Autor Tema: SERGIO MORAN  (Llegit 3116 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
Re: FORA SERGIO MORAN
« Respondre #20 el: 29 de Gener de 2007, 14:04:17 pm »
És veritat, Mutio, no vaig anar ahir, però també es veritat que he anat a tots els partits menys Balaguer, Barça C i Rapitenca. Per tan, amb la meva assistencia a 19 partits crec que puc tenir una bona opinió sobre els jugadors, i a mi aquest porter (QUE PER CERT...JA L'HAVIEM TINGUT I PER X O PER Y, NO VA SEGUIR) no em dona gens de seguretat, i un porter no només para pilotes, també mana a la defensa.
Recordu que estem a 3, i no ser vosaltres, però jo no vull seguir a la divisió de...no té ni color de cap metall!!
Al principi de temporada vaig pensar...mira un tour per Catalunya...però ara ja em ve la ansietat de estar a una divisió nacional...i cualsevol detall, ens pot fer quedar-nos aqui...

Pero tranquils, ja no "desastabilitzare" més, veig que tots esteu molt segurs de que el camí és el correcte, jo també, el play-off esta assegurat...però fa molta por les 4 finals que tindrem...

Com podreu comprobar no escric massa...des de Manresa que no ho feia, encara que us llegeixo sempre... i així seguire fent....

VISCA EL SABADELL
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #21 el: 29 de Gener de 2007, 14:46:26 pm »
Webmaster, pots esborrar el post, canviar-li el nom o posar-li sanefas i llums de color.

Jo he escrit amb la calentura de la derrota i d'escoltar per la radio com uns cabronassos insultaven el Sabadell, i llegir al forum de la Rapi

Falten cosetes per polir, i creia convenient esmentar aquest, potser algu dirà que falta algun devanter...

Jo la meva opinió la tinc fundada de fa temps, i els numeros estan amb mi (encara que son molt freds), partits/gols encaixats dels dos porters? i és més... possible responsabilitat de cada gol? A mi Palamos em va marcar...(2 punts menys)

M'ha fet gràcia que el Mutio digues que el tercer gols és culpa del Moran (tot i que ja intrecendent en el marcador), jo estava escoltan a la radio i no em va sembla que diguessin res...suposu que ja no volia sentir res ni ningu

En fi Webmaster...tanca el post, ja nire a la tumba amb la meva opinió
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1054
  • Gènere: Masculí
« Respondre #22 el: 29 de Gener de 2007, 14:55:12 pm »
Jo crec que podem dir qualsevol cosa sobre qualsevol jugador. Però el titol sobra. Poden estar mes o menys encertats, però la actitut dels jugadors al camp es diferent de la que tenien els del any passat.

I seguin el tema, crec que cal un porter que doni garanties, i per a mi ni Sergio ni Nando ho han fet al cent per cent.

Esperem que de Navas ho faci millor.
SANGUI

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #23 el: 29 de Gener de 2007, 15:20:24 pm »

M'ha fet gràcia que el Mutio digues que el tercer gols és culpa del Moran (tot i que ja intrecendent en el marcador), jo estava escoltan a la radio i no em va sembla que diguessin res...suposu que ja no volia sentir res ni ningu

ja ho veuras avui a l'arlequinat lo que diu el Mutio te rao, es una pilota en profunditat on sergio intenta sortir a tallar el pase pero dubta i torna cap enrera el davanter arriba a la pilota i marca. per aixo diem q sergio no va tenir culpa de res pq el 3-1 a les acaballes ja es una mera anècdota.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #24 el: 29 de Gener de 2007, 16:28:41 pm »
jo no em puc pronunciar sobre l'actuaciò que ne he vist però demano amb URGÈNCIA que es midifiqui el nom del post, cap jugador del nostre CES no es mereix això, que el Sergio com a molt a fallat però no ha fet cap mal a ningú per dirli aquestes coses.

......

en fi ÀNIMS MORAN sempre seràs un dels nostres!!!!!!!!!! mentres portis l'escut al pit :scut

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #25 el: 29 de Gener de 2007, 18:00:56 pm »
jo no vaig veure el partit d'ahir,pero si penso que el sergio moran no dona seguretat i falla molt per alt,no entenc la sortida de nando de l'equip titular

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #26 el: 29 de Gener de 2007, 18:55:51 pm »
No podem donar la culpa al Sergio, si el rival "s'acosta massa i xuta a porteria" ell és precisament el que menys culpa té.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #27 el: 29 de Gener de 2007, 19:01:52 pm »
ke defensin amb collons i ajudin al porter, aixo sempre ho e pensat si un defensa te una errada la errada pot ser corretgida per un atre company o pel porter, si el porter te una errada posiblement sera gol, aixi doncs ens encapfikem en el porter ke la va ***** diumenge pero potser no la va ***** tan com algun defensa no kreieu?? :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

joseph

• Visitant
« Respondre #28 el: 29 de Gener de 2007, 19:37:38 pm »
El problema no es del porter, crec que ens falta molta mes concentració en defensa i tambè la presió al mitg del camp.
Juguem partits  en molt futbol, peró crec que ens falta mes mala llet, si no mireu el REUS.
Encara m'en recordo de CAPO , COSTA , SANCHEZ etc. era una defensa molt alta i conduntente, i aixó que el porter era baixet.Si volem estar a 2ª B, lo primordial es no tindre fisures darrera.

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #29 el: 29 de Gener de 2007, 19:45:38 pm »
Tenemos una muy buena defensa ,si no mira los goles encontra

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
Re: SERGIO MORAN
« Respondre #30 el: 29 de Gener de 2007, 22:19:58 pm »
el ke diga ke moran es malo ke se lo aga mirar pk despues de ver el arlekinat me a kedado claro,primer gol inexistente  segundo gol cosa muy complicada de parar, tercer gol vale la **** un pelin alomejor pero lo pillo a contrapierna y es muy dificil de reaccionar el dejaria el epsacio del palo pk pensaria se la tirarian por ahi, pero bueno felicidades moran a seguir trabajando!!
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

ferni20

• Visitant
Re: SERGIO MORAN
« Respondre #31 el: 29 de Gener de 2007, 22:25:38 pm »
el ke diga ke moran es malo ke se lo aga mirar pk despues de ver el arlekinat me a kedado claro,primer gol inexistente  segundo gol cosa muy complicada de parar, tercer gol vale la **** un pelin alomejor pero lo pillo a contrapierna y es muy dificil de reaccionar el dejaria el epsacio del palo pk pensaria se la tirarian por ahi, pero bueno felicidades moran a seguir trabajando!!
yo soy el primero q defiendo a Moran, y d hecho d los pocos d aquí q lo consideran buén portero para nuestro equipo, ahora tio desegañate, el tercer gol no t lo pueden meter ni en un partido en el patio d colegio, ahora imaginate q esto pasa en el play off.. a mi me da un patatús y es q lo espero a q salga del campo para decirle si sta tonnto o k!!!! no se pueden hacer estos fallos en un equipo con tan poco márgen d error como el nuestro.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #32 el: 29 de Gener de 2007, 22:39:02 pm »
És veritat, Mutio, no vaig anar ahir, però també es veritat que he anat a tots els partits menys Balaguer, Barça C i Rapitenca.

No ho deia pas per tu Melo.
Però en moltes ocasions, veus i llegeixes crítiques, de gent NO-habitual als partits de fora. Cosa que no entenc. Criticar algú, per una cosa que sents per ràdio, crec que no és del tot just. I torno a dir, que no ho deia pas per tu. I al 3r gol, si el jugador que perd la pilota, tontament, al mig camp, no ho hagués fet, no hi hauria, ara, errada de Morán.

Per mi, quan encaixem gols, és culpa de TOTS. Des d'Ollés al porter. TOTS. La presió comença pel jugador més avançat. El que si que és greu, és que el 2n gol, arribi després que un jugador remati SOL. Això, és el que no pot ser.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es