Autor Tema: Entrades Gavà - CE Sabadell  (Llegit 1586 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Atenció Al Soci

• Infantil
  • Missatges: 224
Entrades Gavà - CE Sabadell
« el: 05 de Febrer de 2007, 22:37:16 pm »
Benvolguts socis i simpatitzants,
us informem que pel proper partit diumenge 11 de febrer a les 12 h, Gavà - CE Sabadell, NO disposarem d'entrades anticipades ja que l'equip local ha considerat el partit de "Jornada Econòmica" i no hi hauran els corresponents descomptes en les entrades. Els interessats a recolzar l'equip al camp de La Bòvila -Gavà- hauran de pagar l'entrada al mateix camp.

Els preus de les entrades són els següents:

menors de 14 anys: gratuït
14-18 anys: 5 €
General: 12 €
Tribuna: 15 €
Atenció al Soci i Simpatitzant.

CENTRE D'ESPORTS SABADELL , F.C., S.A.D.

Estadi Municipal Nova Creu Alta
Plç. Olimpia, s/n
08206 Sabadell (Bcn)

Telf: (+34) 937.231.305
Fax: (+34) 937.238.088

http://www.cesabadell.org
info@cesabadell.org

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: Entrades Gavà - CE Sabadell
« Respondre #1 el: 06 de Febrer de 2007, 00:40:34 am »
anem de jornada economica en jornada economica i tiro porque me toca  :paret
pero bueno que hi farem a pagar 12 eurets i animar que es un partit molt important.

Tots a Gavà !!  :cheer :cheer :bandera :bandera
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #2 el: 06 de Febrer de 2007, 00:56:14 am »
No sé en quin diari vaig llegir que la directiva del Gavà estudiava cambiar l'horari habitual de migdia pel de les 17h per la tarda.
Ja veig que després de perdre ahir han pensat que és millor que hi hagi menys pressió arlequinada encara que deixin de guanyar calers.
Tenia la il·lusió d'anar-hi i ara ja no sé si podré anar.
FUGIM JA DE LA TERCERA I JUGUEM SEMPRE PER LA TARDA
Honor al Sabadell

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #3 el: 06 de Febrer de 2007, 19:39:01 pm »
a la web de radio sabadell, només mencionen les entrades de 12€ i 15€... :-X 
quin lio... :blink
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • You will never walk alone
« Respondre #4 el: 06 de Febrer de 2007, 21:15:10 pm »
i els autocars?¿
Visca el Sabadell!!

Connectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #5 el: 06 de Febrer de 2007, 21:19:12 pm »
NPCA, Roses arlekinades, etc. a 6€ i sortida a les 10:30 en principi! :pilotasso
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #6 el: 06 de Febrer de 2007, 22:27:12 pm »
Al descans van dir que eran 6 Euros  :yes:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #7 el: 07 de Febrer de 2007, 00:34:54 am »
de jornada economica en jornada economica i pago porque me toca..........com diu el company grimber,ojala pujem ja aquest any i deixem de fer d'or tots aquests aprofitats que esperen com carronyaires la visita del sabadell per fer la caixa de la temporada,jo o sento pero no vaig 12€ son 2.000 peles nois per un partit de tercera divisio no les pago

inclus recordo que avui he llegit en una cronica del atletic de madrid-athletic de bilbao que les entrades de gol segona grada(les mes barates) costen 18€
« Darrera modificació: 07 de Febrer de 2007, 00:39:31 am per dagar »

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #8 el: 07 de Febrer de 2007, 00:42:20 am »
Amigo dagar, yo soy de la misma opinión, 12€ es mucho dinero para presenciar un partido de 3ª división, el problema es que el contrario sabe de la cantida de seguidores que lleva el Sabadell y se aprovechan de eso, no he dicho nada nuevo pero mientras se acompañe al equipo los equipos locales pondrán las entradas a ese precio, ya cada uno sabra si puede ir a apoyar al equipo u oír el partido por RS.         saludos     :ostres

:xin-xin                         :pilotasso
« Darrera modificació: 07 de Febrer de 2007, 02:01:16 am per labtec »
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #9 el: 07 de Febrer de 2007, 00:55:53 am »
que tal amigo labtec,pues si parecia al principio que nos ponian precios "asequibles" en casi todos los campos 8-10€,pero ultimamente de 12 no baja y yo personalmente no pienso contribuir a llenar la caja de los rivales

no se si la gente no se entera con los euros o no calculan pero 2.000 pelas para un partido de tercera duelen al bolsillo,y recuerdo que hasta hace bien poco las entradas costaban eso aqui unos 12-15€ en segunda b y todos deciamos que eran carisimas,el año pasado 10 aqui y en segunda b(pagaremos mas en todos los campos de tercera)

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #10 el: 07 de Febrer de 2007, 02:10:40 am »
Es que con esos precios los seguidores arlekinats dejan un mínimo de 600.000 de las antiguas pesetas, por encuentro como visitante, convirtiéndose en los reyes magos de la categoría, espero que la federación catalana no llegue a pensar que estaría bueno que este rey mago estuviera más tiempo por la tercera división, nadie me entiende pero yo se lo que digo, como tú comentas esos son precios de la 2ª división "A" y "B", según que partidos.     saludos
                                                     :beer2   :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #11 el: 07 de Febrer de 2007, 02:33:11 am »
si que se te entiende labtec pero mejor ni pensarlo eso  :ko yo opino igual que vosotros que nos atracan en todos los campos pero yo no voy a dejar de ir, para salir de esta categoria hay q apoyar al maximo en los desplazamientos ya que en esta division los jugadores seguro que se encuentran mucho mas comodos estando como en casa,ya que en esos campos pequeños es complicado jugar y mas sintiendo la presion del publico local casi en la oreja. por eso tenemos que estar ahi para que solo se nos escuche a nosotros  :cheer :cheer
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #12 el: 07 de Febrer de 2007, 08:22:17 am »
Lo peor de todo, es que no nos dan ni siquiera la posibilidad de comprarla anticipada como en todos los demás....  Menos.... Ya entiendo, tal vez la cercania con Sant Boi,... no se no se... Pero en fin, alguien ha probado de llamar?  E intentar razonar con alguien de su directiva??
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #13 el: 07 de Febrer de 2007, 14:10:48 pm »
Caramba Carambita Carambotes, jo aquest divendres faig 14 anys... hem faré passar com si tingues 13, total per dos dies :cool

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat sebastia

• Infantil
  • Missatges: 162
« Respondre #14 el: 07 de Febrer de 2007, 20:43:08 pm »
A partir del dia de sant Boi, ara ja tothom ens fara pagar 12 euros,perque creuen que es la cantitat maxima que ens poden fer pagar sense que ens emprenyem i els hi a passi com els de sant Boi, que per la seva avaricia es van quedar sense fer tant calaix. De totes maneres crec que el preu es una mica alt per un partit de tercera,nosaltres crec que l'hem apujat aquesta setmana  a 10 euros i es un estadi de futbol on tohom veu el partit assegut i es veu be de tot arreu.

ferni20

• Visitant
« Respondre #15 el: 07 de Febrer de 2007, 21:11:21 pm »
és increible i entenc perfectament q hi hagi gent q no vulgui pagar 12-15 euros cada 2x3 per a veure un desplaçament del Sabadell, a més heu d pensar q els q van en bus els costa doncs 12+6 ja són 18 euros la broma , deu ni do... imagineu-vos pagar cada 2 setmanes 18 euros per a veure els desplaçaments del Sabadell a Tercera.
No se o trobo força patètic, jo vaig anar a Mataró perq crec q 10 euros encara es poden pagar per a un desplaçament contra un bon rival, ara q 12 euros tal como diu el Dagar son 2000 de les antigues pessetes i això ja són diners ja, i si almenys fos per anar a camps q valguessin la pena dius encara pero a segons quins camps.... jo el pròxim desplaçament el faré al Mini q com a mínim és un estadi d nivell.

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
« Respondre #16 el: 07 de Febrer de 2007, 23:06:28 pm »
és increible i entenc perfectament q hi hagi gent q no vulgui pagar 12-15 euros cada 2x3 per a veure un desplaçament del Sabadell, a més heu d pensar q els q van en bus els costa doncs 12+6 ja són 18 euros la broma , deu ni do... imagineu-vos pagar cada 2 setmanes 18 euros per a veure els desplaçaments del Sabadell a Tercera.
No se o trobo força patètic, jo vaig anar a Mataró perq crec q 10 euros encara es poden pagar per a un desplaçament contra un bon rival, ara q 12 euros tal como diu el Dagar son 2000 de les antigues pessetes i això ja són diners ja, i si almenys fos per anar a camps q valguessin la pena dius encara pero a segons quins camps.... jo el pròxim desplaçament el faré al Mini q com a mínim és un estadi d nivell.

Estic d'acord amb tu, a gairebé tots els camps ( que a sobre a la meitat havies d'estar de peu ja que no podies sentarte) hem hagut de pagar de 12 euros cap amunt, son molts calers i hem dona molta rabia ja que fa que la gent li costi més anar als desplaçaments... i ens perjudica :**** i esperat si anem a play offs..... :ejem qe ens fotran uns atracaments :**** 
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell