Autor Tema: Por la cara  (Llegit 1882 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Mejor

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 26
Por la cara
« el: 04 de Febrer de 2007, 20:03:31 pm »
Hola amigos , hacia tiempo que no escribia en el foro y hoy me decidi a hacerlo porque estoy indignada con el tema de las invitaciones que veo cada domingo traficar por los exteriores del estadio. Gente que es asidua cada partido y entra por la cara en tribuna y general . Ves como gente del club les pasa , mientras todos pagamos religiosamente una entrada o un carnet . Estoy segura de que  mucha de esta gente no es familia ni nada por el estilo de los jugadores , simplemente enchufados y getas.¿no dicen que este club necesita dinero? , pues que controle mas a donde van a parar las invitaciones que dan.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re: Por la cara
« Respondre #1 el: 04 de Febrer de 2007, 20:18:15 pm »
Yo como socio y conocedor del mundo del fútbol, te puedo decir que los Clubes deportivos suelen tener un número determinado de invitaciones para gente que colaboran con la entidad y otros compromisos, pero la entrega de dichas invitaciones se suelen facilitar a los afortunados durante la semana anterior al partido, no se suele esperar a que estén por fuera del Campo determinado para hacerles entrega de las mencionadas invitaciones, esa es una falta de gestión porque delante de todo el mundo es decir los socios, seguidores y aficionados en general, está muy mal visto, ahora bien quién tiene la facultad de solucionar dicho problema no es otro que el gerente del Club.     saludos
                                                :anims   :anims   :anims   :anims   :anims   :anims   
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Connectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
« Respondre #2 el: 04 de Febrer de 2007, 20:21:32 pm »
En el Sabadell les invitacions sempre san donat a l'entrada abans del partit! I dsd k tinc memoria mai san donat la semana abans! :xin-xin
Grada Jove - La Força Arlekinada

joseph

• Visitant
« Respondre #3 el: 04 de Febrer de 2007, 20:25:43 pm »
Por desgracia, es una pena que se regalen tantas entradas, asi es imposible aumentar el número de socios, la gente espera que se regalen a traves de programas de radio o tv. o simplemente invitaciones del club.
Yo preferiría que pusiesen las entradas muy baratas , peero toto el mundo a pasar por caja.
Es un tema a tener en cuenta por esta nueva junta que parece que funciona perfectamente.

Desconnectat Mejor

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #4 el: 06 de Febrer de 2007, 19:20:08 pm »
Me parece que el post que inicie el otro dia yo misma le interesa poco al socio y aficionado , deve ser porque a muchos de nosotros disfrutamos de las dichas invitaciones o es que comulgamos con las ruedas de molino . Yo de momento he protestado esta situacion.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 06 de Febrer de 2007, 20:02:35 pm »
Jo us puc dir que hi han directius que entren amb el passi de directiu, encara que tenen el carnet a la butxaca.

Jo a vegades porto 'invitats', però els compro l'entrada anticipada.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #6 el: 06 de Febrer de 2007, 21:13:00 pm »
Yo por ejemplo tengo pase de prensa para poder hacer fotos a pie de campo, ruedas de prensa..., pase como directivo del femenino y no por eso dejo de ser socio ;)

Desconnectat Mejor

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #7 el: 06 de Febrer de 2007, 23:51:01 pm »
Adri no me refiero a esos pases , me refiero a gente que cada partido pregunta en la puerta de tribuna por alguna entrada a su nombre , o directamente esta el "amiguito" de turno esperandole para darsela en mano. Imaginate si esta gente se hiciese socio o socia cuanta gente y cuanto dinero recaudariamos.Piens a que cada año pagamos un carnet que nos cuesta dinero .Ya se que realmente lo que importa es colaborar , pero me da mucha rabia que gente se aproveche.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #8 el: 07 de Febrer de 2007, 00:04:12 am »
Adri no me refiero a esos pases , me refiero a gente que cada partido pregunta en la puerta de tribuna por alguna entrada a su nombre , o directamente esta el "amiguito" de turno esperandole para darsela en mano. Imaginate si esta gente se hiciese socio o socia cuanta gente y cuanto dinero recaudariamos.Piens a que cada año pagamos un carnet que nos cuesta dinero .Ya se que realmente lo que importa es colaborar , pero me da mucha rabia que gente se aproveche.

No seran las entradas k dan l'arlekinat k hay k pasar antes del partido a por ellas?  :mmmm
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #9 el: 07 de Febrer de 2007, 00:18:08 am »

No seran las entradas k dan l'arlekinat k hay k pasar antes del partido a por ellas?  :mmmm

jos diria que les entrades de l'arlequinat,les donen a la taquilla de la part d'abaix de tribuna,vaja i les invitacions abans tambe les recullien alla

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #10 el: 07 de Febrer de 2007, 00:21:25 am »

jos diria que les entrades de l'arlequinat,les donen a la taquilla de la part d'abaix de tribuna,vaja i les invitacions abans tambe les recullien alla

Jo fa unes setmanes tenia una invitacio k vaig anar a buscar pel meu tiet, vaig arribar alla a falta de 5 minuts per començar el partit i els k donaven l'invitació de l'arlekinat ja no hi eren a les takilles i bueno despres pues vaig preguntar a tribuna.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #11 el: 07 de Febrer de 2007, 02:41:38 am »
crec que no vé de quinze entrades que regala l´arlekinat i que és una bona promoció pq la gent s´enganxi i potser més endavant es faci soci per molts anys. Qualsevol que conegui el marketing ho veurà aixi pq ho fan totes les empreses.
Crec que qui vol ser soci pq ho porta dins i ho sent no li ha d´importar si tal o pascual entra gratis o no. Vaja a mi m´es igual si un altre no paga. Prefereixo que vingui gent a animar i veure el estadi que faci goig i jo em faré soci cada any i no pensaré mai el que fan els altres ni que em sortiria més a compte
« Darrera modificació: 07 de Febrer de 2007, 10:47:32 am per hicks »

lopart

• Visitant
« Respondre #12 el: 07 de Febrer de 2007, 09:54:20 am »
hicks tienes toda la razon si que es  cierto que del programa del arlequinat se sacan las 15 entradas libres  y si cada socio pica el carmet  ya tiene 3 imvitados porque no creo que desde las oficinas se saquen entradas  un saludo a todos :botador

ARLEQUINADO

• Visitant
« Respondre #13 el: 07 de Febrer de 2007, 10:30:05 am »
Normalment totes les invitacions que es donen per a cada partit de lliga, es reparteixen entre els jugadors del 1er equip, equip visitant, passis federatius (Entrenadors, arbitres, federació) i les 30 entrades que regala L'Arlequinat, normalment la majoria de persones que pregunten a les portes de tribuna per invitacions acostumen a ser tants els familiars del 1er equip com del visitant.

I totes es retiren a la Taquilla de Passis i Invitacions amb un llistat el qual s’apunten les que s’entreguen.

Desconnectat Mejor

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #14 el: 07 de Febrer de 2007, 13:43:40 pm »
No intenteis justificar lo injustificable , ni Arlekinat ni nada , siempre son los mismos , y me **** pues el club se sostiene del dinero de los socios que nos rascamos el bolsillo cada año. Club controlemos el tema porfavor.

Desconnectat keneth brylle

• Aleví
  • Missatges: 37
« Respondre #15 el: 07 de Febrer de 2007, 18:33:32 pm »
Hola, sóc el Pau Monràs, soci arlequinat de tota la vida i enguany essent un membre més de la directiva.
Només vull informar que existeix un llistat setmanal a les oficines pel qual el President i/o els directius podem saber QUI ha demanat invitacions, i QUANTES n´ha demanat en QUIN partit.
Això significa que el que als ulls d´algú podria ser un descontrol està absolutament control.lat per part de l´Entitat.
No negaré a ningú que pot donar mala impressió veure gent donant entrades o entregant un sobre, però jo mateix ho he fet amb compromisos meus i no eren ni mala gent, ni aprofitats, ni "jetas".
Com jo, altres directius o membres de la plantilla fan el mateix, però repeteixo, està absolutament regulat a l´igual que els carnets pel futbol base, o que les entrades dels bars, les quals també tenen una liquidació setmanal de control.
També vull aprofitar per explicar que les entrades es van canviar i es van fer de diferents colors i de diferents categories per evitar pilleries de fòra o de dins i que el mateix es va fer amb l´arcaic sistema de grapar els carnets(no hi ha calers per laser dels de veritat) perquè és públic i notori que altres anys es passaven els carnets per entrar per les reixes cada diumenge.

Tothom és lliure d´opinar del què vulgui i no vull polemitzar amb ningú eh, només vull explicar com s´està fent per dins, i estic/estem sempre oberts a idees que ens facin millorar com a Club. De fet, encara n´hem de millorar moltes!

Visca el Centre d´Esports!

Pau

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #16 el: 07 de Febrer de 2007, 18:37:55 pm »
em sembla perfecte que un directiu doni la cara sobre un tema que esta calent al foro i mes si es per aclarir-lo, crec que ha sigut un encert el seu missatge sr. Pau Monràs. aixo del que es queixen alguns foreros es una cosa normal a qualsevol club de futbol i es normal que al sabadell tambe es faci. un 10 per vosté  :ok
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #17 el: 07 de Febrer de 2007, 20:11:18 pm »
Molt bé Pau, ara que mejor que has de dir a la teva epoca de directiu quins xanxullos feieu?

Desconnectat Mejor

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #18 el: 07 de Febrer de 2007, 20:19:10 pm »
Gracias por su explicacion , se lo agradezco sinceramente , solo queria un ¿porque? de este tema , repito gracias

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #19 el: 07 de Febrer de 2007, 20:29:38 pm »
Están muy bien todas las opiniones, tanto las de la directiva como las de los foreros pero el problema de fondo que exponía Mejor para mí es evidente. Por muchas invitaciones de familiares, Junta, etc, sigue habiendo personajes (muchos) que entran por la cara invitados cada domingo, CADA DOMINGO. No me quejaría si los invitaran de vez en cuando, pero hay muchos que se benefician cada jornada sin pagar un ****. duro y sin pagar carnet de socio. Todos sabemos que se podrían tener más socios si muchos caraduras no le echaran morro con el tema de las entradas, y la Junta debería ser consciente de ello. Por mí que les den invitaciones a quienes quieran, pero no cada domingo, j****, que hay gente que siente que estan haciendo el primo pagando carnet o entrada cada jornada.
Forero Més Catxondo