Autor Tema: Situació equip per a la Temporada 2005-06  (Llegit 4715 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat C.E. Sabadell Fem.

• Infantil
  • Missatges: 184
    • www.cesabadellfemeni.tk
Situació equip per a la Temporada 2005-06
« el: 23 de Juny de 2005, 11:18:02 am »

Estimats forerus i foreres,

La setmana que bé us podrem començar a donar informació de la situació en que es troba actualment l'equip.

Us adelanto que s'esta treballant i amb molta il.lusió en el projecte d'aquest any.

Una salutació !!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Situació equip per a la Temporada 2005-06
« Respondre #1 el: 24 de Juny de 2005, 16:49:06 pm »
Gràcies :icon_exclaim:

Esperem ansiosos les vostres notícies :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #2 el: 24 de Juny de 2005, 18:40:59 pm »
Gràcies :icon_exclaim:

Esperem ansiosos les vostres notícies :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim:

Ultimament et fas molt l'interesat per el cert es que jo mai t'he vist per la UAB... :laugh:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 24 de Juny de 2005, 19:13:22 pm »
Ultimament et fas molt l'interesat per el cert es que jo mai t'he vist per la UAB... :laugh:

Cert que hi vaig poc, menys dels que voldria.
Aquest any he vist els partits contra l'Oviedo (al J. Molins), el Rayo, el Llevant, el Bar$a, el Lagunak (a la UAB) i el Bar$a (al Ministadi).

Però cada setmana m'intereso per el que han fet.
Tornem al J.Molins ja!!!!

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #4 el: 24 de Juny de 2005, 19:24:18 pm »
[Tornem al J.Molins ja!!!!

Putser jugaran al camp del Mercantil :-X

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 24 de Juny de 2005, 19:25:50 pm »
Putser jugaran al camp del Mercantil :-X

Almenys està a Sabadell, i no en la quinta hòst.. .
Que fot molt pal anar a la UAB. ;D

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
UAB, Pros i contres....
« Respondre #6 el: 25 de Juny de 2005, 00:01:35 am »

La queixa respecte a jugar a l´UAB s´hauria d´entendre en el sentit de que sembla que signifiqui un menyspreu per les jugadores.

Ara bé, la instal.lació està bastant bé,(bona gespa i adeqüada dimensió),  els afeccionats poden muntar el "partidillo" als camps del costat, com alguns "foreros" saben, i alguns problemes com l´aparcament no els tenim.  Això sí, farien falta unes cadires a peu de camp.

El suport cap a l´equip femení, l´entenc més en sentit moral i en la mesura que es pugui, econòmic.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #7 el: 25 de Juny de 2005, 11:41:58 am »
El que diu en BLANC-I-BLAU es bastant acertat pero... Tu creus que es un camp comude pel public quan (almenys a la banda de la muntanya) ens em de posar en files d'un sino tuquem la paret i no deixem passar a la gent??? Tu creus que per arribar a un lloc on estiguis be i amb bon angle de visió as de pasar per dins al camp perque no pots passar per culpa les porteries de futbol 7, les valles (noves de "seguretat" que el dia del Torrejon ens vam carregar unes quantes nomes per posar el peu sobre la barra inferior) i la xarxa que hi ha penjada de l'enreixat per "evitar que surtin fora les boles"??? Tu creus que el pobre Raul a de fer muntanyisme cada cop que surt una bimba fora??? Per accedir al camp em de pasar pel tunel de vestidors super estret, i el dia qui vingui considerable gent que??? on es el bar??? a mes de pagar el viatge (pels que anem en tren) l'entrada (una de les poques fonts d'ingresos) ens em de dur la coca-cola de casa???!!!!!!!! abans hi havia una makina que sempasava les monedes pero no donava res :veryangry:, una font d'aigua (si l'aigua es sana pero...) sort que l'ultim partit van obrir el bar akell... :-\ i per acabar, el seients que??? qui aguanta 90 min de peus (clar que aguantem pero es mol incomode)??? perdoneu l'extensio pero yo de pros no hi trobu res sino el camp adjunt on als descans fem un partidillu panxengueru que casi sempre s'exten fins al final del partit jejeje pero aixo tambe ho podem fer al camp del mercantil !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sisplau NUNCA MAIS A LA UAB!!!!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 25 de Juny de 2005, 13:57:17 pm »
A mi em costa molt anar-hi, ja que a part del desplaçament, la dona no em vol acompanyar perquè ella passa d'estar 90' de peus i a vegades rebre una pilotada.

Jo el camp del Mercantil, no em desagrada, el Josep Molins, d'herba natural, m'agrada molt i la NCA és un somni.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #9 el: 25 de Juny de 2005, 17:26:04 pm »
Jo sincerament, el Pep Molins no m'agrada gens :no:, vale, herba natural, grades noves i tot el que vulgueu pero la grada esta molt lluny del camp i aixi no es pot disfrutar del futbol :disappointed:, no hi ha ni una p*** hombra... El que han de fer es jugar a la NCA collons que per aixo son el  :scut!!!!!!!! segons e sentit, la directiva les envia a l'ajuntament i l'ajuntamen a la directiva i aixi es imposible negociar :disappointed:

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #10 el: 25 de Juny de 2005, 17:32:38 pm »
Que s'asseguin tots junts!!! Es que la gent hi ha vegades que sembla...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #11 el: 26 de Juny de 2005, 12:00:15 pm »
Lo ideal es fer-las jugar en la NCA, pero estem en el tema de sempre que això es molt dificil: el tema de la gespa; el tema de calendari, que no coincidicin els dos la mateixa semana com a locals, perque sino o ellas no jugant a la NCA o a jugar més tard que els homes que portaria a tornar al problema de la gespa.
Ara si es pogues solucionar això, ellas mereixen jugar segur a la NCA. Sobretot per el tema public, que aniria més gent a veure'ls jugar. El camp de Bellaterra o el Josep Molins, tenen bona gespa pero son camps indignas per les nostres jugadores. A més, quina imatge donen als equips visitants a la UAB amb un camp com aquest.... molt pobre.
Es una verdadera llastima que la ciutat de Sabadell no tingui més i millors instalacions esportives, perque si lo millor es el Josep Molins, apaga i vamonos. 

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #12 el: 26 de Juny de 2005, 16:57:45 pm »
Molts dels altres ekips no es q tinguin grans camps tp...

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #13 el: 27 de Juny de 2005, 23:16:06 pm »
Es una verdadera llastima que la ciutat de Sabadell no tingui més i millors instalacions esportives, perque si lo millor es el Josep Molins, apaga i vamonos. 

No penses que el Bar$a, el Llevant, l'ecspanyol o l'Athlètic juguen sempre al camp del club.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #14 el: 27 de Juny de 2005, 23:42:24 pm »
No, pero no en comparis el Mini Estadi o els anexas el mini, Mundial 82 (camp del Llevant), la ciutat Esportiva del Espanyo, o Lezama, amb el camp de Bellaterra o el Josep Molins.Sabadell es una ciutat qie te mancanses de instalacions esportives si lo millor que te després de la NCA es el Jospe Molins.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #15 el: 27 de Juny de 2005, 23:44:50 pm »
Sabadell es una ciutat qie te mancanses de instalacions esportives si lo millor que te després de la NCA es el Jospe Molins.

Doncs si, la veritat que Sabadell té falta d'instal-lacions públiques de qualitat.
A vore si es posen les piles. :(
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!