Autor Tema: Un terrassista  (Llegit 9453 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Cyan

• Infantil
  • Missatges: 240
Re: Un terrassista
« Respondre #20 el: 08 de Febrer de 2007, 17:27:06 pm »
ome la majoria(x no dir tots) no ho fan.

no respectamos?...  :o

PD: por cierto, ¿verdad que eres el que en la porra del terrassa siempre pone que perdemos?... el tal felixuco  :icon_mrgreen:...
Egarenc de naixement, per servir-lo...

Desconnectat JosepSBD

• Juvenil
  • Missatges: 409
  • C.E.Sabadell, F.C.
« Respondre #21 el: 09 de Febrer de 2007, 23:49:37 pm »
ja estem amb la pregunta tonta del any!!!!
DONS NO!!!!! SI ETS DEL SABADELL NO POTS SER DEL TERRASSA!!!
si ets del barsa pots ser tambe del madrid?
i jo com be diu l´amic bermos no et donc la benvinguda per que els egarencs rec que sobreu al foro del sabadell, igual que els arlequinats sobren al foro del terrassa, cadascú a casa seva i deu a casa de tots  ;)

:clap2 :clap2 :clap2 :clap2

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #22 el: 10 de Febrer de 2007, 10:49:29 am »
A veure si aquest cap de setmana gunyem a casa contra l'Hospi i continuem tambe el nostre cami cap els play off

i yo me pregunto....¿per parlar del terrassa no teniu vosaltres el vostre foro?
quina p*** mania de venir aqui a parlar del m****s del terrassa, si voleu escriure aqui parleu del sabadell¿no dieu que estimeu als dos equips?  :**** :**** :**** :**** :****
« Darrera modificació: 10 de Febrer de 2007, 20:19:46 pm per X-Men Aigua »
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Cyan

• Infantil
« Respondre #23 el: 10 de Febrer de 2007, 15:17:41 pm »
y yo me pregunto... no te da verguenza ser asi?.... tio...es que no nos pasas ni una eh  :ko

por cierto, que sepas que los que estamos aqui es porque hemos "huido" de ese foro si es que se le puede llamar foro... donde mejor que aqui para entablar unas cuantas charlas entre aficiones?? si existiera un foro TERRASSA Y SABADELL EN HARMONIA.COM iria, pero como no existe, .... pq nosotros cuatro o cinco no buscamos follones.
« Darrera modificació: 10 de Febrer de 2007, 20:20:29 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat Egarenc

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 17
« Respondre #24 el: 10 de Febrer de 2007, 18:32:58 pm »

i yo me pregunto....¿per parlar del terrassa no teniu vosaltres el vostre foro?
quina p*** mania de venir aqui a parlar del merdós del terrassa, si voleu escriure aqui parleu del sabadell¿no dieu que estimeu als dos equips?  :**** :**** :**** :**** :****

Cpmpany Panso:

No etr contestare perque es lo que t'agradaria i es el que esperes que faci. En fi de maleducats ni ha a tot arreu.

Desconnectat Gaba_SBD

• Aleví
  • Missatges: 70
« Respondre #25 el: 10 de Febrer de 2007, 21:56:25 pm »
hola!
 aixo de que ets dels dos equips :mmmm :mmmm :mmmm :mmmm
no em sembla logic.
I no vinguis amb aquest formalismes de company que ets del poble del costat!
I els del poble del costat normalment no son benvinguts, ja que la temporada pasada la rebuda al vostre camp no va ser gaire amable ni formal,
M'agradaria saver de quina part de l'afició que hi havia al camp eras dels que insultaven, o dels que no insultaven pero no aimaven :****
Una ultima cosa, teniu foro els egarencs o es que us aburriu tant que us eu de ficar en els foros dels altres equips per tocar els collons
PD: si no teniu foro o entenc, dubto que fins i tot tingueu linea telefonica.
 :**** :****
I wanna get a front door to the Playboy Mansion!!!!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #26 el: 10 de Febrer de 2007, 22:19:18 pm »
hola!
 aixo de que ets dels dos equips :mmmm :mmmm :mmmm :mmmm
no em sembla logic.
I no vinguis amb aquest formalismes de company que ets del poble del costat!
I els del poble del costat normalment no son benvinguts, ja que la temporada pasada la rebuda al vostre camp no va ser gaire amable ni formal,
M'agradaria saver de quina part de l'afició que hi havia al camp eras dels que insultaven, o dels que no insultaven pero no aimaven :****
Una ultima cosa, teniu foro els egarencs o es que us aburriu tant que us eu de ficar en els foros dels altres equips per tocar els collons
PD: si no teniu foro o entenc, dubto que fins i tot tingueu linea telefonica.
 :**** :****

Bueno el partit de la Marxa Arlequinada no va ser del tot així...verdaderamen t els que es feien notar erem nosaltres.

I els terrassencs apart d'un home que va caure al intentar saltar la valla que separava el Gol del Lateral :laugh: :laugh: Ningú més va tenir collons d'obrir la boca allà, i això ho dic jo que hi vaig estar present..es molt diferent parlar i haver estat allà i saber el que va passar, que no haver estat i no saber de que parlar:xin-xin

També hi va haver algún que altre atercat a les afores del estadi pel tema portes però res més
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Gaba_SBD

• Aleví
« Respondre #27 el: 10 de Febrer de 2007, 23:09:25 pm »
Aixo que dius friend eric afirma encara més la meva teoria de pueblucho egarense :cool
PD: També un tio es va matar atropellat pel seu propi cotxe, no va posar el fre de má i li va pasar per sobre, egarense tenia que ser :consol

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #28 el: 10 de Febrer de 2007, 23:12:36 pm »
El que vui dir jo esque del que has dit de la rebuda aquesta de la que tu parles no va ser així...no es lo mateix el que digui una persona que ha anat que el que digui una que no ha anat ;)

Crec que del fòrum el únic egarense acceptable es el Cyan :laugh: :laugh:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Egarenc

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #29 el: 10 de Febrer de 2007, 23:26:36 pm »
Be, igula que he dit abans no contestare missatges que considero improcedents. En aquest foro hi ha molta gent i nomes dos o tres volen fer la guitza que per tant son una minoria. Entenc que la gent que hi ha en aquest foro es molt mes plural que aquests dos o tres que evidentment s'han equivocat amb mi.

Desconnectat Gaba_SBD

• Aleví
« Respondre #30 el: 10 de Febrer de 2007, 23:35:02 pm »
Be, igula que he dit abans no contestare missatges que considero improcedents. En aquest foro hi ha molta gent i nomes dos o tres volen fer la guitza que per tant son una minoria. Entenc que la gent que hi ha en aquest foro es molt mes plural que aquests dos o tres que evidentment s'han equivocat amb mi.
Jo no t'he fet cap pregunta, mare meva que ****** els del poble d'aqui al costat, i si en aquest foro hi ha molta gent peero nomes un que sobra TU!![/shadow][/glow][/u][/i][/b]
I el que s'ha aquivocat ets tu perque per si no t'has adonat aquest foro es del Sabadell, no del P.M Terrassa (Pueblucho de m***** Terrassa) :consol
« Darrera modificació: 11 de Febrer de 2007, 01:26:11 am per X-Men Aigua »

Desconnectat Egarenc

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #31 el: 10 de Febrer de 2007, 23:37:55 pm »
Jo no t'he fet cap pregunta, mare meva que curtets els del poble d'aqui al costat, i si en aquest foro hi ha molta gent peero nomes un que sobra TU!![/shadow][/glow][/u][/i][/b]
I el que s'ha aquivocat ets tu perque per si no t'has adonat aquest foro es del Sabadell, no del P.M Terrassa (Pueblucho de m***** Terrassa) :consol

Amb la teva resposta veig que ets una persona de molt nivell............. ............

Desconnectat Gaba_SBD

• Aleví
« Respondre #32 el: 10 de Febrer de 2007, 23:50:44 pm »
 :consol

Desconnectat Cyan

• Infantil
« Respondre #33 el: 11 de Febrer de 2007, 13:06:25 pm »
joer... suerte que al tio le cae bien al sabadell... y aun asi lo  :****

Aunque a la mayoria de vallesanos les importe la rivalidad, tener en cuenta que hay gente a la que le trae sin cuidado eso... osea que, porque no le respetais un poco como a cualquier de vilanova, san andreu, etc?? mira, a mi me da igual que me ataqueis, pero a egarenc... me jdoe, porque no ha hecho nada. Por dios, y encima era por haber dicho que le importan los dos equipos... no os entiendo. No me extrañaria que ahora le caiga mal, en vez de bien...  :ko

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12550
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #34 el: 11 de Febrer de 2007, 13:20:08 pm »
Jo soc llorençà, però visc a Castellar. Estimo al CE Sabadell, i és el meu equip, de tota la vida, i per tota la vida.

Això sí, no desitjo res dolent per al Terrassa. És més, m'encantaria que ens trobessim cada any a Segona 'A', fent derbis com el d'ahir Betis-Sevilla (això sí, guanyant nosaltres, lluitant sempre per pujar i vosaltres pen no baixar, jeje).

Visca el CE Sabadell i sort al Terrassa.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5782
  • A way of life
« Respondre #35 el: 11 de Febrer de 2007, 16:48:09 pm »
Company Gaba, no se ara a k ve la teva reaccio en contra d'un egarenc k ha vingut aki en so d pau (ara no men recordo b com es axo) i parlant dsd el respecte! :ostres A més no se com pots parlar d'uns fets on no vas seri present! :-X En ningun moment crec k hagi dit res dolent sobre el Sabadell o contra la teva persona!
Pau home! :pilotasso
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Gaba_SBD

• Aleví
« Respondre #36 el: 11 de Febrer de 2007, 17:45:20 pm »
u sento pels barbarismes pero jo soc dels del lema cada un a casa seva i en aquest cas cada un al seu foro :ok
Torno a demanar disculpes pels bararismes :disappointed:

Desconnectat Egarenc

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #37 el: 11 de Febrer de 2007, 19:38:41 pm »
Per part meva tot olvidat.

Anem a lo practic i a lo que ens interessa, victoria ajustada dels dos equips vallensans. El Sabadell es mante en posicions de playoff i el Terrassa segueix lider del seu grup, un cap de setmana rodo que sempre siguin aixi. FELICITATS A TOTS.
 Per cert he vist alguns comentaris dient que el Sabadell no habia jugat gaire be,
 em de ser practics i aquest nivell de la temporada lo que interesa son els punts.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #38 el: 11 de Febrer de 2007, 19:43:00 pm »
Per part meva tot olvidat.

Anem a lo practic i a lo que ens interessa, victoria ajustada dels dos equips vallensans.

nosaltres per desgracia no hem guanyat, empat ajustat si de cas  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Egarenc

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #39 el: 11 de Febrer de 2007, 20:09:00 pm »
Cert, hi ha hagut una errada per part meva. Pero en qualsevol cas l'equip esta ejn posicions de play off.