Autor Tema: UE RAPITENCA- CE SABADELL  (Llegit 26107 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: UE RAPITENCA- CE SABADELL
« Respondre #20 el: 22 de Gener de 2007, 19:48:02 pm »
o ir de incógnito y no celebrar los goles, si los hubiere, del equipo...  OK???

Ni de conya, per un cop que convenço a la dona per anar a un desplaçament... com marquem us el dedico a vosaltres dos!

:dance  :dance  :visca  :cheer
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #21 el: 22 de Gener de 2007, 20:58:41 pm »
Crec que molta gent no es desplaçara ja que l'horari de sortida... mirant el temps que hi ha... no crec que sigui necessaria sortir a les 07h30...  o m'equivoco?  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

ferni20

• Visitant
« Respondre #22 el: 22 de Gener de 2007, 22:08:59 pm »
Crec que molta gent no es desplaçara ja que l'horari de sortida... mirant el temps que hi ha... no crec que sigui necessaria sortir a les 07h30...  o m'equivoco?  :beer2

són dues hores i pico  d tragecte, el partit deu ser a les 12 no? o potser es a les 11.30? nose crec q a les 10 poden ser perfectament a St Carles, això vol dir q si es sortís a les 8.30- 9 h tmp passaria res eh.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #23 el: 22 de Gener de 2007, 23:06:16 pm »
El partit és a les 12.

Penseu que un autocar ha d'anar més lent que un turisme, haurà de fer una parada per a la gent gran i d'aquí allà hi han 2 o 3 peatges.

Si a més hi ha alguna petita averia... més val prevenir que curar!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat mira

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #24 el: 22 de Gener de 2007, 23:13:53 pm »
jo trobo que esteu entrant al foro de la rapitenca i vosaltres mateixos sabent com estan les coses calenteu el partit, jo no se si sabeu que es un esport i no cal que la gent es fique amb els altres, nosaltres ja estem prou malament com per a que vosaltres ens calentessiu mes. gracies per a la gent que esta defensant aquest esport i per a qui no el respecti que ajude a respectar-lo. i crec que son els jugadors qui ens han de donar les alegries i l'aficio que ajudi al equip i ja estar. que cadascu es preocupi del seu equip. adeu i que ens vagi a tots be i el millor per a tots i no calen baralles. adeu. bon viatge

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #25 el: 23 de Gener de 2007, 00:57:31 am »

jo empalmaré de la disco cap a Sant Carles de la Rapita , es la millor opció , quan tornem ja dormirem xD

28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #26 el: 23 de Gener de 2007, 01:26:57 am »
jo trobo que esteu entrant al foro de la rapitenca i vosaltres mateixos sabent com estan les coses calenteu el partit, jo no se si sabeu que es un esport i no cal que la gent es fique amb els altres, nosaltres ja estem prou malament com per a que vosaltres ens calentessiu mes. gracies per a la gent que esta defensant aquest esport i per a qui no el respecti que ajude a respectar-lo. i crec que son els jugadors qui ens han de donar les alegries i l'aficio que ajudi al equip i ja estar. que cadascu es preocupi del seu equip. adeu i que ens vagi a tots be i el millor per a tots i no calen baralles. adeu. bon viatge

Esta molt be tot el k dius, pero si ja esteu prou malaments pk no deixeu de calentar el partit k es al k us heu dedicat alguns de volsaltres?  :paret 
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #27 el: 23 de Gener de 2007, 20:19:56 pm »

jo he entrat perq se q és un dels pocs foros d'equips d Tercera més o menys actius  i volia veure q deieu en aquests dies previs al partit i d pas  per a veure si encara seguia aquesta " extranya rabia" o més ben dit "enveja" anant 18ens pels vostres propis mèrits i dsp d passar uns quants mesos del partit a la NCA... i pel q vec segueix l'enveja i la mala educació en alguns ( no tots) a augmentat una miqueta bastant.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #28 el: 23 de Gener de 2007, 21:32:24 pm »

Rapitenca, 1  -  Sabadell, 2

Gols de Toni "Zinedine" Mora i Paco Valera.

I gran actuació de Sergio Morán a la segona part.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #29 el: 23 de Gener de 2007, 21:33:55 pm »
lénveja seguira i mes quan els guanyem aquest dissabte i quan pujem i es baixin a mes no crec que jugem mes veggades contra ells i aixo espero perque pujarem i ells no ells no arribaran ni a segoona b i nosaltres arribarem a 2a com a minim i a primera perque ens ho mereixem com aficio i com equip VISCA EL SABADELL :anims
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat mira

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #30 el: 23 de Gener de 2007, 23:00:03 pm »
perque no sabeu escriure al forum i no faltar a ningu, si jo en cap moment he faltat a ningu i esteu provocant. no val la pena dir moltes coses de les que dieu si el futbol a vegades es aixi d'injust. con que tranquils i no us poseu nerviosos abans d'hora perque no es sap mai el que pot passar. adeu i ja vereu com tots junts ens ho passarem molt be

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #31 el: 23 de Gener de 2007, 23:46:57 pm »
Ki ha insultat aki si es pot saber?  :o Encara estic rellegint els missatges a veure si veig algun insult. Si mes no, alguns foreros k han entrat al vostre foro educadament sense insultar i ha sortit d'insults.... Pero ja et dic k akestes persones no us representa.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #32 el: 24 de Gener de 2007, 19:15:50 pm »
Jo que conec una mica a la aficio de la rapitenca puc dir que son molt apasionats, i segurament al seu camp escoltareu insults i males maneres, pero no passaran d´aqui. Penseu que Sant Carlos està on Jesucrist va perdre la esperdenya i tenen molta mania (o enveja) a tot el que ve de Barcelona i rodalies. Tranquils, que per joc els fareu callar a tots.

I he llegit en el seu foro que volen anar 4000 o mes. Vaig a riure una estona (jajajajaja), ja que la seva poblacio no arriba a 8000 persones. Sabeu perque va tanta gent al seu camp? Doncs perque no hi ha res de diversio per aquella zona, i aixo ho dic en serio, si no vas al futbol, que fas?

Crec que serà un partit molt disputat, perque ells al seu camp es creixen molt, i crec que un empat seria bon resultat, encara que es pot guanyar, pero em temo que ells aniran supermotivats, ja que per allà ja estan calentant el ambient, pero be, per equip el sabadell es superior, aixo si, ho te que demostrar.

Jo per aquest partit dic un 1-1. :anims :dance
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

ferni20

• Visitant
« Respondre #33 el: 24 de Gener de 2007, 20:36:29 pm »
home tanta gent tanta gent..... q vols q et digui tenen una mitja d 1400 persones al camp segons va possar el company dels Mataró fans, i crec q tot i així s'exagera fijo, no crec q passin d 1000-1200 i a les grades n'hi caben 3000 osigui q això d q seran 4000.... no se pas on els ficarien i d ben segur q hi hauran espais buits al camp, jo crec q amb els preus d les entrades i tot potser seran uns 1400 aficionats d la Rapitenca, possali 1500 al venir un equip gran  i uns 200-300 del CE Sabadell osigui aprop d 2000 persones al camp, q clar si l'aforament és d 3000 doncs ja es veurà un bon ambientet.

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
« Respondre #34 el: 24 de Gener de 2007, 20:55:52 pm »
Acostuman ha anar unes 1300 persones. Es un camp on la gent acostuma a estar dreta alrededor de tot el camp ( excepte tribuna) i aixo fa que doni la sensacio de molta gent.

Ah, per els arlekinats que hi aneu: fixeuvos amb un tio que corre per la banda, on estar el linier, i no para d´insultarlo. I si fa una mica de pluja porta el paraigues i li va dient: que et foto el paraigues per el coll que tofego carallot. Ja el veureu ja. :visca

Desconnectat komando la rapita

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
« Respondre #35 el: 25 de Gener de 2007, 09:48:13 am »
buenas a todos desde la rapita ,creo que se le esta dando demasiada importancia a este partido aunque por otra parte es beneficioso para el deporte, la rapita tiene una pblacion de 15000 habitante no 8000 como lei,las gradas de la devesa ahora en obras por cierto deven caver una 5000 o asi y la normalmente van una 1200 o asi ,aunque en partidos puntuales pues llega  a las 2000,2500 ya que tambien tiene un gran apoyo de todo el baix ebre y montsia al ser de momento el equipo representativo de las tierras ,tiene una aficin muy fiel y si es verdad muy caliente y que grita mucho algunas veces pasando de largo del limite pero eso es lo que hace bonito este deporte y que nuestra aficion sea una de las mas buenas de esta tercera division ,tambien es verdad que sera un orgullo jugar contra todo un sabadell y que si quereis ganar en nuestro campo tendreis que sudar de verdad ya que la clasificacion es muy engañosa , a ver si os va a passar lo mismo que el año pasado al español b que le devolvimos la moneda con u tres a cero ,nada mas para los que vengan espero que tengan buen viaje y disfruten de las vistas y monumentos de san cales a si coo de gastronimia que es una de las cosas mas buenas que hay ah y por cierto como decia antes no se quien si os aburris tambien podeis ir a la zona de discos o incluso cerquita ay  un multicines que no todos vams al futbol porque nos aburrimos jejejeujj VISCA LA RAPITENCA Y QUE GANE EL MEJOR

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #36 el: 25 de Gener de 2007, 10:29:40 am »
Ja em perdonareu, però no entenc perquè anem al fòrum dels equips rivals a fer-nos els reis del mambo... la veritat és que el primer missatge del company Ferni a aquell fòrum és el detonant de tot el que ha passat després. (Ho dic de bon rotllo Ferni ;))
Sempre ens queixem dels qui entren aquí amb males maneres, però per contrapartida fem el mateix als fòrums rivals... en fi, que per mi i fins que no es demostri el contrari, totes les aficions es merèixen tot el respecte del món, sobretot en aquestes categories on és difícil veure futbol propiament dit i si aquí ens queixem del totpoderós Barcelona, allà suposo que serà el mateix amb el Nàstic ara mateix.

Resumint: deixem-nos de ciber-baralles i anem a Sant Carles de la Ràpita a veure el nostre :scut C.E. Sabadell :bandera, a animar-lo i a tornar amb els 3 punts :icon_exclaim: :anims

:beer2
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #37 el: 25 de Gener de 2007, 20:23:18 pm »
Ja em perdonareu, però no entenc perquè anem al fòrum dels equips rivals a fer-nos els reis del mambo... la veritat és que el primer missatge del company Ferni a aquell fòrum és el detonant de tot el que ha passat després. (Ho dic de bon rotllo Ferni ;))
Sempre ens queixem dels qui entren aquí amb males maneres, però per contrapartida fem el mateix als fòrums rivals... en fi, que per mi i fins que no es demostri el contrari, totes les aficions es merèixen tot el respecte del món, sobretot en aquestes categories on és difícil veure futbol propiament dit i si aquí ens queixem del totpoderós Barcelona, allà suposo que serà el mateix amb el Nàstic ara mateix.

Resumint: deixem-nos de ciber-baralles i anem a Sant Carles de la Ràpita a veure el nostre :scut C.E. Sabadell :bandera, a animar-lo i a tornar amb els 3 punts :icon_exclaim: :anims

:beer2

ah no no, jo simplement i ja ho he dit més amunt vaig tenir curiositat per veure que es deia en aquell fòrum d'aquest partit d diumenge i perq sabia q aquell fòrum no estava mort com la majoria dels d'equips d Tercera i em trobo amb un missatge ofensiu en el q diu q s'els va robar la victoria al partit d'anada i s'insulta a Moya, cosa q em fa rabia sapiguent tots com és el nostre míster q és el més respectuós del món. Total q jo vaig contestar-lo dient el perq van perdre aquell partit, dient q són una mica ploramiques la veritat i no només o dic pel partit a la NCA i dient q tot el q no sigui treure els 3 punts d'allà és un fracàs els i agradi o no... ara ve a partir d'aquí comencen a sorgir una serie d mal educats q insulten,provoquen i es burlen de mí. del nostre equip, del nostre pas per Tercera i del nostre míster i al final com és normal l'adm tanca el post.
jo tmb stic registrat al fòrum del Terrassa i encara no he tingut cap discusió, se m'ha contestat bé tot i sapiguer d sobres ells q jo sóc del Sabadell i weno d fet només e escrit 1 o 2 missatges pero tot correcte... així q.... ja s'ho faran  :paret

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
« Respondre #38 el: 25 de Gener de 2007, 21:15:58 pm »
Hola Komando la Rapita, dirte que vaig posar 8000 habitants perque es el que va dir el any passat el vostre president en un programa de radio. Be, de 8000 a 15000 tampoc hi ha molta diferencia. I el que aneu al futbol per divertirvos era una forma de dir que no hi ha moltes diversions per allà baix, i aixo si que ho puc dir-ho amb certesa, ja que per motiu de "faldilles" vaig anar mes d´un any per les vostres terres.

Aixo si, en el port de Sant Carles es menja molt be. Podeu dinarvos a la Rapitenca a les 12 i despres us menjeu el marisc (marisc de mariscada eh?) :anims :visca

ferni20

• Visitant
« Respondre #39 el: 25 de Gener de 2007, 21:53:45 pm »
8000 habitants? caram llavors se les volen donar d que són d poble, és un poble grandet llavors eh!!