Hola, sóc el Pau Monràs, soci arlequinat de tota la vida i enguany essent un membre més de la directiva.
Només vull informar que existeix un llistat setmanal a les oficines pel qual el President i/o els directius podem saber QUI ha demanat invitacions, i QUANTES n´ha demanat en QUIN partit.
Això significa que el que als ulls d´algú podria ser un descontrol està absolutament control.lat per part de l´Entitat.
No negaré a ningú que pot donar mala impressió veure gent donant entrades o entregant un sobre, però jo mateix ho he fet amb compromisos meus i no eren ni mala gent, ni aprofitats, ni "jetas".
Com jo, altres directius o membres de la plantilla fan el mateix, però repeteixo, està absolutament regulat a l´igual que els carnets pel futbol base, o que les entrades dels bars, les quals també tenen una liquidació setmanal de control.
També vull aprofitar per explicar que les entrades es van canviar i es van fer de diferents colors i de diferents categories per evitar pilleries de fòra o de dins i que el mateix es va fer amb l´arcaic sistema de grapar els carnets(no hi ha calers per laser dels de veritat) perquè és públic i notori que altres anys es passaven els carnets per entrar per les reixes cada diumenge.
Tothom és lliure d´opinar del què vulgui i no vull polemitzar amb ningú eh, només vull explicar com s´està fent per dins, i estic/estem sempre oberts a idees que ens facin millorar com a Club. De fet, encara n´hem de millorar moltes!
Visca el Centre d´Esports!
Pau