Autor Tema: projecte "sagrada familia" olimpia  (Llegit 22665 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: projecte "sagrada familia" olimpia
« Respondre #80 el: 09 de Octubre de 2008, 12:29:31 pm »
Ojala las fechas de entrega sean las correctas y podamos jugar la segunda vuelta en nuestra casa  :happy2:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #81 el: 09 de Octubre de 2008, 15:58:30 pm »
jo l'ultim q se s q ja u allarguen fins finals de març ...
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #82 el: 10 de Octubre de 2008, 14:34:46 pm »
jo l'ultim q se s q ja u allarguen fins finals de març ...
eso kiere decir casi casi a finales de abril! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4310
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #83 el: 10 de Octubre de 2008, 14:57:42 pm »
Deixeu-vos d'hòsties. Se inaugurarà quan hagin eleccions, i amb les fotos corresponents.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #84 el: 10 de Octubre de 2008, 15:06:27 pm »
Avui al matí hi he passat ... com els vells q van a veure les obres.
Ja no hi han valles al voltant, ni les reixas de darrera porteries, ni porteries de f.11 i f7 ... una makina comença a remoure terra de la montanyeta de prop de les cases ...

mica n mica s va veien algo.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4310
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Olímpia, Política i Accions.
« Respondre #85 el: 23 de Gener de 2009, 13:51:15 pm »
Olímpia, Política i Accions.

L’altre dia, per qüestions de feina vaig estar un par de dies a Barcelona, i per coses personals vaig pujar a Sabadell. Per curiositat, vaig anar a vore les obres del complex Olímpia. Terra remenada, moviment d’obres, açò si, a poc ritme i vaig vore la fisonomia canviant de les obres.

Vaig revisar el projecte, per curiositat, i vaig vore que tindrem primer el nostre camp construït, i que se farà tot en dues fases. Me sembla raro, ja que si se fes tot de cop, evitariem que primer els nens haguen d’anar als vestuaris antics, i desprès quan façan els nous, on aniran? A l’estadi? O estic confós jo i no vaig entendre algo i resulta que mos faran els vestuaris nous abans de desmontar els vells?

Em podeu dir que les presses no son bones, però la faena organitzada, acaba més ràpid i millor. Per a que se fà com se fà el projecte? Mos ho justifiquen dient que el Sabadell tindrà así el seu camp a lo primer, i que desprès se farà la resta, però me pregunte: se podia haver fet primer lo nostre però amb vestuaris, no?

I per a que tardaran tant en fer la resta? No serà que voldran fer coincidir la inauguració de la resta un mes abans de algunes eleccions? Per a mi que si, tant sien locals, com de la generalitat com de la FCF. Potser per açò no van començar fins que no van poder ajuntar per a la presentació a Bustos, Villar i Roche i la inauguració amb Campoy pastant per allà.

Ja sabem com les gasta Villar, i si va donar algo per a la ciutat esportiva, se veu a canvi de que ho va donar, va ser a canvi del suport de la FCF a la seua reelecció, ja que ací no se pensava en votar-lo ni de broma, i a partir d’açò, se va vore clar que els amos del futbol català tornarien el suport econòmic en forma de vots al ‘gran jefe’.

Desprès està el alcalde de la ciutat. Si hi havia fotos, ell estava per allà, clar que si! Com l’últim cop que vaig comprar un diari de Sabadell, que se podria dir diari de bustos i altres regidors. Per favor, que compre el diari este dia per a informar-me de les coses de la ciutat, no per a que me fessin un publi-reportaje monogràfic de la vida i obra dels membres del partit del govern i el seu conductor*.

Amb tot açò, també estava Soteras per enmig. Abnegat, servint al Sabadell, com sempre. Farà coses bé, i coses malament. Però el seu amor per el club, le va portar a agafar les rendes del club quan mos havien enfonsat a Tercera, i en un any mos va treure de la caldera de Pere Botero i mos va tornar al infern de la segona ‘b’. Sé que ell, en este cas, va ser-hi com a representació del club, complint la seua faena. Me sembla lo més correcte que se podia fer.

Però? Ara bé lo que no m’agrade. Soteras va tenir un paper secundari en tot. Collona, una mica de respecte, que és el President d’una institució centenària!

A ell l’ha posat a dit la Fundació, a l’igual que part de la junta directiva, i la fundació és part de l’ajuntament. Per tant, l’ajuntament i el seu conductor pendrà tot el protagonisme en cas de triomfar esta temporada o la propera. Però si hi ha pals, seran per a Soteras. La gent no entén que este home està posat ací a dit i pot dir la seua fins a cert punt?

A més, van fer un referendum raro per a confirmar la junta directiva. Un referendum, on qualsevol soci d’apeu tenia el mateix dret que un accionista amb 50 accions a l’hora del recompte. No l’entenc, estes coses. O se fa una junta General d’Accionistes, i allà se talla el bacallà, com és preceptiu en estos casos o se fa una consulta popular d’opinió, que no és vinculant entre els socis, però el matxembrat que se va fer està entre lo ilegal i original, a la par que discutible.

Per altri banda, mos varen justificar el tema com a una consulta democràtica, i que la fundació és molt democràtica i tal, i quedava clar que un SÍ era un suport incondicional al sistema. Però, que era un NO? Era el kaos? Era la dimissió de la junta? Era el retorn de les accions donades a la Fundació als verdaders propietaris i que s’arreclessin? Era el retorn de Larrosa, Piedrafrita o un altre ******* del sistema?

No m’agrade ni la fundació ni el seu sistema de treball al club. Mos diuen que és per a que no ens passe lo que al Terrassa o altris clubs, però farien bé de preguntar als antics accionistes si volen la devolució de les accions, si no estan d’acord amb el tarannà que se porta o en altri cas, si les accions no se poden retornar, posar-ne a la venda alguns paquets per a que gent que mos interessa el club, i no només amb fins polítics i econòmics, podéssim participar.

Hi ha gent, que va donar moltes accions, i està totalment d’acord amb el sistema. Chapeau, per que a sobre els tenen a dins el club, remenant les cireres i donant-se més importància que la que tenen que no és més que la d’un directiu d’un club de la categoria, que no la història, del Alzira o l’Ontinyent.

Però hi ha gent, que no està d’acord amb lo que està passant des que la Fundació, i per ende l’ajuntament, està movent els fils del club. A més també hi ha sàvia nova en els socis, gent que en la seua època no va poder comprar accions, i que ara disposa d’un petit capital per a invertir.

No seria millor les accions se repartíssin entre els que estimem el club? Amb lo que recaptés la Fundació en esta operació, se podria augmentar la donació econòmica al club.

Ara em diran alguns, que se fa per a controlar millor el déficit del club. Molt bé lo que dieu, però si s’ha de controlar millor el déficit del club, que se controli millor també les despeses d’alguns directius imposats per la Fundació.

*= No diré cabdill, ja que alguns no tenen sempre el diccionari a la mà i desprès s’ho prenen malament. Però al País Valencià, al cap d’un grup se le diu cabdill, encara que sia escollit democràticament.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1022
  • SANG ARLEQUINADA
NOU OLIMPIA
« Respondre #86 el: 08 de de 2009, 15:19:58 pm »
Per als qui no hagueu tingut la oportunitat de veure com està quedant el nou camp del olimpia aquí una imatge.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
Re: NOU OLIMPIA
« Respondre #87 el: 08 de de 2009, 15:27:56 pm »
el campo a quedao chulisimo esta mañana e estado viendolo pero no llevaba la camara para hacerle fotos, alguien save si llevara gradas y donde iran?, creo que hoy que si le pondrian gradas  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat xaviró

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3876
« Respondre #88 el: 08 de de 2009, 16:10:01 pm »
Molt bé. Li podriem dir la Mini NCA !!!!
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat INIESTA

• Entrenador
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #89 el: 08 de de 2009, 17:32:16 pm »
tan de bó hagués pogut arribar a jugar en aquest camp.. :bigcry:
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #90 el: 08 de de 2009, 19:13:03 pm »
 :bandera

La setmana que be ja es podrà entrenar-hi :greedy:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #91 el: 08 de de 2009, 20:12:59 pm »

Puede que te toque arbitrar ahi... xD
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

il·capo

• Visitant
« Respondre #92 el: 08 de de 2009, 22:51:23 pm »

Puede que te toque arbitrar ahi... xD
eres arbitro?? :o
en una foto del juvenil A del Mercantil, ai uno ke se parece mucho a ti ;) jeje, yo pense que eras tu

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #93 el: 10 de de 2009, 15:27:29 pm »
buenos pues segun el diari de Sabadell de hoy, en los prologomenos de el partido sabadell - Santa Eulalia inauguraran el campo del olimpia, no lo e acabado de entender porque si el partido se juega en la nca todo el mundo estara alli y desde la nca no lo van a inaugurar, si alguien sabe como ira o si yo lo e leido mal que lo ponga  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #94 el: 10 de de 2009, 15:35:51 pm »
El acto creo que será a las 11 de la mañana y el partido empezará a las 12:15h.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #95 el: 10 de de 2009, 21:09:30 pm »
El acto creo que será a las 11 de la mañana y el partido empezará a las 12:15h.

gracias  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #96 el: 16 de de 2009, 17:42:51 pm »
Jo vaig anar-hi de visita amb la dona per ensenyar-li com estava quedant, i de pas explicar-li "batallitas" (jo vaig debutar allà amb l'Infantil A, no recordo si contra el Manresa o contra el Barça que li varem fotre 4-0  :Paletas:) i la veritat és que ha quedat la mar de bé. Quan jugava jo (any 1980-81-82 crec), si plovia una mica el camp quedava com un camp de patates, ple de reguerols, sots i esquerdes. Ens canviavem a uns vestidors que encara hi ha dintre el camp, als passadissos exteriors d'accés a les graderies.

L'únic que em va sobtar, no sé si és impressió meva, és que vaig veure el camp massa estret, i em semblava que hi havia espai com per fer-lo més gran.

Algú sap les mides del camp ?

Gràcies  :beer2
Forero Més Catxondo

Desconnectat INIESTA

• Entrenador
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #97 el: 16 de de 2009, 17:59:18 pm »
Jo vaig anar-hi de visita amb la dona per ensenyar-li com estava quedant, i de pas explicar-li "batallitas" (jo vaig debutar allà amb l'Infantil A, no recordo si contra el Manresa o contra el Barça que li varem fotre 4-0  :Paletas:) i la veritat és que ha quedat la mar de bé. Quan jugava jo (any 1980-81-82 crec), si plovia una mica el camp quedava com un camp de patates, ple de reguerols, sots i esquerdes. Ens canviavem a uns vestidors que encara hi ha dintre el camp, als passadissos exteriors d'accés a les graderies.

L'únic que em va sobtar, no sé si és impressió meva, és que vaig veure el camp massa estret, i em semblava que hi havia espai com per fer-lo més gran.

Algú sap les mides del camp ?

Gràcies  :beer2

Al principi també el veia més estret, pero he arribat a la conclusió de que si et dones conta s'han menjat gairebé tot el turonet que hi havia, llavors l'unic que han fet es correr el camp més cap a l'esquerra. De mides, doncs de 45 metres d'amplada no pot baixar. Quan jo jugava, fins aquest any ;D, també a la minima que plovia el camp es posava impracticable, i als vestuaris no hi cap tot l'equip. I els dies d'entreno, vora les 9 del vespre que acabavem d'entrenar uns 4 o 5 equips alhora,sobretot els divendres, els vestuaris eren una jungla. Duxar-se i canviar-se sense que perdesis la tovallola, les espinilleres, les xancletes o els calçotets, havien dies que semblava missió impossible :Hecho_polvo:  :beer2

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #98 el: 16 de de 2009, 18:37:11 pm »
Sí Iniesta, però el que jo em refereixo és que veig molt poca distància entre les línies de fora de banda i les línies de l'àrea. Igual era el moment de fer un camp una miqueta més ample, casi casi pel mateix preu, i que consti que no ho dic per criticar, sino perque crec fermament que un jugador format en camp ample, agafa unes maneres i una tècnica molt diferent, crec que entrenant en camp ample surten millors jugadors, amb més alternatives en el joc, i es fa un fortí dels partits de casa, es crea un fet diferencial amb els camps d'altres equips  :xin-xin

Una curiositat que se m'acudeix ara: el camp del mercantil és més ample o és més o menys igual ?

:xin-xin

Forero Més Catxondo

Desconnectat INIESTA

• Entrenador
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #99 el: 16 de de 2009, 18:48:47 pm »
el camp del mercantil jo crec que es una mica més ample, pero tampoc no gaire, almenys al camp del mercantil les linies de banda i d'area no estan tan juntes. Suposo que s'hauran menjat camp per fer tot el que han de fer despres :beer2