Autor Tema: UE RAPITENCA- CE SABADELL  (Llegit 26109 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
UE RAPITENCA- CE SABADELL
« el: 20 de Gener de 2007, 22:53:24 pm »
ja se q encara queda el partit d demà per mig però s'ha d començar a parlar una miqueta d'aquest partit, força esperat per la Rapitenca pel q vec i weno per a nosaltres simplement a d ser un partit més en el q stem obligats a guanyar tractant-se del 18è d la classificació.

Us adjunto 2 enllaços per a opinar tmb del partit, un és el d la mateixa UE Rapitenca q suposo q ens possaran a parir aquesta setmana i la d dsp del partit i l'altre és a la pàgina d futbolcatalunya, un post q he creat jo mateix.

http://www.uerapitenca.net/ver2/phpbb2/viewtopic.php?t=657

http://www.futbolcatalunya.com/foro/viewtopic.php?t=48162
« Darrera modificació: 21 de Gener de 2007, 22:22:59 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
  • Gènere: Masculí
Re: UE RAPITENCA- CE SABADELL
« Respondre #1 el: 21 de Gener de 2007, 09:10:52 am »
en el forum de la rapitenca hi ha mes gent del sabadell k de la rapitenca.
ferni tas passsat una mica
VISCA EL SABADELL

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #2 el: 21 de Gener de 2007, 12:00:48 pm »
luego nos quejamos de que nos dicen de todo por esos campos en fin que le vamos a hacer
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #3 el: 21 de Gener de 2007, 12:07:34 pm »
eh!!!! no os confundais compañeros, ellos són los que han estado calentando este partido desde que se acabo el de la 1a vuelta...hace grácia leer que nosotros eramos los que pegavamos palos, porque acavaron con 8, pero todos sabemos y vimos, que fueron ellos solitos los que se icieron daño, los que se lesionaron, y creo que uvo asta un expulsado por su parte...no os engañeis el año pasado ya ivan de sobrados, y este año estan tocando de pies en el suelo, solo será un partido más...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

ferni20

• Visitant
« Respondre #4 el: 21 de Gener de 2007, 12:30:44 pm »
en el forum de la rapitenca hi ha mes gent del sabadell k de la rapitenca.
ferni tas passsat una mica

passat perq? només he dit q van limitar-se a jugar  bastant brut a la nova creu alta, q esperava una bona afluencia d públic visitant el dia q van venir, q en els últims anys han estat més a Regional q no pas més amunt, total només porten 2 anys amb aquest a Tercera, k ens tenen bastanta enveja vistos els seus comentaris dsp d'aquell partit i q tot el q no sigui anar a guanyar allà és dolent, estem parlant del 18e classificat i un equip com el nostre no pot permetre's perdre allà siguem clars... si això és passar-se................... només he contestat el missatge d'aquest bon home i mirant d no faltar al respecte, ara pel q vec la resposta del "xonete" no a sigut massa acertada ni massa educada precisament........ :****

Desconnectat Gerard_reusenc

• Infantil
  • Missatges: 263
    • 100x100 Reus
« Respondre #5 el: 21 de Gener de 2007, 13:15:50 pm »
Aneu a maxakarlis!!!!!!! >:D

Alla tenen afició i jo de valtros aniria més de 400aficionats arlekinats, i al tanto amb els seus jugadors..k enkara k stiguin en una zona complicada son capaços de k te la lïn.
CF REUS DEPORTIU

SOM UN CLUB DE 2ªB!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #6 el: 21 de Gener de 2007, 13:32:12 pm »
Què impresentable el xonetes akest no? xD  I a sobre que vam lesionar nosaltres els seus jugadors diu   :laugh:  Encara m'estic rient xD Si es van lesionar tot solets! Com es nota que akest no va veure ni el resum del partit. Si tan bona afició té la rapitenca segur que no estarà orgullosa d'un personatge com akest. I ferni, birrero i companyia... per què perdeu el temps escribint allà? Si escriure akí és més divertit!  :ejem    :visca

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #7 el: 21 de Gener de 2007, 19:50:11 pm »
Des d'aquí, espero i desitjo un desplaçament massiu d'arlequinats a "La Devesa" per a poder gaudir d'una nova victoria arlequinada.  :anims :bandera

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #8 el: 21 de Gener de 2007, 19:55:38 pm »
Diuenge hem de guanyar ja que a part del Vilanova tot tenen una jornada facileta

GIRONA - BLANES
PALAFRUGELL - REUS
GAVA - BALAGUER
VILANOVA - SANTBOIA

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • You will never walk alone
« Respondre #9 el: 21 de Gener de 2007, 21:09:15 pm »
jo no podre  anaar x cuestions familiars xro des daki un crit vent fort ANIM SABADELL  :anims

RAPITENCA 1-2 SBD :visca

VISCA EL SBD
Visca el Sabadell!!

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
« Respondre #10 el: 21 de Gener de 2007, 22:22:35 pm »
Com ja he posat a un altre post algu hem pot informar a qe ora sortiran els autocars i a quina ora es juga el partit?¿? moltes gracies!!!!!
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #11 el: 21 de Gener de 2007, 22:30:58 pm »
El autocar sale a las 7:30 de la mñana, y el partido es a las 12 creo!

:beer2

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #12 el: 22 de Gener de 2007, 00:43:10 am »
Per Sant Carles de la Ràpita, ciutat de 15000 habitants és un orgull poder tenir un equip a tercera divisió, per Sabadell, ciutat amb 200000 habitants i amb gran tradició futbolística, és un autèntic fracàs tenir actualment l'equip a la mateixa categoria.

No siguem prepotents, el Sabadell per la seva història i potencial com a ciutat ha de tornar a categories superiors i ser un referent del futbol català tal com havia sigut en les èpoques glorioses.... i fins que aquestes no tornin, si és que tornen, cap cot... i sobretot respecte per a tothom.

Em permeto en nom d'una bona part de l'afició del Sabadell demanar excuses a l'afició de la Rapitenca per  algun comentari que ha sortit en el seu fórum i que evidentment no comparteixo de cap de les maneres...

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #13 el: 22 de Gener de 2007, 00:49:26 am »

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #14 el: 22 de Gener de 2007, 01:43:03 am »
tindriem que passar olimpicament del que es digui en el foro de la Rapitenca, porten tota la lliga cremats 1er pel partit de la 1a volta i 2on pk no guanyen un partit ni sense volgue ... i per llegir insults i timides amenaces no val la pena discutir, anem a un partit de futbol no a la guerra.

i estic segurissim que els 4 penjats q escriuen alla no representen a la bona afició que deuen tenir, per tant no caigueu en les provocacions i diumenge a veure un bon espectacle  :beer2

el meu pronostic Rapitenca 0 Sabadell 2 (Montero i Valera)
« Darrera modificació: 22 de Gener de 2007, 16:56:43 pm per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #15 el: 22 de Gener de 2007, 02:44:49 am »
Em permeto en nom d'una bona part de l'afició del Sabadell demanar excuses a l'afició de la Rapitenca per  algun comentari que ha sortit en el seu fórum i que evidentment no comparteixo de cap de les maneres...

Pero a veure, no son ells els k haurien de demanar excuses a nosaltres? Pk deunido la de insults k han dit 2 usuaris de la rapita. Es prenen el partit com una batalla, k els hi hem fet akella gent? Si aki es van lesionar ells solets, pobres...els hi deurien d'enganyar la radio si esk en tenen, o vist el foro de la rapita, algun usuari mal parlat k va anar al camp del sabadell i no va voler veure el k en realitat va passar, ja res m'extranyaria despres del k he vist :laugh: 

Suposo k seran 3 o 4 k sempre hi han en totes les aficions...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #16 el: 22 de Gener de 2007, 12:59:53 pm »
A ver.... He paseado un poco por estos foros, y desde hace un tiempo también, y creo que se está "calentando" demasiado este partido...  Yo, junto con otro reconocido forero, queremos ir este fin de semana y de paso hacer un poco de visita por la zona, pero no creo que sea el mejor ambiente para un partido. Asi que pido a los foreros usuarios de tales foros, que no entreis al trapo y sigais con los debates estúpidos que lo que hace es crispar mas el ambiente y a esta gente, que luego vosotros estareis en casa, pero los que lo podemos pagar somos los "valientes" que pensamos asistir a La Devesa. Y no es cuestión de que nos rompan el coche, solo viendo la matrícula de Barcelona, o ir de incógnito y no celebrar los goles, si los hubiere, del equipo...  OK???
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
« Respondre #17 el: 22 de Gener de 2007, 18:07:17 pm »
El autocar sale a las 7:30 de la mñana, y el partido es a las 12 creo!

:beer2

moltes gracies jose :beer2

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
« Respondre #18 el: 22 de Gener de 2007, 18:16:17 pm »
em d'anar alla a veure com el nostre eqip es porta els tres punts i ja esta, crec qe sta pendent d'altres coses es una tonteria, anem a sant carles a per els tres punts!!!!!!  :visca i res mes no entrem en aqest joc

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #19 el: 22 de Gener de 2007, 19:08:56 pm »
o ir de incógnito y no celebrar los goles, si los hubiere, del equipo...  OK???

Ni de conya, per un cop que convenço a la dona per anar a un desplaçament... com marquem us el dedico a vosaltres dos!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...