Autor Tema: PER QUE NO VA JUGAR NANDO?  (Llegit 2316 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
PER QUE NO VA JUGAR NANDO?
« el: 22 de Gener de 2007, 21:25:29 pm »
pos això, em va sorprendre molt veure q ahir no jugava Nando a la porteria algú sap el motiu? a mi Moran m'agradava com a porter i ahir em va tornar a agradar pero prefereixo q jugui Nando, s'ho mereix.
Potser no va jugar per a començar a mentalitzar-lo q De Navas t q ser el titular? o és q stava malalt o lesionat o alguna cosa?

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Re: PER QUE NO VA JUGAR NANDO?
« Respondre #1 el: 22 de Gener de 2007, 21:29:01 pm »
Doncs em va sobtar moltissim pq al mirar l'alineació a primera vista vax dir: "La de sempre". Dsprs em vax donar compte (30 segons mes tard :laugh: ) k no jugava el Nando. Em va extranyar molt i li vax comentar a algun forero k era molt extrany ja k a Mataró ens salvà unes kuantes ocasions clarisimes! :o D moment jo el dexaria d titular tot i k Moran ahir ho va fer força b! :beer2
Grada Jove - La Força Arlekinada

ferni20

• Visitant
« Respondre #2 el: 22 de Gener de 2007, 21:32:51 pm »
NANDO TITULAR!!!!!!!!!!!!!!! francament continuo dient el mateix d fa uns dies eh, veient com juga Nando i veient com continua jugant Sergio Moran ( ahir va fer bones intervencions) crec q era totalment inecessari portar un nou porter pero weno.
Crec q entre Nando i Moran ja es poden disputar d valent la porteria i stem més q cuberts en aquesta posició.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #3 el: 22 de Gener de 2007, 21:38:25 pm »
NANDO TITULAR!!!!!!!!!!!!!!! francament continuo dient el mateix d fa uns dies eh, veient com juga Nando i veient com continua jugant Sergio Moran ( ahir va fer bones intervencions) crec q era totalment inecessari portar un nou porter pero weno.
Crec q entre Nando i Moran ja es poden disputar d valent la porteria i stem més q cuberts en aquesta posició.

Jo crec k es necessari akest tercer porter k s'ha fitxat, i tenim 2 grans porters, pero si es lesiona 1 porter, a ki posem a la banketa de porter reserva?
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #4 el: 22 de Gener de 2007, 21:40:23 pm »
Jos salinasssssssssssss sssssssssss tiki takaaaaaaaaaaaa PO PO PO POM POM POM PO PO PO PO POM, q pasa neng q no me va el msn por eso no toy!!  haber lo q pienso es q para tener a un tercer portero habria q mirar algun portero mas joven o del filial no a un veterano portero como este q no viene aquí precisamente a tragar bankillo, sinó a ser titular.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #5 el: 22 de Gener de 2007, 21:43:49 pm »
Jos salinasssssssssssss sssssssssss tiki takaaaaaaaaaaaa PO PO PO POM POM POM PO PO PO PO POM, q pasa neng q no me va el msn por eso no toy!!  haber lo q pienso es q para tener a un tercer portero habria q mirar algun portero mas joven o del filial no a un veterano portero como este q no viene aquí precisamente a tragar bankillo, sinó a ser titular.

Si no exan mano del filial es pk habran motivos ferni, ya sea por el cambio k hay k es muy grande para un jugador del filial...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #6 el: 22 de Gener de 2007, 22:06:41 pm »
potser s'ha enfadat amb el moya... espero que no... NANDO TITULAR!!!!!!!!  :yes: :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • You will never walk alone
« Respondre #7 el: 22 de Gener de 2007, 22:29:55 pm »
ahir en sergio moran va fer una bona actuacio com el 1contra1 k va parar perfectament

jo no em decanto entre els dos i esperem veure a DE NAVAS avera com ho fa

:dance
Visca el Sabadell!!

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #8 el: 22 de Gener de 2007, 23:21:29 pm »
Kiza es para simplemente darle unos minutos... Xk pensar k komo ya no estamos en la copa federación... si aora encima emos fixado a de Navas... k hacemos cn Moran? lo tenemos desde noviembre asta junio sin jugar??

Yo opino k pueden combinarse partidos...  :beer2

Desconnectat nito

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 20
« Respondre #9 el: 23 de Gener de 2007, 21:09:12 pm »
Particularment, penso que hauria de jugar el porter que s' ho guanyi, i fins al moment, Nando está demostrant que es mereix jugar, així doncs no entenc aquest canvi, algú m' ho podría explicar¿? No em sembla just per a ell... a més, tot i que haig de dir que sergio ho va fer força bé aquesta setmana, no es un porter que em doni gaire confiança habitualment.
En quant a de Navas, ho tindrem que veure!

:anims SABADELL :animsSABADELL :anims

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #10 el: 23 de Gener de 2007, 21:36:54 pm »
jo crec que nando hauria de jugar pero en moya a lo millor estava provant tambe el moran que tambe te que jugar minuts i mes contra equips de aquest amb tots els respectes per els de castefa a mi m'agrada mes nando
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #11 el: 23 de Gener de 2007, 22:13:08 pm »
Si es fitxa a De Navas, és per jugar. No crec que tardi més de 2 partits en ser el porter titular.
Nando i Morán, tot i ser bons porters, no dónen la seguetat desitjada.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat nito

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 20
« Respondre #12 el: 24 de Gener de 2007, 17:57:01 pm »
crec que millor hauries de dir que no te la donen a tu la confiança desitjada!! a mi em sembla que Nando transmet molta seguretat, al menys a mí... y de moment De Navas ho haurà de demostrar!, per que encara no hem vist res!!

:visca SABADELL  :visca

Desconnectat collat

• Invitat
  • *
  • Missatges: 8
« Respondre #13 el: 24 de Gener de 2007, 18:34:24 pm »
Algú sap si Moran ha jugat cinc partits aquest any a Tercera? Tot i se rtitular diumenge passa, podria deixar l'equip amb l'arribada de De Navas?

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #14 el: 24 de Gener de 2007, 18:44:18 pm »
collat, crec que van dir que no... que volien 3 porters per asegurar si algu es lesiona... ; ) Salut!!  :dance
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #15 el: 24 de Gener de 2007, 20:26:24 pm »
una cosa está clara de navas será el porter titular en poc temps  :ejem
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

ferni20

• Visitant
« Respondre #16 el: 24 de Gener de 2007, 20:43:53 pm »
jo continuo dient q a mi ja m'agrada Nando com juga i Sergio Moran tmb és un porteràs q tan un com altre poden afrontar tranquilament el play off amb el CE Sabadell.
Gairebé tots els gols que ens han marcat em d tenir en compte q són errors defensiu greus i d marcatge ( vease gol de remat de corner del Mataró en el q el jugador remata a plaer sense ningu q el molesti, segon gol del Mataró en el qual deixem al davanter q faci 3 o 4 tocs amb la pilota davant de porteria, el gol d diumenge passat en el q es queda sol el jugador davant del porter i clarament no i pot fer res, els gols de Girona, el de Premià d corner...) nose, continuo pensant q la porteria sta més q coberta i q si em d pujar pujarem i si no em d pujar no pujarem pero q no dependrà d si juga Nando  o Moran o De Navas, weno aquest últim no le vist a jugar pero q segons diuen és un bon porter.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #17 el: 24 de Gener de 2007, 21:02:40 pm »
pos això, em va sorprendre molt veure q ahir no jugava Nando a la porteria algú sap el motiu? a mi Moran m'agradava com a porter i ahir em va tornar a agradar pero prefereixo q jugui Nando, s'ho mereix.
Potser no va jugar per a començar a mentalitzar-lo q De Navas t q ser el titular?
o és q stava malalt o lesionat o alguna cosa?

Em decanto per aquesta opció ;)

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #18 el: 25 de Gener de 2007, 00:16:30 am »
Pienso que tenemos la puerta muy bien cubierta, el fichaje de Navas está también muy bien, ya que los Nando y Ramón no se dejaran dormir y contribuye a una sana competitividad por la titularidad, también hay que pensar que en caso de lesión tenemos el puesto cubierto.  saludos
                                    :anims   :anims   :anims   :anims   :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #19 el: 25 de Gener de 2007, 07:19:03 am »
Pienso que tenemos la puerta muy bien cubierta, el fichaje de Navas está también muy bien, ya que los Nando y Ramón no se dejaran dormir y contribuye a una sana competitividad por la titularidad, también hay que pensar que en caso de lesión tenemos el puesto cubierto.  saludos
                                    :anims   :anims   :anims   :anims   :anims

Ramon? fallo de memoria  :beer2