Crec que no val la pena entrar en discussions....
Ferni 20 et respecto però no estic d'acord en que entris a drap en els fórums d'equips rivals i d'altres de la manera que ho fas, si estimes el SABADELL aquesta manera de defensar-lo, crec que no és la millor per fer amics... INDIFERENCIA i no caiguis en la trampa de les provocacions, el Sabadell està molt per sobre de tot això.
jo, no tinc costum a entrar als fòrum d'equips rivals, però com ja he dit sabia q el fòrum d la Rapitenca era dels més "actius" de la categoria i sapiguent la q van liar en el partit a la NCA del qual van parlar durant 3 setmanes, pos vaig entrar i vaig contestar crec q força educadament el primer missatge q hi havia q es titulaba VE LO SABADELL, A POR ELLOS... ara ve les respostes per la seva part van començar a ser molt pero q molt maleducades, ficant-se amb el Moya cosa q no puc entendre sapiguent com és d correcte aquest senyor parlant, fincant-se amb els nostres jugadors, afició....i clar a partir d llavors les meves respostes cada cop van ser més directes i mirant-me menys el parlar bé, perq pràcticament és impossible contestar segons quins missatges tan ofensius bé, i weno a partir d'allà doncs va començar una discusió sin fin q el el moderador d la Rapitenca va arreglar com és normal fent fora als intrusos ( en aquest cas jo), clar no farà fora als d casa, fins aquí bé.
El q repeteixo q no entenc és com a la pàgina d futbolcatalunya q "crec" o creia fins ahir, q teoricament és per a donar la opinió TOTHOM independentment d l'equip q siguis, doncs dsp d rebre 5000 insults i respostes ofensives per part d l'afició rapitenca doncs ni cortos ni perezosos donant la casualitat q el moderador és antisabadellenc i d la Rapitenca pos va aprofitar la mínima per carregar-se els meus missatges i tancar el tema.