beps! acabu d'arribar d'Olimpia. Abans de tot agraïr a tots els membres de la Força (erik, iniesta, mendo, navarrog i si em deixo algun disculpeu-me que encara no asosiu be les cares als noms
), a Fum Fum Fum (que ja se qui ets jajajajajaja), a Markgsihool (sino me fixat malament) i tots els foreros que ens hagiu vist una estona.
Respecte del que comenta l'Erik, no se que ha passat ja que jo em trobava just a l'altre banda i clar, la meva vista ni la meva oida són tant bones com per veure i escoltar des d'alla jajajaajaja
Si es cert aixo que comentes, Erik, pot ser fruit dels nervis ja que com ja saps, ens juguem molt en aquests partits... Al igual que m'ha comentat el Iniesta en acabar (que per cert, ell ja te la samarreta, haviam si preneu nota... jejejejejeje) que les noies no han aplaudit en acabar el partit.
Bé, penseu que no estan gens acostumades, aixi com el futbol masculí aixeca mes expectacio sigui quina sigui la categoria, en futfem (i mes en aquesta categoria) nomes es limiten a venir a veure els partits els pares i 4 amics. Per dir-ho d'alguna manera, no estan acostumades a jugar amb tant public com avui (i encara menys amb bombos i pancartes i aixo).
El fet que comentes segur que a sigut un mal entes i estic convençudisim que ni molt menys ho dit per ofendret...
De totes maneres, entre avui i dema parlaré amb ella i m'ho aclarirà
va nanus, ens veiem d'aqui una horeta aproximadament!
P.D: tinc un parell de fotos de la penya, encabat te les paso