Autor Tema: UE RAPITENCA- CE SABADELL  (Llegit 26123 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: UE RAPITENCA- CE SABADELL
« Respondre #140 el: 28 de Gener de 2007, 22:42:42 pm »
..... i després el 1r que ens ha insultat... l'he vist MOLT NERVIÓS, treient-se la jaqueta que volia anar a pegar a no sé qui..... .. bé, això us ho podria explicar millor un forero habitual d'aquí jejejeje :tongue3: que ho ha viscut en 1a persona. Al final s'ha calmat tot i ja està..

Vaya personajillo aquell primer s'esverat amb vosaltres i despres quan ha passat davant del meu cotxe ens ha començat a insultar a nosaltres i ens volia pegar o no se que PATETIC

jejejeje  :icon_exclaim:

Nosaltres estvem xerrant de les nostres coses, o del que sigui... no ho recordo... i ha passat aquell ximple. Ens ha insultat i dit tornteries, i clar, li hem contestat, SENSE CAP insult, i ha seguit caminant dient tontades. Llavors m'he girat, i l'he vist treient-se la jaqueta i l'han agafat un parell perque anava cap a vosaltres.... La veritat és que gentussa com aquesta sobra... aquí, al futbol, i a tot arreu.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #141 el: 28 de Gener de 2007, 22:51:23 pm »

Las camaras ya han demostrado que el primer gol no entro, no es ninguna excusa pk seguramente hubiesemos perdido igual pero vamos sino entro pk carajo da gol en fins  :paret

a pel Palamosssss

Porque favorece al Barça, bromas aparte el equipo no merció ganar hoy por el partido que han hecho, hay que pensar en el Palamos y ver como se puede levanta esto.   saludos
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #142 el: 28 de Gener de 2007, 22:52:31 pm »
Porque favorece al Barça.   saludos

:icon_question:
T'has equivocat de post o a tu també se t'ha encomanat la 'barcelonitis galopantis' :icon_question:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #143 el: 28 de Gener de 2007, 23:00:15 pm »
labtec escribe eso ironicamente birrero  ;D ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #144 el: 28 de Gener de 2007, 23:06:34 pm »
ya digo que es broma, en verdad que me ha hecho gracia lo que leí en otro mensaje pero nada más. Le que si va en serio es que el próximo domingo hay que ganar al Palamos como sea, si esto empieza a coger este rumbo malo, con uno de la cola no hemos podido ganar ni un punto. El Gavá iba perdioendo por 2 y al final empato, da una imagen de gran equipo.   saludos   
                                               :beer2   :beer2   :beer2   :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #145 el: 28 de Gener de 2007, 23:08:28 pm »
  El que passa és fruit de la contradicció de que un grup de jugadors relativament bons com els de Rapitenca, es troben en un contexte (i parlo d´una bona part d´aficionats, no de la ciutat), cultural i educatiu més propi de Burkina Fasso o Sierra Leona, que del nostre país.  Això provoca que en aquest camp es pugui a la vegada jugar bé a futbol i a la vegada intimidar i coaccionar i així es produeixen resultats tan anòmals com aquest.... :icon_mrgreen:

No han d´oblidar els de la Rapitenca que si estan a Tercera Divisió no és per haver-s´ho guanyat sobre el camp sinó perquè gràcies al triple ascens en una temporada de L´Hospitalet, Sant Andreu i Reus, de rebot va pujar el 4rt. classificat de Primera Catalana.  Es a dir, gràcies en part al nostre entrenador RAMON MOYA al que tant odien, començant per aquest "gentleman"  d´entrenador que és el tal Viñas  :ko(de que em sona aquest senyor?  :ejem potser del Bayern de Munich o del Liverpool?....), van poder arribar a aquesta categoria.

Dit això, el CE Sabadell ha de millorar molt als desplaçament, començant per Gavà (partit importantíssim i que s´ha de preparar molt bé)....   A més, s´han de corregir les llacunes defensives que ja fa tres partits que duren.   I sobretot, a veure si deixen d´agafar-nos "venguts" d´una vegada a les jugades d´estratègia. :**** :scut
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat foraster

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 16
« Respondre #146 el: 29 de Gener de 2007, 17:09:10 pm »
Hola companys de categoria, sense ganes d'entrar en discusions, tambe crec que tinc dret a dir la meva, crec que tindriem que matar el tema, pero voldria dir un parell de coses, jo vaig estar a la NCA i vaig sortir bastant molest no se si algu recordara algun escrit meu en aquest forum, i el que penseu vosaltres de nosaltres, es reciproc en paus, de salvatjes ho son tan el que colpeixen les banquetes o el que tiren grava a un jugador lesionat del equip contrari, en l'esportiu 3-1 i 3-1,en paus, i dir-li a blanc i blau,que te rao en que si no arriba a ser per el ascensos i descensos compensat no essem pujat a tercera, que no ho vam guanyar als camp de joc, vosaltre si que ho vau guanyar als terrenys de joc estar a tercera, i per acabar desitjar el mateig que ens desitjeu vosaltre(que perdem la categoria),Jo m'agradaria que no entreu als play-offs,i continueu a tercera, pero si jugeu el play-off,us desitjo de tot cor com equip catala, que pujeu a 2B.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #147 el: 29 de Gener de 2007, 17:18:18 pm »
foraster no demanis que no et facin el que tu fas, empaquetes amb bones paraules  les coses que vols dir pero en definitiva l´unic que fas es criticar deixante portar per l´envega i la cegera de un seguidor que acaba de guanyar al equip que te molta rabia per culpa de un passat que tu mateix et vas inventar. esta be ehir ens vau guanyar pero una cosa estic segur tots els equips que ens fan la gitza acaban pagant-ho i vosaltres ho pagareu amb el descens, que per un altre lloc tambe diré us correspon per historia, sense mes espero que acabem de matar el tema (com be dius tu)  ;)

que bonic fer el mateix que tu  ::) 

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #148 el: 29 de Gener de 2007, 17:22:24 pm »
Foraster si l'unica salvatjada hagues estat donar cops a la banqueta no s'estaria parlant del tema, el problema es molt mes greu i torno a repetir que estic orgullos de tots els q vem estar ahir a sant carles aguantant-vos abans durant i despres del partit i sense caure en cap provocacio vostre.

el vostre equip mereix estar a tercera divisió i fins i tot a segona B , la vostra aficio no es mereix ni tenir equip de futbol, aneu al camp del nastic a veure futbol de primera i no embruteu mes la imatge de la tercera divisio.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #149 el: 29 de Gener de 2007, 18:09:06 pm »
per cert foraster perque sera que tots els que passen per sant carles de la rapita parlen malament del tracte rebut alla?

mira jo tenia la visio de la rapitenca d'equip que feia bon futbol i tenia una gran aficio,despres de passar per aqui vaig quedar decepcionadissim al veure un equip escandalosament brut,i ahir els que van demostrar ser bruts la aficio,si es veritat que vas estar aqui a sabadell pots tu dir que la aficio del sabadell va tractar malament a l'aficio rapitenca??

per cert si el que la gent que va anar diu es del tot cert sort veu tindre que som gent civilitzada,perque es podria aver liat una ben grossa amb els continuats insults i provocacions rebuts ahir a la devesa

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #150 el: 29 de Gener de 2007, 18:17:08 pm »
el vostre equip mereix estar a tercera divisió i fins i tot a segona B , la vostra aficio no es mereix ni tenir equip de futbol,

estas segur que es mereix estar a tercera o segona B?  jo crec que un dels culpables que ahir passes el que va pasar ha sigut el seu entrenador aixi que no crec que es mereixin  mes que el descens  :ko

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #151 el: 29 de Gener de 2007, 19:59:17 pm »
La Pancarta (que por cierto hera de madera) ponia y tengo fotografias.....SI EL DEPORT ES CULTURA,
SABADELL ES BASURA.Yo no soy muy bueno en catalan y me imagino que sera valenciano el de la mente privilegiada que habla de cultura y me pone deport en vez de esport y basura para que le rime en vez de escumbreria.
Yo solo pienso en lo que le dije al energumeno ese que se quito la chaqueta,despues que nos insultara sin sentido,le dije que volviera a la montaña y recojiera las cabras que seguro le estan esperando.
TRIKITA RA TRIKITA RA
jamas olvidare el paso por este campo, vaya panda de colgaos,cuanto mas pienso en ellos mas quiero a mi perra.
Millor Seguidor

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #152 el: 29 de Gener de 2007, 20:04:35 pm »
La Pancarta (que por cierto hera de madera) ponia y tengo fotografias.....SI EL DEPORT ES CULTURA,
SABADELL ES BASURA.Yo no soy muy bueno en catalan y me imagino que sera valenciano el de la mente privilegiada que habla de cultura y me pone deport en vez de esport y basura para que le rime en vez de escumbreria.

Tranquil, no és que tu no siguis bó en català... és que aquella pancarta ni estava en català ni en castellà ni res... era producte d'una ment malalta, d'un cervell espongeiforme deformat per les calentures provocades per el sol petant a la boina durant la dura vida que el paio havia portat aspirant cola d'enganxar.

El iaio, amb 65 anys (o més) segur que també havia abusat en la seva joventut de la heroína, anfetamines vàries i algunes altres substàncies perilloses (vas veure la cara boig que tenia de prop?). :laugh:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #153 el: 29 de Gener de 2007, 20:09:24 pm »
y de la pareja yonki?  que me decís de la pareja yonki que venian a pegarnos, el tio enfurecido y detrás la mujer, la cual la tuvo que parar el que iba peor. Habría para escribir un libro de la visita de ayer en la devesa. MARE MEVA!!  Menuda visita a Rio Leon Safari...
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #154 el: 29 de Gener de 2007, 20:23:48 pm »
ajaajajajajajaja solo por ver toda esa fauna de la devessa me uviese gustado ir, fauna variada, normal con el campo entre montanyas... :dance
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #155 el: 29 de Gener de 2007, 20:38:58 pm »
mira la rapitenca a mi ja em fot f****c estic fart d'ells que s'en vagin a primera catalana ja!!! noaltres voldriem revenja pero no podra ser perque aquest sera l'ultim partit que ens enfrontem contra vosaltres perque pujarem i mai mes estarem a tercera i vosaltre aneuvus despedin de tercera que baixareu VISCA EL SABADELLLLLLLL
« Darrera modificació: 29 de Gener de 2007, 20:41:42 pm per X-Men Aigua »
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #156 el: 29 de Gener de 2007, 21:22:32 pm »
Crec que ela arlekinats no hauriem d'entrar en el jok d la gent d'akests ekips.Penseu que si algú es troba fora d llok som nosaltres i no ells , nosaltres som els que hem anat a tocar els nassos a una categoria que no es la nostre , per tant , millor que callem i deixem que ells s'ho passin b muntant-se polemiques absurdes amb un ekip k abans veient a la tele i mai s'haguessin imaginat que jugarien contra nosaltres. Lo nostre es resar  , animar i patir pk al juny poguem sortir de l'infern per tornar al pou.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #157 el: 29 de Gener de 2007, 21:41:26 pm »
Només puc acabar dient, que ahir a Sant Carles, un cop més, vam demostrar ser una afició EXEMPLAR. La MAJORIA de seguidors de la devesa, només poden mereixer el calificatiu d'escòria. Soc mesurat amb les meves paraules SEMPRE, però no poden considerar-se res més. I això ho dic avui, amb el cap fred.

La rapitenca, ha demsotrat tenir l'afició més "barriovajera" de 3a divisió. Sens dubte.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #158 el: 29 de Gener de 2007, 21:51:45 pm »
mare meva com se la va tragar el moran en el tercer gol... aixo clama al cel, aquest home no pot ser titular per favor...

ferni20

• Visitant
« Respondre #159 el: 29 de Gener de 2007, 21:52:22 pm »
deu ni doret com es mira la pilota el Morán en el tercer gol eh, mare meva.......