Autor Tema: Ramón de Pablo Marañon  (Llegit 2176 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Ramón de Pablo Marañon
« el: 23 de Gener de 2007, 00:08:11 am »
Obro aquest post per tres motius:

En primer lloc per felicitar a la Directiva per l'acte d'homenatge que se li va fer en els prolegomens del partit de diumenge, una gran iniciativa que ens va fer recordar a molts la millor època de la història del Sabadell.

En segon lloc per si algú vol parlar d'aquest jugador i d'aquella època ho pugui fer. Crec que ara que tot sembla anar pel  pel bon camí és moment de disfrutar d'èpoques passades i que a més poden tenir una certa similitut amb l'actual, ja que aquell Sabadell havia baixat a tercera divisió (no hi havia 2ªB) i aquest fet va catapultar al Centre d'Esports en dos ascensos consecutius a Primera Divisió on hi va romandre 8 temporades consecutives.

En tercer lloc per la manca d'informació d'aquest fet en el programa l'arlequinat d'avui i que ja he manifestat en aquest fórum en el apartat corresponent i que reprodueixo aquí:

[color=Blue]Sincerament he trobat a faltar en el programa d'avui algun reportatge, entrevista...de l'acte d'homenatge i sacada d'honor que va fer el mític exjugador Ramón de Pablo Marañon. Una llegenda viva d'aquell Sabadell de Primera que va jugar la copa de l'UEFA. Fins i tot s'hagués pogut fer un any i panys especial i recordar aquella època i aquella lliga en que el Sabadell va quedar quart a Primera Divisió. A més aquella temporada el Sabadell va guanyar a la Nova Creu Alta al Real Madrid per 3 a 0 i al Barça per 3 a 2, remontant un 0 a 2 advers i el "Maranya" en va ser un gran artífex d'aquelles victories....A més parlar del Marañon podia donar molt joc ja que se'l considera responsable de la prematura retirada d'en Javier Clemente per una entrada que li va fer en un Sabadell- Atlethic de Bilbao i de la que ell explica la seva versió en un gran reportatge fet pel Diari de Sabadell aquest dissabte.

En el programa només s'ha dit en el moment de la sacada d'honor que hi va haver uns actes en els prolegomens del partit... i res més.

He valorat sempre molt positivament el programa...però avui he quedat una mica decebut per aquest fet.

Endavant i gracies mer lloc [/color
]

M.Quereda

• Visitant
Re: Ramón de Pablo Marañon
« Respondre #1 el: 23 de Gener de 2007, 00:43:23 am »
Amic Jo , de veritat , no es per tant , ja et dic en el nostre forum de L'Arlequinat que varem enregistrar disabte pasat una entrevista al Marañon a la seva boitga i el diumenge varem enregistrar també els actes d´homenatge ,el nostre programa es setmanal , desgraciadament no tenim molt temps i el Marañon es mereix algo millor que editar el reportatge a corre cuita, tambe tenim d'altres encara per emetre com es un partit que va organitzar el per a mí tan mitic com es per a tú Marañon ,del nostre ex-capitá Lino i altre també d'un partit de ex-jugadors del C.E.Sabadell , pero t'aseguro que estem per sobre de les nostres posibilitats , no tenim ni mes temps ni masa infraestructura , pero aixó si , més il.lusió que ningú altre programa.
gracies

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #2 el: 23 de Gener de 2007, 01:26:42 am »
Amic M. Quereda

Evidentment que no n'hi per tant...jo únicament dic que personalment he quedat una mica decebut de que ni tant sols s'esmentés en el programa d'avui res de l'acte d'homenatge a Marañon. Simplement he expresat el meu sentir una vegada acabat el programa, ja que esperava alguna sorpresa relacionada amb aquest jugador.

Entenc que no hagi pogut ser així i t'agraeixo molt la teva resposta.

Esmentar també que sóc un acèrrim seguidor del vostre programa i que sé que tot i les limitacions esteu fent una molt bona tasca en favor del nostre estimat Centre d'esports.

Agafeu-vos el meu comentari com una crítica constructiva...i us voldria encoratjar perquè l'Arlequinat tingui llarga vida.

Endavant...!!!

Desconnectat Algorta

• Aleví
  • Missatges: 41
« Respondre #3 el: 23 de Gener de 2007, 16:41:51 pm »
Amic Jo,
El que entenc jo que vol dir el senyor Quereda és que això sortirà en les pròximes setmanes, al ser un tema atemporal no passa res si ho veiem d'aqui a uns dies o sigui que entesa la crítica constructiva i facilitem les coses als companys del programa de l'Arlequinat....i sobretot encoratjem a tota aquesta gent que hi treballa

joseph

• Visitant
« Respondre #4 el: 26 de Gener de 2007, 17:18:07 pm »
Hombre yo os puedo porque lo vi jugar varios años, que era todo un personaje, tanto dentro del campo como fuera.
Nació en SANTANDER, el 21 de Abril de 1939.Tenía una gran clase , de juvenil lo fichó el AT. de MADRID, luego fichó por el MURCIA, allí hizo una gran temporada y naturalmente el BARÇA, se lo llevó, le hizo jugar un amistoso con el nombre DE PABLO para no levantar la perdiz, y lo bordó.
En el BARCELONA, no tuvo demasiada suerte, lo cedieron al CORDOBA, luego jugó en el NASTIC, y LEVANTE, luedo el SABADELL, ascendió a PRIMERA, y el entrenador PASIEGUITO que lo conocía de haber coincidido en un club, se lo trajo para aquí y de verdad que un jugador como el, no los he vuelto a ver en el equipo nuestro.
Luego tambien tenía fama de vivir la buena vida, por ello los contratos eran por partidos jugados, pero se lo ganaba más que algunos craks ? actuales.
 Le recuerdo cuando salía del partido con su cigarillo y cogía su coche que era por cierto un MINI de la época.
De verdad que lo que llegué a disfrutar aquellas temporadas, creo que tardaré muchos años en volver a verlo.
Yo soy de los que opinan que cuando se acabó el, se acabó el C.ESPORTS EN PRIMERA

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #5 el: 29 de Gener de 2007, 23:08:57 pm »
Molt bon reportatge el que heu dedicat avui a  l'Arlequinat a aquest exjugador.

Gràcies i endavant´.!!!!!