Autor Tema: Anem de sobrats o ens piten sobrats??  (Llegit 2675 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re: Anem de sobrats o ens piten sobrats??
« Respondre #20 el: 01 de Febrer de 2007, 01:08:05 am »
PROU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i ................... ....VISCA EL CE SABADELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :scut :bandera :cheer
« Darrera modificació: 02 de Febrer de 2007, 23:26:06 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #21 el: 01 de Febrer de 2007, 01:55:28 am »
Por favor ando buscando a mi hijo xex si alguien lo ve que le diga que vaya para casa antes que le pase algo, gracias .     :botador
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #22 el: 01 de Febrer de 2007, 03:27:59 am »
jajajajajajaja xex aces gracia pq pareces un pallaso todo mentira xDDDDDDD, sigue diciendo burradoas por favor  :yes: ;)

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #23 el: 01 de Febrer de 2007, 16:27:49 pm »
demano als moderadors ke fasin fora al xex aket....

i pels ke creieu ke aio es antidemocratic.....

vosaltres deixarieu entrar a casa vostra a un garrulo sense estudis de ves a saver on ke el seu unic objectiu a la vida es tenir un cotxa tunejat ke pasa neng amb una novia a joc amb el color de cotxa i am un treball ke li dongui ho just per entrar a la discoteca?.... i a asobre de tot aixo... no us pares d'insultar.....

JO NO!

Feu fora a akest impresentable i si creu ke es "inconstitucional" ke u denuncii...

Desconnectat X-Men Gel

• Global Moderator
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 88
« Respondre #24 el: 01 de Febrer de 2007, 16:50:39 pm »
Benvolguts companys de fòrum,

he fet una mica de neteja de missatges davant les que crec són intents de provocació a 'casa nostra' per part d'algú que s'amaga sota el nick 'xex'.

Tanmateix aquest usuari ha estat penalitzat amb targeta groga i 3 dies sense poder entrar al fòrum a l'espera del que determinem entre el 'moderador en cap' WebTeam i la resta d'X-Men.

Gràcies a tots per participar!
Visca el Centre d'Esports Sabadell!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #25 el: 01 de Febrer de 2007, 17:03:29 pm »
Moltes gracies per treure'ns aquesta mosca collonera de sobre  :clap2 :clap2
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

ferni20

• Visitant
« Respondre #26 el: 01 de Febrer de 2007, 20:40:50 pm »
Crec que no val la pena entrar en discussions....

Ferni 20 et respecto però no estic d'acord en que entris a drap en els fórums d'equips rivals i d'altres de la manera que ho fas, si estimes el SABADELL aquesta manera de defensar-lo, crec que no és la millor per fer amics... INDIFERENCIA i no caiguis en la trampa de les provocacions, el Sabadell està molt per sobre de tot això.

:yes:

jo, no tinc costum a entrar als fòrum d'equips rivals, però com ja he dit sabia q el fòrum d la Rapitenca era dels més "actius" de la categoria i sapiguent la q van liar en el partit a la NCA del qual van parlar durant 3 setmanes, pos vaig entrar i vaig contestar crec q força educadament el primer missatge q hi havia q es titulaba VE LO SABADELL, A POR ELLOS... ara ve les respostes per la seva part van començar a ser molt pero q molt maleducades, ficant-se amb el Moya cosa q no puc entendre sapiguent com és d correcte aquest senyor parlant, fincant-se amb els nostres jugadors, afició....i clar a partir d llavors les meves respostes cada cop van ser més directes i mirant-me menys el parlar bé, perq pràcticament és impossible contestar segons quins missatges tan ofensius bé, i weno a partir d'allà doncs va començar una discusió sin fin q el el moderador d la Rapitenca va arreglar com és normal fent fora als intrusos ( en aquest cas jo), clar no farà fora als d casa, fins aquí bé.
El q repeteixo q no entenc és com a la pàgina d futbolcatalunya q "crec" o creia fins ahir, q teoricament és per a donar la opinió TOTHOM independentment d l'equip q siguis, doncs dsp d rebre 5000 insults i respostes ofensives per part d l'afició rapitenca doncs ni cortos ni perezosos donant la casualitat q el moderador és antisabadellenc i d la Rapitenca pos va aprofitar la mínima per carregar-se els meus missatges i tancar el tema.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #27 el: 01 de Febrer de 2007, 20:44:47 pm »
Aquest personatge, es ton** o s'ho fa??  :blink  ??? Feulo fora JA! :xin-xin
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord