Segons vaig poder escoltar a la roda de premsa de presentació dels carnets de mitja temporada, s'està treballant ja de cara a un hipotètic (i que ningú començi amb el discurset: "primer assegurem-nos el play-off i després parlem-ne", ja dic que parlo d'un cas hipotètic) play-off d'ascens.
Doncs bé, com a soci del Sabadell que sóc voldria fer una reflexió a mode de proposta pels encarregats del marketing del club, i també per veure que us sembla... Està clar que hi ha dues vies des del punt de vista del marketing en un possible play-off, o si més no, dos objectius: o que vingui molta gent al camp o fer diners.
I crec que hem de veure un objectiu principal, que és el de l'ascens, i el fet que vingui molta gent pot influir, i molt. I m'explico. Davant de l'ocasió de fer promoció d'ascens podrien fer-se carnets especials per l'ocasió de 20 euros o així per fer caixa... però no crec que sigui el que ara toca, ja que així potser vindrien 5 o 6.000 persones al camp..
La meva idea és: possar entrades a un o dos euros, i que els socis NO hagin de pagar, per premiar la seva constància durant l'any. D'aquesta manera, amb una bona propaganda, t'assegures gairebé un ple a la Nova Creu Alta, tot i que no t'assegures una bona caixa. Què fer per guanyar diners, llavors? Doncs buscar maneres alternatives: possant botiguetes en totes les entrades amb samarretes, bufandes, banderes...
Així aconseguiries una bona entrada, una bona caixa amb els artícles venuts i a més un "buen colorido" a les graderies. Ja dic, és una humil idea que llenço com a soci, i ho faig aquí per veure quina és l'opinió de la resta de socis i aficionats.
Ja sé que és massa aviat, però... que en penseu de tot plegat, companys?