A veure, crec que la memòria ens falla una mica a tots plegats i que seria bo que de tant en tant en féssim.
Quan l'actual alcalde de Sabadell va arribar al govern de la ciutat, algú recorda quin era l'estat de l'estadi?
Si no recordo malament teníem la mateixa gespa de quan es va inaugurar el camp a finals dels seixanta, l'entorn de l'estadi semblava l'Amazonas, el rovell es menjava part de les estructures metal.liques de l'estadi i l formigó de les grades recordava a la Model de Barcelona, per no dir ja que amb proutes feines més de tres jugadors es podien dutxar amb aigua calenta per no tenir un calentador en condicions als vestuaris...
Home, passat un temps, tenim : gespa nova, grades pintades, nous calentadors, vestuaris millorats, entorn adecentat, valles, branes, la majoria de reixes i bars millorats o pintats, etc. I el més important, seria bo que preguntéssim al sr.Arroyos quan pagava el Sabadell, quan podia a més, només de mínims de llum de l'estadi...
Amb tot plegat, no vull semblar, malgrat pugui semblar-ho, un seguidor ìncondicional del nostre batlle, ni li vull fer la rosca com diuen alguns, ni molt menys. Ara bé, crec que l'estat del nostre estadi és actualment, infinitament millor que el de fa quatre o cinc anys. En general, crec que nivell d'instal.lacions esportives les millores a Sabadell han estat abismals. Antoni Farrés, un grandíssim alcalde per algunes coses, va deixar de la mà de Deu les instal.lacions esportives de la ciutat, i jo no diguem la Nova Creu Alta. A més, fins fa molt poc temps i per contracte signat, era el Sabadell l'únic responsable del manteniment de l'estadi. Un estadi maravellós però caríssim de mantenir, per no dir impossible per un club de tercera o segona B. Sincerament, crec que és una gran sort que aquestes enormes despeses (manteniment de la gespa, llum, aigua, gas, etc.) l'hagi afrontat l'Ajuntament. De no ser així, crec que s'hagués hagut de destinar gairbé un pressupost paral.lel per poder-hi fer front i això estant a tercera...
I l'Olimpia? Doncs per mi, malgrat tot, ja és un pas endavant grandiós que tan sols se n'hagi parlat i inclús signat amb la Federació. Crec que tard o dora tots els seguidors del Sabadell i sabadellencs ens podrem sentir enormement orgullosos de tenir les instal.lacions que tindrem. Quan estiguin fetes, tindre la Nova Creu Alta i al costat dos camps de gespa artificial com els que tindrem, será un luxe que molts pocs equips, inclús de superior categoria, es podran permetre. Crec que és una vella aspiració que molts de nosaltres teníem i que estic convençut que arribarà per orgull i goig de tots nosaltres.
Després, si voleu, podem parlar de si les accions, que si l'actuació de l'Ajuntament en la pèssima temporada passada, del que volgueu. Ara bé, crec que en el tema instal.lacions em d'estar molt agarïts a la feina realitzada des del consistori. I tot plegat, us ho diu un soci de tribuna que cada diumenge neteja la seva cadira per treure'n la pols i també diverses cagades de colom. De totes maneres, quan m'assec al meu seïent, miro endavant i veig el maravellós estadi que tenim, els colors blanc i blaus a les seves grades i aquella catifa verda (una mica fotudeta ara, je, je, però bé...), ja no recordo ni les cagades, ni res que se li assembli.
Tenim un estadi fabulós, que és l'enveja de molts, i jo espero no morir-me sense veure'l algún dia ampliat i a Primera Divisió de nou...
VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!