Pensa que el Moya NO es *****. Sap que si fa fora al Manel se li tirarà bona part de l'afició a sobre
I això no és suficient per solucionar lo que hagi passat?... siqui el que sigui.. crear ara aquest mal ambient no ens beneficiarà per res...
Si marxa el Manel, l'afició estarà en contra del Moya des del primer minut en que no hi sigui... no ho dic per tirar llenya al foc, pero sabem que serà aixi... el manel és MOLT estimat, i els hi seria molt dificil donar una explicació que fes que la gent no estigués al costat del Manel....
Aixo arriba en un mal moment... i aixo només pot fer mal al equip.. perqueeeeeeee?!!!
Ojala ho puguin solucionar pq sino......
(Jo personalment no soc de criticar, i menys al nostre entrenador.. i no ho faria durant el partit, ja que el que faig al camp SEMPRE és animar, i no Criticar... pero si el Manel marxa per "culpa" del Moya.. aquest entrenador haurà perdut tot el crèdit per mi)
Sense saber que ha passat no podem posar-nos al costat de ningú.
Però si Manel hagués comès un acte d'indisciplina.... i se li passés per alt, seria just No.
Si fos un altre jugador no hi hauria aquest rebombori. En aquesta vida s'ha de ser just amb tothom.
I torno a dir. Moya SAP PERFECTAMENT que fer fora el jugador més estimat de plantilla pot tenir les seves conseqüències. I si ho fa per algo és.
És evident que ens falta informació, i espero que la poguem tenir aviat..
Pero jo només dic que m'estranyaria que el Manel hagués fet algo que no es pogues solucionar amb paraules, de vestuari cap endins. No se li ha de passar res per alt, simplement arreglant-ho d'una manera més "suau" que no sigui fer-lo marxar....
i bé, ja sé que parlar sense tenir informació és poc adient pero... hagi passat el que hagi passat, hauria de tenir alguna solucio com persones, no creieu?
Independentment de les causes, fer marxar el Manel, si aixi passés.. seria un gran error(per mi). El Manel és el jugador més estimat de la plantilla, hem celebrat molts gols seus, un ascens amb ell, etc, etc, etc..
Salvant les distàncies... si l'Eto'o fa una indisciplina al Barça i diuen que el fan fora, com es posaria la gent?
Bé.. ja en parlarem quan tinguem més informació, de bon rollu a tots,eh
Jo sincerament, m'he possat molt nerviós i m'he quedat de pedra al sentir la notica..