És veritat, Mutio, no vaig anar ahir, però també es veritat que he anat a tots els partits menys Balaguer, Barça C i Rapitenca. Per tan, amb la meva assistencia a 19 partits crec que puc tenir una bona opinió sobre els jugadors, i a mi aquest porter (QUE PER CERT...JA L'HAVIEM TINGUT I PER X O PER Y, NO VA SEGUIR) no em dona gens de seguretat, i un porter no només para pilotes, també mana a la defensa.
Recordu que estem a 3, i no ser vosaltres, però jo no vull seguir a la divisió de...no té ni color de cap metall!!
Al principi de temporada vaig pensar...mira un tour per Catalunya...però ara ja em ve la ansietat de estar a una divisió nacional...i cualsevol detall, ens pot fer quedar-nos aqui...
Pero tranquils, ja no "desastabilitzare" més, veig que tots esteu molt segurs de que el camí és el correcte, jo també, el play-off esta assegurat...però fa molta por les 4 finals que tindrem...
Com podreu comprobar no escric massa...des de Manresa que no ho feia, encara que us llegeixo sempre... i així seguire fent....
VISCA EL SABADELL