadell i la seva història és de quatre mesos al club.

A Manel l'avala el seu sentiment arlequinat, les moltes temporades que ha estat al Club... des de petit.

A Manel l'estimem...és un jugador carismàtic que ha volgut tornar al Club on es va donar a conèixer esportivament al final de la seva trajectòria esportiva no com altres jugadors...

Per raons que hi hagi crec que és d'inteligents que s'arribi a un acord per evitar una vegada més desastabilitzar i dividir a l'afició.

Igual que l'any passat en aquestes dates sorgeixen temes extradeportius que a la llarga es paguen, nomès cal fixar-se en  la temporada anterior. Per tant  demano seny i com a soci petit accionista exigeixo una solució immediata i que en Manel continui al nostre estimat Centre d'Esports. Si es vol tot té solució...

Moya pensa també amb el gran patrimoni que té el Club, pensa amb el sentir generalitzat de la seva afició.!!!!

ferni20

• Visitant
Re: Cas Manel solució ja!!!!
« Respondre #54 el: 04 de Desembre de 2006, 23:51:18 pm »
De moment en Moya encara no ha aportat res al Sabadell i la seva història és de quatre mesos al club.

A Manel l'avala el seu sentiment arlequinat, les moltes temporades que ha estat al Club... des de petit.

A Manel l'estimem...és un jugador carismàtic que ha volgut tornar al Club on es va donar a conèixer esportivament al final de la seva trajectòria esportiva no com altres jugadors...

Per raons que hi hagi crec que és d'inteligents que s'arribi a un acord per evitar una vegada més desastabilitzar i dividir a l'afició.

Igual que l'any passat en aquestes dates sorgeixen temes extradeportius que a la llarga es paguen, nomès cal fixar-se en  la temporada anterior. Per tant  demano seny i com a soci petit accionista exigeixo una solució immediata i que en Manel continui al nostre estimat Centre d'Esports. Si es vol tot té solució...

Moya pensa també amb el gran patrimoni que té el Club, pensa amb el sentir generalitzat de la seva afició.!!!!

:clap :clap :clap :clap totalment d'acord, aquests temes extraesportius a la llarga es paguen, apart q continuo dient el mateix sigui culpa d'un o l'altre el perjudicat és el club.

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
« Respondre #55 el: 04 de Desembre de 2006, 23:51:59 pm »
Sap greu que el Manel marxi, si al final ho fa, però ara s'ha de pensar en el Sabadell, i a dia de avui el Moya es el nostre entrenador, i per tant no s'ha de qüestionar, i menys encara quan no se sap res encara del que ha passat.
Em de fer pinya tots, que no passí com el passat... :ejem

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #56 el: 05 de Desembre de 2006, 00:00:37 am »
Aviam si ens podem enterar del cert del que esta passant... aquest club té molta vida, i ho estem demostrant ara amb la preocupació de tots pel "cas manel"... Estaria molt bé que la directiva fes un comunicat oficial explicant el què ha passat, i el perque de les decisions que es prenen (sobretot si s'arriba a fer marxar el Manel.. cosa que ara mateix jo veig com una bojeria i un gran error... )

Pero bé.. aviam si arriba informació i podem aclarir-nos una mica!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #57 el: 05 de Desembre de 2006, 00:10:24 am »
Pase lo k pase, tenga razon moya o manel, no es plan de silvar ni gritar a nadie! Tenemos en juego 3 puntos el miercoles, asi que todos ha animar al ekipo k por encima de todo esta el Sabadell, no nos tiremos piedras sobre nuestro tejado!
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #58 el: 05 de Desembre de 2006, 00:13:04 am »
No podem dir que es una bogeria fer fora al manel, si encara no sabem si n'ha fet ell cap bogeria o que ha passat  :no:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #59 el: 05 de Desembre de 2006, 00:18:20 am »
A mi personalment em preocupa més, en aquests moments la possible marxa del Manel (desitjo que imperi el seny), que la derrota d'ahir amb el Girona, ja que tot i la derrota tots estavem units i aquest fet pot crear un malestar generalitzat que per experiència sabem que en el nostre club aquests fets es paguen. No repetim errors recents com els recordats d'en Manolo Garcia, Genís Garcia....

Moya, pensa que el Sabadell no és l'Hospitalet (amb tots els respectes) i que sota el meu punt de vista en Manel hauria d'haver sigut el primer capità del planter.!!!. i si us plau deixa de banda temes personals!!!!.

Visca el Sabadell!!!!!!!!!!!!!!!!!